וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצב חדש לבית האופנה בלמיין

לירוי שופן

28.4.2011 / 7:42

בית האופנה בלמיין מינה באופן רשמי את אוליבייה רוסטאן כמעצב ראשי. האם הז'קטים עם הכתפיים המודגשות בסכנה?

לאחר שבוע של ספקולציות והשערות, פירסם בית האופנה הצרפתי בלמיין, כי הצרפתי אוליבייה רוסטאן (Olivier Rousteing) הוא המעצב שיחליף את כריסטוף דקרנין כמנהל הקראטיבי של הבית. זהו קידום מתוך החברה, לאחר שרוסטאן שימש כאחד העוזרים הבכירים של דקרנין החל משנת 2009, כאשר קודם לכן עבד במשך חמש שנים תחת רוברטו קוואלי. בתפקידו החדש הוא יהיה אחראי על כל הצד האמנותי בקולקציות הגברים, הנשים והאקססוריז של בית בלמיין.

החלפת המעצבים בבלמיין היא סופה של סאגה שהתחילה מוקדם יותר השנה, ושפרטיה עדיין אינם ידועים במלואם. ראשיתה במערכת יחסים מתוחה בין המעצב הקודם דקרנין למנכ"ל בית האופנה בלמיין, על רקע אי הסכמתם בנודע לעתידו של בית האופנה, שהפך לאחד מקובעי הטעם החשובים בעולם. שמועות גורסות כי דקרנין התנגד למהלכים שנועדו להגדיל את תפוצת המותג, ולהשקתו של קו אופנה זול יותר, מתוך חשש שהדבר יחבל במעמדו. הפרשה הגיעה לשיא כאשר דקרנין לא הגיע לתצוגת חורף 2012, שהתקיימה בפריז לפני מספר שבועות. סיבת העדרותו לא נמסרה לתקשורת, אולם רבים סוברים כי המעצב היה נתון במצב נפשי שמנע ממנו להופיע לאירוע.

יו"ר בלמיין ציין בהודעה שנמסרה אתמול כי הבחירה ברוסטאן אמורה להוביל את בית האופנה אל תקופה חדשה, רמיזה שאמורה לייצג את השינויים האסטרטגיים שבית האופנה, שסובל ממיעוט נקודות מכירה, עתיד לנקוט בהם בקרוב. עם זאת, רוסטאן עדיין לא מסר מידע קונקרטי לגבי האסטרטגיה והקו האופנתי שהוא מתכוון להטוות עבור בלמיין. הקולקציה הראשונה שיציג צפויה להיות במסגרת שבוע האופנה לגברים בפריז, בחודש יוני הקרוב.

בלמיין, שנוסדו ב-1945, ידועים בעיקר בזכות צללית הכתפיים המחודדת שהנהיגו בשנים האחרונות; תמהיל של אופנה היפר-מינית (ז'קטי אופנוענים ושמלות פאייטים קצרצרות) וטווח מחיר הנחשב שערורייתי (מעל ל-1,000 דולרים עבור חולצת טי מודפסת).

קולקציית חורף 2011 של בלמיין. Karl Prouse, GettyImages
חורף 2011 של בלמיין/GettyImages, Karl Prouse
  • עוד באותו נושא:
  • בלמיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully