וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליליות

טל דרורי, לונדון

12.4.2011 / 16:21

מדור משמר המלכה מבקר בחנות האופנה של לילי אלן בקובנט גארדן בלונדון, ומגלה פריטים בלתי נשכחים לנשים ופינת פלייבויז ופלייסטשן לגברים

"לוסי בתחפושת" היא חנות קונספט לונדונית, פרי דמיונן וכשרונן של לילי אלן ואחותה שרה אוואן. שנה לא פשוטה עברה על לילי, עם הפלה טבעית שנייה במספר, סרט דוקומנטרי שחושף את הפרעות האכילה שלה והכרזות על פרישה מרצון אך לגמרי בטרם עת מעולם המוזיקה. אך עתה נראה שהעננה מתפזרת עם חתונה קייצית על הכוונת, בית בכפר ולא פחות חשוב הגשמת חלום בדמות חנות וינטג' במרכז לונדון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לילי אלן בקובנט גארדן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרעיון של החנות שנפתחה בשלהי השנה שעברה הוא פנטזיונרי בבסיסו. לוסי היא דמות פיקטיבית, פשוניסטה מקצועית וחסרת גיל, שסיירה בעולם משנות ה-20 העליזות ועד שנות ה-90 העליזות לא פחות. עכשיו היא מאפשרת לכל מי שרוצה לקנות או לשכור את הקולקציה המשובחת שצברה לה עם השנים, עם לייבלים שמונים את שאנל, ביבה, סוניה ריקל והרבה אחרים ופחות מוכרים. במגבלות הזמן הריאליסטי לילי ואחותה בילו עשרה חודשים בשיטוט בשווקי וינטג' בכל העולם, במטרה לייצר אוסף ראוי וכזה שמשקף את הטעם האישי שלהן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לילי אלן לשאנל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לילי עצמה יש לציין היא גיבורה אופנתית לא צפויה. היא רחוקה מלהיות טייפקאסט דוגמני, ורוב הזמן היא בצד הלא נכון של המשקל. אבל החינניות והמקוריות הפכו אותה למשב רוח מרענן, שעולם האופנה מיהר לאמץ. אפילו קרל לאגרפלד, האיש והכפפות, רואה בה כמוזה עכשווית ומצ'פר אותה נון סטופ בבגדים של שאנל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא חייבים לקנות, אפשר גם לשכור/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם הנחת הרגל בכניסה, המחשבה הראשונה שעולה לראש היא שאנו חיים בעידן מונוכרומטי. נראה שפעם הכל היה צבעוני ומשוגע יותר. החלל הבוהק מלובן והמעוצב לעילא חושף מסילות על מסילות מלאות בשמלות בצבעי דיסקו, קפטנים היפיים, ופאייטים המון פאייטים. למרות שלילי אלן לא עומדת כמובן מאחורי הדלפק ושואלת אותך אם מישהו משרת אותך, צוות העובדים האסתטי והמיומן מאיר פנים במיוחד. ברקע קלאסיקות בריטיות מהביטלס ועד איימי ויינהאוס.

הבגדים הם לא מהזן הקל לעיכול ואינם מתיימרים להיות כאלו. רבים מהם נעים על הגבול הדקיק שבין לדפוק הופעה לבין להתחפש ממש. ואכן חלקם הנכבד מוצעים גם להשכרה לציבור הלונדוני שאמנם את פורים הוא לא חוגג, אבל מסיבות קונספט הדורשות תחפושות הן חלק משגרת יומו.

העשורים השולטים הם ה-70 וה-80 והמחירים נעים בין 10 למאות פאונדים. הטעם הטוב ניכר בבחירץ הבגדים שמגלה הרבה פריטים שנבחרו לא בגלל שהם נושאים עליהם טיקט של לייבל מוכר, אלא בגלל שהם פשוט יפים. האקסוסוריז בחנות מוצלחים לא פחות, כמו למשל קולקציית משקפי שמש יפיפייה, הכוללת גם משקפי וינטג' של דיור, שנראים רלוונטים עכשיו יותר מאי פעם.

בשובבות אלנית אופיינית, חלק מהחנות מוכתר כפינת בנים שם הגברים המלווים את בנות זוגן הגחמתיות יכולים לעיין בפלייבויז מהאייטיז או לשחק בפלייסטיישן. ממש כמו הקונספט של החנות עצמה קלישאתי במתכוון אך עם סטייל בערימות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדד המלכה

סטייל: וינטג' דיסקו. פריטים חד פעמיים עם הרבה אישיות. השאלה היא האם תוכלי לעמוד בזה?

על המפה: באמצע של האמצע של הקובנט גארדן התיירותי, שסוף סוף יש סיבה טובה לחזור לבקר אותו.

חווית קנייה : שווה ביקור גם אם לא קנו כלום. פשוט תענוג אסתטי.

מחירים: גמיש מאוד מאוד. הכי נמוך 30 פאונד הכי גבוה 500 פאונד.


Lucy in Disguise
10-13 KING STREET
COVENT GARDEN
LONDON
WC2E 8HN

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully