וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק סוויזי בטייץ

26.5.2011 / 10:38

רומנטית אבל עם קצוות חשופים, ילדותית ולפעמים בוגרת - קולקציית הקיץ של גלה דרין זזה בין קצוות ומפלרטטת עם הסרט ריקוד מושחת

נערות מתבגרות משנות השמונים גדלו על סיפור האהבה האמריקאי להחריד של בייבי (ג'ניפר גריי) וג'וני (פטריק סוויזי ז"ל) בסרט ריקוד מושחת, שמתרחש בשנות השישים. הסרט הפך לפולחן בזכות הפירואטים של סוייזי והשיר "Time of my life" שהפך להמנון של כל אותן נערות חולמניות שוצפות הורמונים. המעצבת גלה דרין מציגה בימים אלה קולקציית קיץ שמתכתבת בדיוק עם הסרט הזה, ועם התקופה בכלל, אשר יכולה להתאים במיוחד לחובבות אופנת הרחוב האורבאנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דרין בעלת המותג "GALA" התמקדה בקולקציה הנוסטלגית בקצוות פרומים, בדים דהויים, משבצות וג'ינסים גבוהי מותניים. בהשראת הרפרנס המושחת יצרה המעצבת פריטים בעלי אופי מתוק ונשי על גבול הווייט-טראש. בכל בגד השתדלה המעצבת לשזור אלמנט מחוספס שישבור את הגזרה או הדפס תמים שמעטר חלק מהפריטים. שוליים צבועים באקונומיקה ליצירת מראה דהוי חוברים לטי-שירט קיצית לצד שמלה בובתית מעוטרת בשוליים לא מעובדים. הדיסוננס לא פסח גם על צילומי הקולקציה שנעשו על רקע בריכה נטושה, חלודה ומתפוררת, מוקפת קקטוסים ועשבים שוטים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאמור, יש בקולקציה יותר מאשר ריקוד מושחת, כמו שמלת הפשתן "ג'קי" לדוגמא. על שם אושיית האופנה לבית הנשיא לשעבר קנדי, היא בעלת מראה מחוספס ומאופיינת בגימורים פרומים שאמורים לשבור את הגזרה הנשית-נערית. לצדה, ובגוון אופי אחר, נמצאת שמלת טי-שירט עם שרוולים מגולגלים ואלמנט של קשירה מעל הטבור, בדומה לחולצות הבטן הנקשרות משנות השישים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפריטים המותאמים ביותר לקיץ הים תיכוני הם גופיית השיפון דו צדדית וחולצת-גופייה דו שכבתית שמורכבת מיריעת בד אחת. מצד שני, דרין מגלה חיבה מיוחדת דווקא לטי-שירט פשוטה עם הכיתוב: "Nobody puts Baby in the corner" (משפט ההיכר של בייבי). בין כל אלה, קל לגלות כי הפריט המצטיין של העונה הוא שמלת מידי מכופתרת מבד משי דהוי בצבע שחור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דרין בת 37, נולדה וגדלה בתל אביב, מה שמסביר כנראה את הנטייה הטבעית לאופנה העירונית. המעצבת התחנכה בשנקר ואפילו סיימה בהצטיינות ארבע שנות לימודי האופנה. בזמן הלימודים ולאחר מכן, דרין עבדה אצל המעצבת טובל'ה, עיצבה בגדי גברים לרשת "גולף" וכן עיצבה הלבשה תחתונה לחברת "דלתא".

העיצוב של דרין הוא אנטיתזה ליומרה, לטוב ולרע. המעצבת ממשיכה את קו הבייסיק הפשוט שבו היא דוגלת כבר 6 שנים, מתוכן 3 בחנות קטנה בסמוך לשוק בלצלאל, ועומדת מאחוריו בגאווה. נוסף על עיצוביה שלה, דרין מארחת בחנותה מעצבי אקססוריז כגון מיה גלר, אדם יהלומי, מור קידר, נעמה רותם ועוד. כמו כן, אפשר למצוא פינה משמחת במיוחד של פריטים מוזלים מעונות קודמות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

GALA, טשרניחובסקי 10, תל אביב.

מחירים:
גופיות וחולצות: 162 - 320 שקלים; מכנסיים וחצאיות: 420 - 520 שקלים; שמלות: 448 - 684 שקלים

כל התמונות: יח"צ גלה דרין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully