וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: קוסמטיקה חדשה ליום העצמאות

שירלי אכסלרוד

8.5.2011 / 8:20

לרגל יום העצמאות מדור 'קוסמטיקה קלה' מתנסה במוצרים ישראליים חדשים וקובע: אל תתנו לאריזות העולב לתעתע בכם. הבפנוכו ישתלם לכם

להפיג את ריח הטיגון שמגיע מהשכנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למי שמתקמצן להשקיע בלאוקסיטן. מארז חגיגי של 'סבון של פעם'/מערכת וואלה!, צילום מסך

"סבון של פעם" תיזכר תמיד כמי שהיתה חלוצת הווניל פצ'ולי בארץ, עוד בימים שהוא היה ווניל פטשולי. מאז היא כבר הספיקה לפתוח 100 סניפים ברחבי העולם, לעבור מטמורפוזה רצינית בכל מה שקשור לאריזות המוצרים, ולהפוך למתנה האולטימטיבית לכל גיל, גזע, מין ואירוע, למי שרוצה ללכת על הכי בטוח ומתקמצן ללכת לל'אוקיסטן.

לקראת האביב הוציאו ב-SABON שלל חבילות מתנה, ושתי סדרות בניחוחות חדשים. ע' חובבת המארזים התמוגגה ארוכות מול הקופסה המהודרת, הסרט הרחב הקשור בזווית מושלמת, והבקבוקים, השפופרות, והסבונים שנחו בתוכה כמו ביצי זהב בקן. "ליגת העל של האריזות. תענוג לפתוח ולנבור בהן. המוצרים נעימים וטובים, אבל לא יוצאי דופן. קרם הידיים נספג היטב, הסקראב לגוף אפקטיבי ואפילו נראה שעידנו קצת את הריח העז של הווניל שאפיין אותם - בסך הכל מדובר בתענוג". ע' נהנתה גם ממפיץ הריח לבית מסדרת ה- green valley, ש"נראה מספיק טוב בשביל להיות מוצג גם מחוץ לאמבטיה, והצליח לעמעם את ריחות הטיגון מהשכנים למטה".

SABON - מארזים לאביב. 64-235 שקלים. להשיג בחנויות הרשת.

הסובארו של עולם התמרוקים הישראלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עפרונות מהזן הישן והטוב. איליינר של סופטאץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אי פעם מישהו עוד ישקול לייצר פה מכונית ישראלית מתפקדת – כדאי שהמשימה תוטל על כתפי סופטאץ', המותג הישראלי שמצטיין פעם אחר פעם במוצרים מוצלחים, עמידים וזולים (גם אם האלגנטיות מהם והלאה).

לרגל יום העצמאות השיקה הסובארו של עולם התמרוקים הישראלי סדרת עפרונות עיניים חדשה: מדובר בעפרונות מהזן הישן – כאלה שמצריכים חידוד, בלי הברגות מסובכות או סגירה מתוחכמת ומכילים את המרכיבים שהיו חמים לפני עשור: מינרלים, שמן חוחובה וויטמין E. ולמרות כל האולד סקול הזה, הנסיינית י' טוענת שמדובר בעיפרון משובח, עם חוד נוקשה במידה הנכונה, שהניב קו מדוייק ואחיד בלי לשרוט, ועמד בהצלחה בתלאות יום מיוזע.

סופטאץ', עפרון עיניים Inliner ב-55 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

להיפטר מהיום שעבר בוויש אחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא שרף ולא עיצבן. מסיר האיפור של קרליין/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בבקבוק נטול כל אפיל, שבאותה מידה יכול היה להיחשב כבקבוק אצטון, מסתתר מסיר איפור העיניים הטוב ביותר שניסיתי לאחרונה" – היללה א' בעלת העיניים הרגישות את מסיר האיפור הדו פאזי של קרליין, שהצליח במקום בו נכשלו רבים ויקרים. "בוויש אחד הוא הצליח להסיר שכבות גיאולוגיות של מסקרה וצלליות, לא שרף, לא עיצבן, ואפילו השמנוניות הדו פאזית שנשארה על הפנים היתה מהסוג הנסבל". ומילת תודה מהשפן הישראלי המצוי: כמו כל מוצרי קרליין, גם הוא לא נוסה על בעלי חיים.

קרליין, מסיר איפור עיניים 2 FHASE FORMULA ב-90שקלים ל- 150 מ"ל

בס"ד לשיער - כי זה לא יכול להזיק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להכניס את חמאת השיאה לשבעת המינים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתואר התמרוק הפטריוטי זוכים ללא ערעור מוצרי השיער של "סרינה קיי", שלמרות שמם, מיוצרים בארץ – על שדחפו בפרונט של מוצרי השיער שלהם דגל ישראל קטן וחמוד ואפילו בס"ד קטן, כי להזיק לשיער זה לא יכול.

בסיועם של השם ושל אגוז השיאה, שכבר מזמן צריך היה להצטרף לשבעת המינים, הפכה המסיכה לשיער פגום של סרינה קיי את שיערה החרב של הנסיינית המתולתלת ק' לרך להפליא, אוורירי וגמיש כמתעמלת רומניה באולימפיאדה. "מסיכה מעולה שבמעולות. בניגוד לאחרות שניסיתי, שמרגישות כמו מרכך משודרג, לזאת יש מרקם סמיך, חמאתי לגמרי, והיא באמת מקיימת את כל מה שהבטיחה. בנוסף למסיכה יש במארז המארז מכיל גם שמפו – מאכזב יחסית, שלא מצליח ליצור את אותו אפקט רוך ובריאות, ואמפולה לטיפול אחד".

SARYNA KEY מארז לשיער פגום – 190 שקלים במקום 300. לבירור נודות המכירה www.sarynakey.com

עצמו את העיניים ודמיינו שאתם בצימר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם של שיק בריח של ספא/מערכת וואלה!, צילום מסך

פ' חובבת הלבנדר הצליחה להתעלות מעל העיצוב שגובל בספריי יוקרתי לשירותים, והגדירה את תרסיס הספא של שיק - מולטי טאלנט. "ריח לבנדר נקי, בסיסי ומרגיע, וגם רב תכליתי. התזתי אותו על עצמי כבושם וכספריי גוף, בארון הבגדים, על המצעים, ואפילו סתם נתתי כמה שפריצים באוויר להנאתי, ודמיינתי שאני בצימר יוקרתי".

CHIC, תרסיס ספא לבנדר. 76 שקלים. להשיג גם בגירסת וניל פצ'ולי או מאסק.

לתפארת מדינת ישראל והמולטי ויטמין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נוסה על בעלי חיים. כי אנחנו עם סגולה. המוצרים של SKIN/מערכת וואלה!, צילום מסך

SKIN הוא מותג חדש כחול לבן, שפותח כולו בארץ על ידי כימאים מקומיים - גאווה ישראלית או משהו, לא נוסה על בעלי חיים, כי אנחנו עם סגולה, ומשווק במקביל לטיפולים מקצועיים במכונים קוסמטיים, וגם לטיפול ביתי.

המוצרים הביתיים מחולקים לארבע סדרות שנותנות פתרון לכל בעית אפידרמיס כזאת או אחרת שאפשר להעלות על הדעת, במחירים לגמרי סבירים: אנטי-אייג'ינג, עור שמן ובעייתי, סדרה לכל סוגי העור, ואחת לבעיות פיגמנטציה. הנסיינית א' שדגמה כמה מהמוצרים מסדרת המולטי ויטמין לעור רגיל, נהנתה במיוחד מקרם היום, לו מרקם נעים ומרגיע שמרגיש נמס לתוך העור, ומסבון המוס האוורירי, שעשה עבודת ניקיון יסודית מבלי לייבש את פניה הרגישות, לתפארת מדינת ישראל.

מוצרי SKIN, מחירים: 75-215 שקלים. לבירור נקודת המכירה הקרובה: 1-700-706-646

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully