וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירות סוף השבוע - ברגשות מעורבים

רוויטל מדר

5.5.2011 / 18:14

אנחנו לא יודעים איך לקרוא את כל המכירות הללו שמתנהלות ביחד. אחרי הכל, מדובר רק בשלושה ימים שמרכיבים סוף שבוע אחד ויחיד

פרידה

כרישי נדל"ן הם השטן של התקופה האחרונה, בעיקר בכל מה שקשור להרס המתמשך שהם דואגים לו במרחב התל אביבי, עת העירייה עושה עמם יד אחת, ומנסה לגרום לכולנו לחשוב שהעתיד הוורוד שלנו תלוי אך ורק בעוד ועוד בנייני יוקרה. הפעם הבניינים הללו גובים מאיתנו את חלל חנותה של מעצבת התכשיטים סמדר פולה עזריאל למותג פאולה ביאנקו. החלל המקסים, שאירח בשנים האחרונות את הקולקציות היפהפיות של עזריאל, ייברס בזמן הקרוב – כמו כל הבניין שבתוכו הוא עמד – ובכך יתחיל את מעברו של המותג לסטודיו חדש שכתובתו עדיין לא ידועה. בעקבות כל האירועים עזריאל מקיימת עד ה-13 במאי מכירה מתמשכת של כל התכשיטים שבחנות, שבמסגרתה אלה יימכרו בהנחות של עד 25% הנחה. שעות פתיחה ימים א'-ה' בין השעות 10:30-19:00, יום ו' בין השעות 10:30-15:00. רחוב הרכבת 12 תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ימיו האחרונים של חלון הראווה של פאולה ביאנקו ברחוב הרכבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

סגירה נוספת שתתרחש בעקבות אותם "חבר'ה טובים" היא זו של סניף הרכבת של מנדינקה. במנדינקה החליטו על דרך פעולה טיפה אחרת, ככל הנראה מפני שמדובר בסניף ולא בחנות היחידה של המותג. עד ה-13 במאי, החנות ברכבת תהפוך לחנות אאוטלט שבה יימכרו קולקציות קודמות בהנחות של 50%-80% הנחה. בין הפריטים שתוכלו למצוא שם יהיו חולצות, שמלות ומכנסיים, בטווח מחירים של 89 – 250 שקלים. אצלנו קוראים לזה, "גרושים". שעות פתיחה, א'-ה' בין השעות 11:00-19:00, וביום ו' בין השעות 10:00-15:0. רחוב הרכבת 12, מתחם גן החשמל, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חורף 2011 של מנדינקה - מה שנותר ממנו ומעונות קודמות אחרות באאוטלט הזמני ברחוב הרכבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדרום היקר

הסניף הראשון של בוטיק ורנר, (ברחוב אלפסי 33 בתל אביב), מציע לכן ולכם להגיע אליו כדי לבדוק את קולקציית האביב שזה עתה נכנסה לחנות. בין המותגים אקנה, אלכסנדר וואנג וסינתיה וינסנט. עליהם ועל אחרים תזכו ל-15% הנחה בתאריכים המצויינים, שזה חביב, בהתחשב בסקאלת המחירים הלא לגמרי נגישה גם אחרי שהיא משילה מעל עצמה את אותם אחוזים מדוברים. אנחנו בכל זאת בעד, כי טוב פריט משובח אחד, על פני שק של שאריות. יום שישי, ה-6 במאי, בין השעות 10:00-16:00; יום שבת, ה-7 במאי, בין השעות 11:00-18:00.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיץ 2011 של MYNE - יומיים של 15% הנחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממש לא רחוק משם, במתחם קסטיאל, יתקיים אירוע האופנה Dress-Code שמאגד 45 מעצבים תחת קורת גג אחת ואקסקלוסיבית, שבה רהיטים שרובכם לא תוכלו לישון או לשבת עליהם לעולם, . הרעיון שעומד מאחורי האירוע שמתקיים בפעם השלישית הוא לתת במה למעצבי אופנה ישראלים שלדעת המארגנים לא נופלים לויתורים תחת טענות שנוגעות למזג האוויר המקומי. ברשימת המובחרים, תמצאו את רובי סטאר, לולו ליאם לבנות, ליאת גינזבורג, אלף אלף ואניה פליט. לעצלנים נציין שמדובר בדרך נהדרת וקלה להיחשף לקולקציות הקיץ החדשות, ולקבל עליהן 20% הנחה, ולמי שאוהבת לעשות קניות עם בן הזוג נספר שבמקום יימכרו גם בגדי גברים. יום שישי, ה-6 במאי, בין השעות 10:00-18:00; יום שבת, ה-7 במאי, בין השעות 10:00-21:00. במתחם קסטיאל, רחוב אלפסי 36. מחיר כניסה 15 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתחם קסטיאל - תדמיינו את זה, רק עם בגדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגרסה האינטימית

במכירה הבאה רשימת מעצבים מרשימה גם כן, לפחות מבחינה מספרית. עד כדי כך שלצד כל יתר האירועים של סוף השבוע הנוכחי אינפלציית המעצבים המקומית, שלעתים היא גם איך לומר שרלטנית, מורגשת ביתר שאת. בין הרשימה הדי אינסופית של בוטיק שיק-מי תמצאו את מונה, אלונה בר יונה, נטע אפרתי,פטייט איי, לילי ברש,אולינקה ולילך תמרי בסקציית הלבוש; כשיעל שטיינברג ואיילת השחר יהיו חלק מהשמות שיהיו אחראיים על האביזרים והתכשיטים שתתאימו לבגדים הללו. אנחנו די משועשעים מכך ששתי הסטייליסטיות שילוו את האירוע אמורות ללוות אתכן בסטיילינג אישי ואינטנסיבי. יום חמישי, ה-5 במאי, בין השעות 10:00-22:00; יו םשישי, ה-6 במאי, בין השעות 08:00-16:00. רחוב פרץ 35, גבעת שמואל.

לקראת מסעם הבא של שמעון ואסתר, הם מקדישים את ימי שישי של חודש מאי למכירות חד פעמיות שבמהלכן יימכרו פריטים רבים במחירים משעשעים למדי של 30 – 90 שקלים. ביניהם לא רק בגדים, כי אם גם אקססוריז והנעלה. המכירה הראשונה תיערך ביום שישי הקרוב, ה-6 במאי, בין השעות 09:30-15:00. רחוב קרל נטר 5, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה לבנה מהאוסף של אסתר ושמעון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכירה אינטימית נוספת תתקיים ביום שישי הקרוב בבר בעל השם המוזר, "המולדת", ברחוב ארלוזורוב 13, תל אביב. האינטימיות היא יחסית לאירוע דרס קוד, שצריך להיות די אמיץ כדי לקיים בסוף השבוע שלו אירוע בעל אופי נוסף, אך אפשר להניח שבאותו בר עם שם שמעורר אי-נחת תמצאו מעצבים עם שמות פחות מוכרים, כמו קולקציית בגדי הערב של המעצבת קרן אלוש לאלוצ'ה, ומותג ספרדי אחר בעל שם שאינו ניתן לתרגום, שמציע אביזרי אופנה. זוהי רק רשימה חלקית, כמובן, אך לצד הערב והאיבזרים מובטחים גם פריטי יום-יום קלילים יותר. יום שישי, ה-6 במאי, בין השעות 12:00-18:00.

במדד האינטימיות של סוף השבוע הנוכחי המכירה הזו זוכה בכתר, עת היא בחרה לעצמה כלוקיישן דירה בהרצליה. זה יכול להיות חביב, בעיקר לתושבות האזור – אנחנו מניחים – ולכן נאמר שבמכירה יוצעו למכירה פריטים כמו שמלות, חולצות, מכנסיים, עליוניות וברמת אקססוריז צעיפים, חגורות וכפכפים לקיץ שהמקור של כולם הוא בהונג קונג, חביבת הקהל הישראלי. טווח המחירים מסתיים ב-300 שקלים. יום שישי, ה-6 במאי, בין השעות 12:00-18:00; יום שבת, ה-7 במאי, בין השעות 11:00-19:00. רחוב טשרניחובסקי 3, קומה 4, דירה 7, הרצליה.

ממתק קבוע

לסיום, רשת נעלי בינגו מתחדשת בחנות אאוטלט חדשה, שתציע זוגות נעליים מעונות קודמות בהנחות של 50%-70%. הרשת שמתמחה בייבוא נעליים מספרד ואיטליה הופכת למעשה את הסניף שהיה לה במתחם בזל לחנות האאוטלט שלה. שם תיהנו מאותה האיכות רק במחירים נוחים יותר. שעות פתיחה ימים א'-ה' בין השעות 09:30-20:00, יום ו' בין השעות 09:30-15:00. רחוב אלקלעי 1, תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • מכירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully