וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות ראשונה לקרולינה הררה בישראל

לירוי שופן

16.5.2011 / 10:43

חנות ראשונה לקו המשני של קרולינה הררה, CH, תפתח בקרוב בקניון רמת אביב בהשקעה של 2 מיליון שקלים

חנות ראשונה למעצבת העל האמריקאית קרולינה הררה תפתח בקניון רמת אביב בעוד כחודש וחצי. אין מדובר בקו הראשי והעילי של המעצבת, שהפכה שם נרדף לאלגנטיות נוסח העולם הישן, אלא בקו המשני של בית האופנה, המכונה CH. מכאן, שטווח המחירים צפוי להיות בינוני-יקר וההיצע נוח יותר ללבישה יום-יומית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החנות החדשה, שהוקמה בהשקעה של 2 מיליון שקלים, תשתרע על פני כ-100 מטרים מרובעים ותאכלס בתחילה את קולקציית הנשים, כאשר בהמשך צפויים להצטרף קולקציות הגברים והילדים. הקמתה במקום מבטאת את רצונו של קניון רמת אביב להמשיך ולהתבלט בתחום מותגי הפרימיום. עם זאת, על אף שמועות הנוגעות לפתיחה עתידית של לואי ויטון במקום, ראוי להדגיש כי עדיין לא קיימות במקום חנויות 'מונו-ברנד' לקווי יוקרה של מעצבים מהשורה הראשונה.

קולקציית קיץ 2011 של CH, מתכתבת במרוחק עם המגמות השולטות בעולם האופנה. סריגי מלחים בכחול לבן, שמלות קלות ופרחוניות או שמלות ג'לביה הם לב ההיצע לנשים. לגברים, לעומת זאת, הסגנון מהודק יותר, ונשען על קלסיקות הספורט האמריקאיות, לרבות מכנסי צ'ינו, חולצות דנים וחליפות כותנה קלות בכחול כהה.

קרולינה הררה, שהיגרה לארה"ב מוונצואלה, הקימה את בית האופנה הנושא את שמה ב-1980. לאורך השנים היא התבלטה בסגנון אמריקאי זוהר ושמרני במידה, הכולל שמלות ערב ארוכות והדוקות ושילובים של פריטים מחוייטים ונשיים. בשנת 2004, היא זכתה בתואר 'מעצבת האופנה של השנה', מטעם מועצת מעצבי האופנה של אמריקה. לפני כ-3 שנים הקימה את מותג הלייף סטייל CH, המתמקד בקולקציות נגישות לנשים, גברים וילדים.

מעצבת האופנה קרולינה הררה. GettyImages
מעצבת האופנה קרולינה הררה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully