וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרחון נורבגי

22.4.2011 / 11:50

זה מתחיל ברגליים באורך 1.80 ונגמר בבלונד סקנדינבי - ג'ני שינקנברג הנורבגית בת ה-20 היא התרומה האחרונה של סקנדינביה לדוגמנות הבינלאומית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרופיל ג'ני שיקנברג באתר סוכנות IMG פריז/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם גובה של לא פחות מ-1.80 מטר, שיער בלונדיני גולש ועיני תכלת, ג'ני שינקברג, תושבת אוסלו בת 20, היא לכאורה עוד בלונדינית ארוכת רגליים בתעשיית הדוגמנות הבינלאומית. אבל אפשר לומר שהמבט החודר והקר, העיניים המהורהרות והחיוורון הכללי המקנה לה נופך תקופתי, הופכים אותה למיוחדת יותר ביחס להרבה מאוד בלונדיניות עם פני בובה, שיער מבריק וחיוך מתוק שהתעשייה רוויה בהן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקטלוג אביב/קיץ 2011 של טופשופ/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כשנה היא חתמה על חוזה עם סוכנות IMG מודלס פריז, לונדון וניו יורק ומיד אחר כך, בעונת אביב/קיץ 2010, השיקה קריירה בינלאומית בפריז עם תצוגות בלנסיאגה, מיו מיו וג'יאמבטיסטה ואלי. בזכות תצוגות ההוט קוטור של העונה ההיא, היא יצרה לעצמה שם והפכה להיות הלהיט החדש מנורבגיה. כל מי שנחשב בתעשייה לא היה יכול להתעלם מהבלונדינית הדקיקה כי לא קורה הרבה שדוגמניות חדשות מלוהקת לוולנטינו, דיור ושאנל בעונה הראשונה שלהן בשבוע האופנה של פריז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במגזין ווג סין, גליון פברואר 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדינת הפיורדים סיפקה לתעשייה הבינלאומית לא מעט יפיפיות נורדיות. מבין הבולטות היום, הן איסלין סטירו וסירי טולרוד, שתיים מהדוגמניות העסוקות היום, המשתתפות באופן קבוע בתצוגות הקוטור של בתי אופנה מרכזיים. עם התנהלות נכונה, ג'ני שיקנברג בהחלט תוכל להגיע להישגים דומים.

הדוגמנית הנורבגית ג'ני שיקנברג בתצוגת הוט קוטור אביב/קיץ 2010 של דיור בפריז, ינואר 2010. Pascal Le Segretain, GettyImages
בתצוגת דיור קוטור של אביב/קיץ 2010 בפריז/GettyImages, Pascal Le Segretain

היא תגלית של Team מודלס אוסלו והסוכנות בבירת מולדתה עדיין משמשת כסוכנות האם שלה. שמה המלא הוא ג'ני אמינה שינקברג. בריאיון למגזין W מפברואר 2010 היא גילתה שבילדותה כלל לא חשבה על דוגמנות. אופנה, יופי ואיפור היו רחוקים ממנה, עד שבנקודה מסוימת ולא לפני גיל 18, חבר שהוא גם צלם במקצועו אמר לה שאם היא לא תפנה בעצמה לסוכנות, הוא יעשה זאת בשמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במגזין Dazed and Confused, גיליון דצמבר 2009/מערכת וואלה!, צילום מסך

תצוגת בלנסיאגה, הראשונה שלה בשבוע האופנה של פריז בעונת אביב/קיץ 2010 הייתה מבחינתה פריצת הדרך ומה ששם אותה על המפה. הליהוק שבא אחר כך לוולנטינו, שאנל ודיור היה סוריאליסטי עבורה, במיוחד לשאנל, כיוון שהיא מעריצה של קרל לאגרפלד והשתתפות בתצוגת בית האופנה הצרפתי הוותיק הייתה עבורה הגשמת חלום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במגזין אינטרוויו, גיליון מרץ 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזכות נתונים קלאסיים לדוגמנות מסלול, היא עסקה במיוחד בתחום הזה ופחות בדוגמנות פרסום בפרינט. קמפיינים בולטים בהשתתפותה היו לדיזל בלאק גולד והעונה לטופשופ. כמו כן, עד כה היא צברה לא מעט ניסיון בהפקות אדיטוריאליות, ובין היתר הצטלמה ל-Dazed and Confused, אינטרוויו, ווג ו-W.

בזמנה הפנוי נוהגת לרוץ, ללכת הרבה ברגל, ללמוד שפות וגם לגדל את הכלב הדלמטי שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במגזין Dazed and Confused, גיליון דצמבר 2009/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזמן של שבוע האופנה הוא אף פעם לא קל עבורה וקרה שהיא מצאה את עצמה מותשת, הרבה פעמים בגלל נעליים לא נוחות והתרוצצויות. אבל העובדה שכל האירועים והתצוגות נערכות פחות או יותר באזור מצומצם של כל אחת מבירות האופנה מקלה כיוון שתמיד פוגשים חברים לעבודה בדרך וגם נוסעים יחד לכל מקום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקטלוג אביב/קיץ 2011 של טופשופ/מערכת וואלה!, צילום מסך

בריאיון לקטלוג-עיתון של טופשופ, Magazine 214, היא סיפרה שהסגנון האישי שלה מחוץ לשעות העבודה הוא נערי ומבוסס בעיקר על ג'נס וחולצה רחבה (או סוודר, אם קר), נעליים שטוחות, סניקרס או מגפיים והרבה ביגוד סרוג. מכל מה שיצא לה ללבוש במסגרת העבודה, היא אהבה במיוחד את העבודות של אלכסנדר וונג, ברברי וטופשופ. מאכל האנרגיה שלה הוא כל מה שמכיל סוכר, ובעיקר גלידות, גם בחורף. לארוחת בוקר היא תמיד מעדיפה קערת יוגורט עם גרנולה ודבש. העיר האהובה עליה היא ניו יורק כי יש בה הכל ובכל זמן, אבל היא נהנית לבלות גם בפריז ובלונדון.

הדוגמנית הנורבגית ג'ני שיקנברג בתצוגת סתיו/חורף 2010-2011 של ברברי בלונדון, פברואר 2010. Alastair Grant, AP
בתצוגת סתיו/חורף 2010-2011 של ברברי בלונדון/AP, Alastair Grant

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully