וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כובע החתונה המלכותית של הנסיכה ביאטריס נמכר ב-130 אלף דולר

24.5.2011 / 12:10

הכובע המוזר בעיצוב פיליפ טרייסי זכה מיידית לתשומת לב כל מי שצפה בחתונת וויליאם וקייט בחודש שעבר ונמכר ב-ebay על ידי הנסיכה עצמה למטרות צדקה

הנסיכה ביאטריס בחתונת הנסיך וויליאם וקייט, 29 אפריל 2011. GettyImages
בין פרעצל למושב אסלה. הנסיכה ביאטריס וכובע החתונה המלכותית/GettyImages

הנסיכה ביאטריס, בתם של הנסיך אנדרו ושרה פרגוסון ונכדתה של מלכת בריטניה, בחרה לחתונה המלכותית של הנסיך וויליאם וקייט כובע יוצא דופן. מתוקף תשומת הלב התקשורתית הרבה שקיבל, היא החליטה להעמיד אותו למכירה פומבית לאחר החתונה באתר הסחר ebay. הכובע, שעוצב על ידי פיליפ טרייסי, נמכר השבוע בסכום של מעל ל-130,000 דולרים.

כאמור, העבודה המקורית של הכובען האירי תפסה את תשומת הלב של הציבור וגרפה אין ספור התייחסויות. היא הושוותה לכל דבר אפשרי, החל מפרעצל ועד מושב אסלה. בדומה לישבן של פיפה מידלטון, אחותה הצעירה של קייט מידלטון, הכובע זכה לפרופיל פייסבוק משלו בשם: Princess Beatrice's ridiculous Royal Wedding hat ('כובע החתונה המגוחך של הנסיכה ביאטריס'). נכון לעכשיו, כמעט 144 אלף איש עשו לו like ולא ברור אם הם מסכימים שהכובע אכן מגוחך, או שהם פשוט באמת מחבבים אותו.

הנסיכה ביאטריס בחתונת הנסיך וויליאם וקייט, 29 אפריל 2011. Chris Jackson, GettyImages
מוזר ביותר. הנסיכה ביאטריס והכובע במרכז/GettyImages, Chris Jackson

ההכנסות ממכירת הכובע ב-ebay יוקדשו ליוניצ"ף, קרן החירום הבינלאומית של האומות המאוחדות לילדים. זהות הרוכש הזוכה לא נודעה עד כה. הנסיכה בת ה-22 הגיבה בעמוד במכירה: "נדהמתי מכמות תשומת הלב שהכובע זכה לה. זוהי הזדמנות מצוינת לגייס כסף עבור מטרה פנטסטית. אני מקווה שהזוכה ייהנה מן הכובע באותה מידה שאני נהנתי ממנו".

הנסיכה ביאטריס בחתונת הנסיך וויליאם וקייט, 29 אפריל 2011. Chris Jackson, GettyImages
מוזר מכל זווית. הנסיכה והכובע בפרופיל/GettyImages, Chris Jackson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully