וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתונה המלכותית: דיווח חי מחתונת הנסיך וויליאם וקייט מידלטון

29.4.2011 / 14:41

מומחי וואלה! אופנה בחנו בקפדנות את שמלת הכלה, אבנר שביט מצפה לסרט הבריטי הכי טוב מזה שנים וחגי קראוס לא מבין על מה כל העניין - לייב בלוגינג של חתונת המאה

בריטניה והעולם בטירוף: כ-2 מיליארד איש צופים ברגעים אלו בטקס הנישואים של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון בכנסיית ווסטמינסטר בלונדון. כ-600 אלף אנשים נמצאים במקום, כמו גם צוותי תקשורת שמעניקים לחתונה כיסוי חסר תקדים בהיקפו. וואלה! ליוותה את האירוע, שכבר זכה לשם "חתונת המאה" בלייב בלוגינג שיעביר לכם את כל האירועים דקה אחר דקה.

הנסיך וויליאם וקייט מידלטון בחתונתם. WPA Pool, GettyImages
מזל טוב! הנסיך וויליאם וקייט מידלטון/GettyImages, WPA Pool

אם אתם לא מ-2.5 מיליארד האנשים שצפו בטקס, נעדכן כי הנסיך וויליאם וקייט מידלטון הם בעל ואישה, רשמית וחוקית. זאת, לאחר טקס שנוהל ביד רמה על ידי הארכיבשוף מקנטרברי, שמיד לאחריו קרא אחיה של מידלטון את האיגרת של פאולוס אל הרומאים, מתוך הברית החדשה. לאחריו, נשא דברים הבישוף של לונדון ודיקן הכנסייה האנגליקנית. "זהו יום של אושר", אמר הבישוף. "טוב שיש אנשים בכל יבשת שיכולים לקחת חלק בחגיגה הזו". לאחר מכן, המשיכו המזמורים והתפילות המסורתיות. אחד המזמורים חובר על ידי קייט ו-וויליאם עצמם.

בתום הטקס בתוך הכנסייה יצאו השניים לשיירת הכרכרות שחיכו לזוג ולפמליה המלווה אותם, בדרך לקבלת הפנים בארמון באקינגהם, לאחריו יצאו השניים והמשפחה המלכותית לנפנף לקהל וכן לנשיקה הפומבית הראשונה שלהם.

הנסיך וויליאם וקייט מידלטון יוצאים מהכנסייה בסיום טקס חתונתם. רויטרס
נו, רוצים נשיקה כבר. קייט ו-וויליאםיוצאים מהכנסייה לאחר החתונה/רויטרס

קודם לכן, לוותה הגיעה קייט מידלטון לאולם כשהיא מלווה כעת לחופה בידי אביה, ג'יימס. לפניה הגיעו החתן המיועד, הנסיך וויליאם במדים הרשמיים וכן המלכה אליזבת, הנסיך פיליפ, הנסיך צ'ארלס ושאר בית המלוכה וכן האורחים הרבים שזכו להזמנה לאירוע היוקרתי.

המלכה אליזבת' בחתונה המלכותית. AP
הסבתא המאושרת. המלכה אליזבת השנייה בחתונה/AP

למי שלא הספיק להתעדכן, הנסיך וויליאם וקייט הם לא רק בעל ואישה: השניים זכו למספר תארים חדשים בעקבות ברית הנישואין בה נכנסו: הבוקר הודיע ארמון באקינגהם על הענקת תארי אצולה לשניים, האחד הוא "הדוכס והדוכסית מקיימברידג'", כשדוכס הוא תואר האצולה הרם ביותר בבריטניה. בנוסף, הוענקו להם עוד שני תארים: הראשון מטעם סקוטלנד, שהעניקה להם את התואר "הרוזן והרוזנת מסטראת'רן", לזכר היכרותם באוניברסיטת סנט אנדרוז שבסקוטלנד; מטעם אירלנד הוענק להם התואר "הברון והברונית קאריקפרגוס".

*עדכון ראשון: 12:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully