וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטל שוק הטי מרקט

לירוי שופן

14.4.2011 / 14:45

הארוע שהיה אמור להיפתח ביום חמישי נדחה למועד לא ידוע. ממארגני הארוע נמסר כי הסיבה לעיכובים נובעת מאי מתן אישור לפתיחת האירוע מצד המשטרה

מהמורות בטי מרקט. שוק האופנה המתמחה בחולצות טי ושאר אקססוריז, היה אמור להיפתח אתמול (חמישי) בתל אביב בפעם השישית, אך בוטל לבסוף, לא לפני שגרם למרמור בקרב המבקרים בו בעקבות עיכובים קשים בפתיחתו.

מבקרים שהגיעו אתמול ב-12 בצהריים למקום האירוע במועדון האומן 17, בשעת הפתיחה הרשמית, קיבלו הודעה כי השוק יפתח שעתיים לאחר מכן, ב-14:00. חלק מהמבקרים, אשר חזרו בשעה הייעודה או שהמתינו בקרבת מקום, קיבלו הודעה נוספת כי פתיחת השוק נדחתה שוב, לשעה 16:00. היום (שישי) הודיעו מארגני הארוע על דחייתו למועד לא ידוע.

ראוי לציין כי עד האירוע הנוכחי, הטי מרקט התקיים ברחבת מועדון ברזילי בתל אביב ואילו העונה עבר ל'אומן 17'. מיחסי הציבור של הטי מרקט הודיעו: "היריד נתקל בקשיי רישוי, אנו מתנצלים בפני הלקוחות וביחוד בפני כל מי שהגיע ולא יכל להיכנס. בכוונתנו לקיים את היריד במועד חדש שנודיע עליו בהקדם הקהל שהגיע וקיבל כרטיסי כניסה חינם, יוכל לממשם באירוע הקרוב. תודה וסליחה מצוות הטי מרקט".

  • עוד באותו נושא:
  • טי מרקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully