וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה אותה באצבע

איך הפכה לסופרמודל, מה היא מתכננת לעתיד ומתי היא תבוא כבר לישראל? ג'יזל בונדשן בראיון מיוחד לרגל השקת קולקציית הקיץ של סנדלי איפנמה בעיצובה

בשמלת מיני שחורה א-סימטרית, החושפת רגליים חטובות ושזופות, עם שרשרת תליון זהב, איפור מינימלי, שיער פזור בגוון הדבש הידוע שלה, ועם סנדלי אצבע מן הליין שהיא עצמה עיצבה (הפדיקור כמובן מושלם), ג'יזל נינוחה ומחוייכת. בארוע ההשקה של איפנמה, שנערך באיסטנבול לרגל השקת ליין הסנדלים שעיצבה דוגמנית העל, היא מוכיחה שאפשר בהחלט להקסים גם בלי עקבים גורדי שחקים והוט קוטור.

קשה שלא להיסחף בקסם הג'יזלי, והנוף הלילי של הכיפות והצריחים של איסטנבול, רק תורם לממד הממגנט של הדוגמנית הברזילאית הכי מפורסמת בעולם. העובדה שג'יזל כיכבה בחודש הקודם על שער ווג טורקיה רק מוסיפה להתרגשות המקומית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיתוף הפעולה בין ג'יזל בונדשן וחברת גרנדנה, ענקית נעלי האצבע והכפכפים הברזילאית, המייצרת ומשווקת את הליין הצבעוני על שם דוגמנית העל, מתקיים בהצלחה מאז 2002. קולקציית 'איפנמה - ג'יזל בונדשן' לקיץ 2011 פונה לנשים, נערות וילדות והיא כוללת מגוון סנדלים וכפכפים צבעוניים. בקולקציה שתי קבוצות: Butterfly Collection ו- Hot Sand Collection. הראשונה, מציעה דגמים מעודנים עם אפקט תחרה ותליון פרפר מוכסף. השנייה עוצבה בהשארת ברזיל, מולדתה של ג'יזל, והיא כוללת ארבעה דגמי יום יום מעוטרים בפרחים ופפיונים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיתוף פעולה מצליח מאז 2002. ג'יזל משיקה את נעלי האצבע שלה 'איפנמה - ג'יזל בונדשן' באיסטנבול/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכל שנה מחצית מן הרווחים ממכירת סנדלי וכפכפי 'איפנמה – ג'יזל בונדשן' נתרמים למען פעילות הקשורה באיכות הסביבה, נושא הקרוב לליבה של הסופרמודל. בעבר, תרמו גרנדנה וג'יזל גם למען שימור יערות הגשם בברזיל והשנה ייתרמו 50% מהכנסות ל-ISA, ארגון ללא מטרות רווח הפועל מאז 1994 בקרב ממשלות, לקידום חקיקה המצמצמת נזקים אקולוגיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיוך מקצועני בפוטו-אופ קצרצר. ג'יזל/מערכת וואלה!, צילום מסך

האנגלית של ג'יזל שוטפת, היא מרבה לחייך ומדברת לא מעט על החיפוש אחר האיזון שבין פעילותה כאשת קריירה עסוקה, להיותה אם ורעייה. לפני כשנה וחצי הפכו ג'יזל ובעלה, כוכב ליגת הפוטבול האמריקאית טום בריידי, להוריו של בנג'מין, ילדון מתוק (עם DNA מושלם כמובן).

את באיסטנבול בפעם הראשונה ויש פה הזדמנויות שופינג אינסופיות. יש לך זמן לדברים האלו?

"אני קונה הרבה דברים לבית ולחוף כי אלו שני מקומות שאני נהנית להיות בהם. יש לי הרבה את הדברים האלו ובדרך כלל הקניות נעשות בברזיל. שופינג זה באמת פאן וגורם להרגשה טובה, גם אצלי ואני לא מוותרת על זה, גם לא כאימא, אשת קריירה ורעייה. מאז שאני אימא למדתי לעשות כמה דברים בבת אחת. כשאני מחפשת שיק, אני אוהבת שמלות של ולנטינו, או משהו בסגנון הזה. אבל כעיקרון אני תמיד מעדיפה ביגוד נוח".

גי'זל בת ה-30, התגלתה בגיל 14 בסניף מקדונלד'ס בסן-פאולו, ברזיל. בתעשייה היא ידועה בזכות אתיקת העבודה שלה, מקצוענות ומזג נוח. היא גם הופיעה לא פעם ברשימת 100 האנשים המשפיעים בעולם של מגזין טיים המתפרסמת בכל שנה. קלאודיה שיפר אמרה עליה שהיא הסופרמודל האמיתית היחידה היום. אפשר ששיפר צדקה. מאז שהחלה את דרכה, היא הופיעה על אינספור שערי מגזינים, הפקות אופנה וקמפיינים מסחריים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'יזל על שער גיליון מרץ של ווג טורקיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

איך ג'יזל נבונדשן עשתה ג'יזל הסופרמודל?

"אני חושבת שזה קשור לעבודה קשה ולמיקוד. אני עושה את זה כבר 15 שנה ואף פעם לא איחרתי. כשהתחלתי ראיתי דוגמניות כל כך יפות כך כך וחשבתי לעצמי: 'אוי אלוהים בחיים אני לא אמצא עבודה'. אבל הרבה למדתי תוך כדי עבודה. גם אם אני לא הכי יפה, דברים אחרים יכולים לפצות על כך כמו מקצוענות, יושר, רצינות, נתינה לא של 100%, אלא 110%. סימון מטרות ברורות והתנהלות לכיוון הנכון".

מי החברים שלך בתעשייה?

"למעשה, אחת החברות הטובות שלי כבר 15 שנה היא דוגמנית גם כן. שמה אליס והיא מאוגנדה. החלה לדגמן אתי באירופה והיא חברה יקרה שלי. כמו כן, חברה ותיקה וטובה אחרת היא פרננדה טאבראס, שגם היא דוגמנית מברזיל. התחלנו את הקריירה באותו זמן ועבדנו יחד הרבה. שתינו גם הפכנו להיות אימהות לראשונה בחיינו באותו זמן פחות או יותר. בסך הכל יש לי מעט חברים, אבל הם טובים וקרובים.".

כדוגמנית, יש עוד מטרות שהיית רוצה להשיג?

"כן, אני מרגישה שאני רק בתחילת הדרך. אני מרגישה בדיוק אותו דבר כמו שהרגשתי כשסיימתי את התיכון. אני במקצוע הזה כבר 15 שנה ולמדתי הרבה, אבל היום, העדיפות שלי היא משפחתי".

יש סיכוי שאירוע מהסוג הזה יתקיים בישראל?

"את יודעת מה מצחיק? אני רוצה לבקר בישראל כבר כל כך הרבה זמן בגלל כל המקומות ההיסטוריים. יש לי הרבה חברים יהודים שסיפרו על המדינה שלך, על מזג האוויר הנוח, על תל אביב וירושלים והמקומות הקדושים והמליצו לי לבקר. אני מקווה שיתאפשר לי לבוא".

מהן תוכניותייך לעתיד הקרוב?

"אני רוצה להישאר מעורבת בתחומי חברה. זוהי עבודה לחיים. כולנו מחוברי למשהו מעבר לעצמינו ואני מתפללת לאלוהים כל יום".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צבעוניות ואפקט תחרה. כפכפי 'איפנמה - ג'יזל בונדשן' לקיץ 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך

סנדלי ג'יזל לאיפנמה מגיעים במידות: 19-42; מחירים: 59 שקלים עד 179 שקלים.

ניתן להשיג בחנות המפעל: מרגוזה 38, יפו; 'הוק': שנקין תל אביב, 'פרנקו': דיזנגוף 165 ודיזנגוף סנטר תל אביב; רשת 'ברמא': חיפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תשמח להגיע לישראל. ג'יזל נפרדת מים של טורקים מאוהבים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully