וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירות לסופ"ש: תכשיטים, וינטג' ומותגים

רוויטל מדר

18.5.2011 / 17:12

סוף שבוע מגוון ומלא מכירות, עם וינטאג' ויד שנייה, לצד מותגים חדשים וישנים. כל מה שצריך בשביל להטעין את השבת בסטייל

פעמיים בשנה, טלי קושניר, הגברת מבוטיק 'המחתרת' מביאה את כל הפריטים מהמחסן שלה לתוך חלל החנות, כדי שאתם תוכלו ליהנות משלל פריטים במחיר עגול של 10 שקלים. על הטירוף הזה, מתווסף מבצע העשירייה, שאומר שמי שקונה עשרה פריטים, מקבל אחד בחינם. פריטי המחסן, שכוללים את כל מה שמלתחה טובה צריכה, יכולים לשרת נשים וגברים, גדולים וקטנים, בטווח מידות רחב. מסביב, על הקולבים, שמלות ב-70 שקלים; חצאיות ב-30 שקלים; מכנסיים ג'קטים ומעילים ב-50 שקלים; וחולצות בהנחה של 50%. תאריך הסיום אינו ידוע אך ימשך לפחות עד יום חמישי הבא (ה-26 במאי). המחתרת, סמטה אלמונית 5 (החנות האחרונה בסמטה), תל אביב. שעות פתיחה: ראשון עד חמישי בין השעות 11:00-19:00; יום שישי- 11:00-15:00.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המחתרת, בימים שקדמו למכירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעצבת התכשיטים הוותיקה חלה גנור משיקה קולקציה חדשה ומרהיבה, של רשתות זהב, שיוצרות תכשיטים גיאומטריים ורכים בו זמנית. את הטכניקה יכולים להבין רק אלה שבורכו באיי.קיו מספיק גבוה. עד אז נאמר שביום חמישי הקרוב, ייארח אותה ואת הקולקציה החדשה שלה מעצב הרהיטים אריק בן שמחון, ליומיים של תצוגה שאמורה להיות שואו בפני עצמה. יום חמישי, ה-19 במאי, בין השעות 20:00-22:00; יום שישי, ה-20 במאי, בין השעות 10:00-13:00. רחוב נחלת בנימין 110, תל אביב. מי שתרצה לרכוש את אחד מהתכשיטים שבתצוגה, ואו פשוט למדוד אותם, תצטרך להגיע לחנותה של גנור, בביתן 15 במתחם התחנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרשרת של חלה גנור/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג בשם עדיקא, שעניינו ייבוא בגדים מהונג קונג ותאילנד, מקיים מכירה שבמסגרתה תוכלו לרכוש חלוצות, גופיות, חצאיות,שמלות,עליוניות, ז'קטים ומכנסיים, תיקים ונעליים. בעלות המותג מבהירות שהן לא מביאות יותר מ-6 פריטים מאותו הדגם. כעת אתן אמורות לחוש מיוחדות, על אף הייצור ההמוני במזרח הרחוק. יום שישי, ה-20 במאי, בין השעות 10:00-18:00. רחוב הירקון 242, תל אביב.

למשך סוף שבוע אחד תציע חנות הסטודיו של קום איל פו הנחות של עד 80% על פריטי סוג ב' מהקולקציה הנוכחית. כלומר זו שתלויה כעת ביתר החנויות, ועולה איך לומר, מחיר מלא. בין הפריטים מכנסיים, שמלות, גופיות, טי-שירטס, חצאיות וג'קטים. יום חמישי, ה-19 במאי, בין השעות 10:00-17:00; יום שישי, ה-20 במאי, בין השעות 09:00-14:00. רחוב הפלך 3, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיץ 2001 של קום איל פו - עכשיו מכירת הפגומים/מערכת וואלה!, צילום מסך

האחיות הקטנות של 'השופ-ליפטרס', שוק האופנה המטייל, מקיימות אירוע נוסף. הפעם הן חברו לחנות בוטיק בכפר הס שבשרון, שעונה לשם עדילי, וממוקמת בבניין הסילו של כפר הס. החלל כולל קירות חשופים, לצד עיצוב פנים שהוא יותר ממטופל, וכולל צילומים ופריטים שונים. בר שהוקם זה מכבר מחוץ לבניין, ישרת את העייפות. בין השמות שיציגו באירוע, אביבה זילברמן, שרון ברונשר, דר. דנים, קרן ומיכל, גרטרוד ועוד רבים וטובים. כמובן שביניהם תמצאו גם בגדים, גם תיקים, גם תכשיטים וגם נעליים. מובטח גם אזור פעילות לזאטוטים שלא נמצא להם בייביסיטר, ושירותי סטיילינג. יום חמישי, ה-19 במאי, בין השעות 12:00-21:00; יום שישי, ה-20 במאי, בין השעות 10:00-18:00; יום שבת, ה-21 במאי, בין השעות 11:00-21:00. במגדל הסילו, בכפר הס שבשרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלל החנות עדילי שבכפר הס/מערכת וואלה!, צילום מסך

המכירה הבאה מצהירה על עצמה שהיא מתחילה בחיטוט מדוקדק בארונן של נשים עשירות, שמעבירות לידיים אחרות פריטים שלהן אין אליהם תשוקה, בעוד שאצל אחרים, עלולה להתעורר תשוקה כזו או אחרת, ולו אם רק בגלל התווית. זאת למרות שדבר אחד שהחיים מלמדים זה שעושר וסטייל אינם באים יד ביד. לדוגמאות חיות נא ללכת ולסייר בכיכר המדינה. עד שתעשו זאת, נאמר שמבין הארונות השום הצליחו לשלוף פריטים של מקס מארה, ארמאני, דניאלה להבי, דיזל ועוד שמות ממותגים יותר או פחות. טווח המחירים מעלה סימני שאלה, שכן הוא מתחיל ב-10 שקלים ומסתיים ב-80. יום שבת, ה-21 במאי, בין השעות 10:00-20:00. רחוב המלכים 73, רמת השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully