וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיפים של קניה

לירוי שופן

9.5.2011 / 10:30

הראפר קניה ווסט משיק השבוע קולקציית צעיפי משי שמתכתבת עם האלבום האחרון שלו. אין מה לרוץ, הכל נמכר עוד לפני שהם הגיעו לחנויות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצעיפים של קניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היומרות של הראפר קניה ווסט להיות מעצב אופנה עדיין לא הגיעו למימוש מלא, למרות שהוא מנסה בכל כוחו להוכיח כי יש לו את הרוח היצירתית המתאימה. בינתיים, הזמר שהפציע באחת ההופעות האחרונות שלו בחולצה מקולקציית הנשים של 'סלין', נאלץ להסתפק בפירורים. לאחר שלפני כשנתיים שיתף פעולה עם לואי ויטון לטובת קולקציית סניקרס במהדורה מוגבלת, הרי היום (שני) הוא משחרר קולקציה מצומצמת של חמישה צעיפי משי טהור, 100 יחידות לכל אחד, שיצר יחד עם סוכנות העיצוב M/M Paris.

כאשר הם מלופפים, הצעיפים עתירי הצבע והברק, מזכירים בהידור הגנדרני שלהם מטפחות קלאסיות של בתי אופנה כהרמס. בעת פריסתם מתגלה, כי עיטורי הרוקוקו הזהובים-אדמדמים מתכתבים למעשה עם עטיפת אלבומו האחרון של הזמר "My Beautiful Dark Twisted Fantasy". למרות זאת, העיצוב נותר מדוייק, מלא פאר פזרני בטעם אלגנטי והצעיפים אכן משדרים את תחושת היוקרה המתבקשת. מה שהיה עשוי להיות בכל הזדמנות אחרת מרצ'נדייזינג, מוצרי קידום מכירות, מוכיח את עצמו כאקססורי ראוי.

השאלה, האם מדובר בגחמה שתזכה לאהבת הקהל, נענתה עוד לפני יום ההשקה הרשמי. החנות הפריזאית קולט, הידועה בסגנונה האקסצנטרי, אפשרה בימים האחרונים להזמין מראש את הצעיפים שהתכוונה למכור. כל אחד מהדגמים, הוכרז כסולד-אאוט תוך שעות מעטות. לעומת זאת, מלאי מצומצם נותר עדיין למכירה באתר האינטרנט של M/M Paris. מחיר כל יחידה עומד על 250 אירו.

קניה ווסט בתצוגת חורף 2010 של לואי ויטון לגברים בפריז, עם מרק ג'ייקובס. Eric Ryan, GettyImages
איש אופנה? קניה עם מרק ג'ייקובס/GettyImages, Eric Ryan
  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully