וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא קופצת מעל הפופיק

גלי רבינק

21.4.2011 / 21:47

היא מודה שלמרבית הנשים כאן אין חוש אופנתי ושבמקום לעצב להן בגדים פיסוליים בסגנון שנקר, עדיף להיות מסחריים - ליאת אוחנה מעצבת ל-YOOP

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליאת אוחנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא חסרות פעוטות אופנה דעתניות. אפשר לזהות אותן בשנייה. מהבגדים שלהן מהדהדים המשפטים " לא , אני רוצה לבד" ו- " לא בא לי מכנסיים ורודים". הן מהלכות עם נושא הכלים (אבא עם תיק קטנטן על הגב), חצאית טוטו דרמטית, כובע משעשע ונעליים מנצנצות. ככה. בא לי.

גם ליאת אוחנה ( 35) המעצבת של המותג YOOP, הייתה בילדותה פרינססה גמדית ואופנתית. "כבר בגיל 3-4 כל יום הייתי משגעת את ההורים שלי בבחירת האאוטיפט שאני רוצה ללבוש באותו יום לגן ואילו נעליים יהלמו את המראה הכללי. כשגדלתי התחלתי לשפצר, לשנות ולהתאים את הבגדים למידותיי ולגופי. אם כי באותה תקופה לא חשבתי שאתמקצע ואתפרנס מאופנה".

YOOP – קיץ 2011. שי יחזקאל
YOOP – קיץ 2011/שי יחזקאל

מה הייתה נקודת ההתחלה?

" כשהייתי בת 25 הקמתי עסק קטן בנחלת בנימין לעיצוב בגדי נשים. עיצבתי הכל מהכל אבל בעיקר אהבתי לעצב אופנת רחוב. מכרתי את העיצובים שלי ללא מעט חנויות ברחבי העיר, אבל מהר מאוד גיליתי שבעסק עצמאי לא די לדעת ולאהוב לעצב. צריך לשווק, לגבות כספים ולהתעסק בכל הצד המנהלתי והפיננסי."

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
YOOP – קיץ 2011. שי יחזקאל
YOOP – קיץ 2011/שי יחזקאל

מתי החלטת לקפוץ לבריכה של הגדולים?

"שמעתי שמחפשים מעצבת ב'גריפ' כשהגעתי לראיון גיליתי שהם למעשה כבר מכירים אותי. זהו שוק קטן וקל לבלוט בו, היצרנים הגדולים תמיד בודקים לראות מה חדש בשטח ושמחים למעצבים חדשים. עבדתי בגריפ 4 שנים ועבורי זה היה בית ספר לעיצוב, למדתי, נחשפתי לתעשייה בארץ והתמחיתי בעיצוב ג'ינסים, דבר שהיה חדש לי. כשהגעתי ל-YOOP כבר הייתי מנוסה ובשלה יותר."

YOOP – קיץ 2011. שי יחזקאל
YOOP – קיץ 2011/שי יחזקאל

את מרגישה שחסרה לך ההשכלה הפורמאלית בתחום?

" עד היום לא חשתי בחסרונות אלא רק ביתרונות שיש לכך. אני חושבות שהסטודנטיות שיוצאות מבתי הספר לאופנה הן מאוד מוכשרות, אבל עם זאת מקובעות. הקהל הישראלי הוא קשה ושונה, אנחנו לא אירופה ולא ניו יורק ולמרבית הנשים כאן אין חוש אופנתי. כדי להצליח את לא צריכה לעצב יצירות פיסוליות ייחודיות אלא ללמוד את התעשייה הזו, לעבוד בכמה חברות ולהיות מסחרית."

YOOP – קיץ 2011. שי יחזקאל
YOOP – קיץ 2011/שי יחזקאל

למי את מעצבת?

"אני רואה מול עיניי את הבחורה הישראלית הממוצעת וחובבת הקניות. הקו שלנו הוא יותר מסחרי ואני למעשה מתרגמת טרנדים בינלאומיים לקהל המקומי. אם היום הלוק הוא גזרות רחבות, מנותקות מהגוף ורפויות, אני אצמיד את חולצות האובר סייז ,עד כמה שניתן, לגוף. אעלה את קו המכנסיים, כפי שאופנתי, אבל רק במעט ולא עד הטבור."

YOOP – קיץ 2011. שי יחזקאל
YOOP – קיץ 2011/שי יחזקאל

איזה סלב היית רוצה שידגמן את הקולקציה?

" לא הייתי בוחרת בסלב. אין ספק שדוגמנית מוכרת או יוצא ריאלטי יוצרים עניין סביב הקולקציה. אבל, הבגדים שלנו מוכרים את עצמם בלי באז תקשורתי. אני הייתי מעדיפה לבחור כמה מחברותיי הטובות, שניתן לכנות את המראה שלהן מראה 'השכנות ממול', נשים יפות אבל לא מושלמות שילבשו את הבגדים ואת תוכלי להזדהות עמן בקלות."

YOOP – קיץ 2011. שי יחזקאל
YOOP – קיץ 2011/שי יחזקאל

מהי הבשורה הגדולה של הקיץ לדעתך?

"בהתחלה הסתנוורתי, אבל אני חושבת שהצבעים החזקים של העונה, הוורוד פוקסיה, צהוב ניאון, כחול רויאל, הם הבשורה. בקולקציה שילבנו את הצבעים הדומיננטיים האלו עם בדי משי ושיפון מתנפנפים וזהו שילוב שאני מאוד מתחברת אליו."

טווח המחירים: גופיות חולצות: 29-179 שקלים; מכנסיים:199-259 שקלים; חצאיות:139-169 שקלים; ג'ינסים:149-249 שקלים; שמלות: 99-169 שקלים.

ניתן להשיג בחנויות הרשת ובקניון עזריאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully