וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזויף ברשת: חיקויי תכשיטים של סלבס

טל דרורי

17.5.2011 / 8:40

חולצת רשת מנפנפת ללא גרם התנצלות בתכשיטיה המזוייפים מאתר אמריקאי שעוקב אחרי סלבס ומחקה את עדיהם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עגילים היישר מאוזניה של קלייר דיינס מאתר אמיטיישנס/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם:

Emitation

משמעות השם: שינוי אות של המילה "Imitations", כלומר "חיקוי", וזוהי מטרתו המוצהרת של האתר - חקיינות ורפליקציה של תכשיטים.

לוקיישן: http://www.emitations.com

ז'אנר: היעד מספר אחת ברשת לתכשיטים בהשראת סלבס, לאנשים שלא לוקחים את עצמם ברצינות יתרה, או דווקא לוקחים את עצמם ברצינות תהומית.

טרילר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טבעת בהשראת טבעת האירוסין של קייט מידלטון באתר אמיטיישנס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין כמו מעט פרגמטיות אמריקאית לנשוף משב רוח מרענן על גבי הרשת. באנטי תזה לאתרי תכשיטים ועיצוב אופנה בכלל, שמוכרים יותר מהכל מקוריות ואקסקלוסיביות, אמיטיישנס מתגאה בפלגיאריזם עיצובי, כשההשראה היא עולמם הנוצץ תרתי משמע של הסלבריטאים.

בעוד שסלבריטאי השעה מבססים בהתמדה את מעמדם כאייקוני אופנה, מה טבעי יותר מלרצות להעתיק את ההופעות המושקעות שלהם, שעוצבו במוחם של טובי הסטייליסטים בשוק? עשרות אתרים ובלוגים כבר מוקדשים לתיעוד סלבס ולניתוח המלתחות שלהם על מנת להעניק לקוראים את האפשרות להרכיב תלבושות בהשראה ישירה.

אמיטיישנס לא עוצר בזה, ומעסיק צוות מעצבים שמאתרים את התכשיטים הטרנדיים של השעה, ויוצרים במהירות את הגרסה הזולה שלהם. זמן התגובה הוא קריטי, ואמיטיישנס מביאים לשוק את מיטב תוצרת מצלמות הפפראצי על בסיס שבועי. התוצאה: עשרות תכשיטים עם הפניה ישירה לסלב שענד אותם, או לסרט בהם השתתפו בתפקיד אורח.

בנוסף מציע האתר מבחר אדיר של תכשיטים מרשימים עשויים מתכות זולות ביותר או יקרות מעט יותר. המחירים סבירים במיוחד ונעים בדרך כלל בין 20-100 דולרים. מאחר וגלאם הוא הסיבה לקיומו של האתר, מרבית התכשיטים הנמכרים אינם מהזן המעודן בהכרח, ונלווה אליהם אלמנט בלינג מובהק. עם זאת האתר מלא ביציאות מגניבות עם קריצה, ושיטוט בו יניב פירות מהזן השווה.

מה בפנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלבד חיקויים, מציע האתר מגוון תכשיטים מרשימים אך זולים. עגילי ארט דקו באתר אמיטיישנס/מערכת וואלה!, צילום מסך

האתר בנוי בפורמט סופרמרקטי מקוון. קיים מספר לא מבוטל של אופציות שיטוט, כשהצפויה נמצאת בתגיות המאוזנות בחלקו העליון של המסך. שם ניתן למצוא את כל קטגוריות התכשיטים האפשריות. כל אחת מהתגיות נחלקת לתת תגיות ברזולוציה שהופכת את החיפוש ליעיל וקליל (למשל טבעות לאצבע הקטנה). בכל אחת מהקטגוריות הללו אפשר למצוא את תגית תכשיטי הסלבריטאים. בחלקם הגדול ניתן למצוא תכשיטים לגברים.

בנוסף אפשר לשוטט בתגית הטופ רייטד שם נמצאים כל התכשיטים אשר קיבלו הכי הרבה לייקים פייסבוקיים. ניתן גם לערוך חיפוש בתגיות התחתונות לפי קטגוריות נושאיות, כגון תכשיטים מזויפים, חיקויים ועוד.

יונת דואר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צמיד לגבר חובב הבלינג מאתר אמיטיישנס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין 7-21 ימי עסקים, תלוי כמה אתם מוכנים לשלם בתמורה למהירות הגעת הפריט אליכם הביתה. בקנייה מעל 100 דולרים לסבלנים המוכנים להמתין 21 יום המשלוח בחינם.

אקסטרה

רק האמריקאים מחוננים מספיק כדי להבין שנשים במידות גדולות לא רק סובלות במחלקת האופנה אלא מוזנחות פעמים רבות גם במחלקת התכשיטים. תחת קטגוריית פלוס סייז אפשר למצוא טבעות במידות גדולות, צמידים נמתחים והשראה סלבריטאית במידות גדולות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האתר מלא גם ביציאות מגניבות עם קריצה. שרשרת משופמת מאתר אמיטיישנס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully