וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר אניסטון נפרדת מעוד אהבה ישנה

אביה פרי

24.5.2011 / 12:20

הכוכבת, אוהבת בעלי חיים ידועה וכלבים בפרט, נפרדה לאחרונה מנורמן, כלבה האהוב שמת בשיבה טובה. אבל אל דאגה, את דירתה הניו יורקית החדשה של אניסטון חולק עימה הולך על ארבע אחר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
15 שנות חיים משותפות. אניסטון ונורמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אניסטון (42) אשר חוותה מספר רומנים כושלים מאז גירושיה ב-2005 מבראד פיט, שוב מתמודדת עם אובדן אהבה גדולה בחייה. הפעם לא מדובר בעוד בויפרנד מצודד שפנה לו לדרכו, כמו אחרים לפניו, לאחר רומן עם הגרושה המפורסמת. הפעם זה נורמן, כלב הטרייר-קורגי האהוב שליווה את אניסטון שנים רבות לכל מקום בחייה הפרטיים והמקצועיים ולאחרונה מת בשיבה טובה.

"הוא התינוק שלי", הייתה מספרת עליו, "נורמן הולך איתי אפילו לחופשות". אבל, אם יש בכך, נחמה, אניסטון לא ממש תישאר נטולת חבר לחיים מהלך על ארבע. בביתה החדש של הכוכבת בניו יורק אשר נרכש בשם "קרן נורמן" (בעלות של 4.95 מיליון דולרים) מתגורר עימה דולי, כלב רועים גרמני חמוד בן 4.

נורמן היה שובב לא קטן. כבר קרה שבצעירותו הוא נעדר מהבית למשך יומיים שהיו קשים מאוד עבור אניסטוןץ בסופו של דבר ולמרבה ההקלה, הוא התגלה באחת המכלאות באזור קליפורניה.

אואן ווילסון, ג'ניפר אניסטון וכלב בבכורת הסרט 'מארלי ואני' בקליפורניה, 11 דצמבר 2008. Kevin Winter, GettyImages
עם אואן ווילסון ו"מארלי" בבכורת הסרט 'מארלי ואני', דצמבר 2008/GettyImages, Kevin Winter

אניסטון הידועה באהבתה לבעלי חיים ולכלבים בפרט, הצהירה בעבר כי היא הייתה רוצה שלגברים בחייה יהיו את התכונות של נורמן. "לא היה רע כל כך אם גבר שבא הביתה היה רץ לאשתו ומכשכש בזנבו. זה מעיד על התרגשות, משהו שמאוד חסר לי אצל גברים אם להיות כנים".

בסרט 'מארלי ואני' (2008) המבוסס על רב המכר האוטוביוגרפי של העיתונאי ג'ון גרוגן, אניסטון גילתה כימיה מופלאה לא רק עם הכוכב לצידה, השחקן אואן ווילסון, אלא גם עם כל הכלבים הרבים בהפקה שגילמו את מארלי, כלב מסוג לברדור בלתי ניתן לשליטה שעשה המון צרות לבעליו, אבל עם זאת המשיך להיות כל הזמן חלק בלתי נפרד מן המשפחה. הסרט, כמו הספר עליו התבסס, זכה להצלחה גדולה ובכל ריאיון של אניסטון בעניין הסרט עלה נושא הכלב הפרטי שלה נורמן והקשר המיוחד ביניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully