וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישת וויליאם וקייט עם הזוג הנשיאותי: שמלת הנסיכה נחטפה

30.5.2011 / 14:43

מסתבר שכל שמלה שלובשת קייט מידלטון, הדוכסית מקיימברידג' בשבילכם, הופכת להיות להיט היסטרי הנחטף מן החנויות. הנסיכה קתרין בדרכה להיות הנסיכה דיאנה של זמנה?

הנשיא ברק אובמה ורעייתו מישל אובמה בפגישה עם הנסיך וויליאם ורעייתו קת'רין (קייט מידלטון לשעבר) בארמון בקינגהאם, מאי 2011. Toby Melville, GettyImages
נעלמה מו החנות המקוונת תוך שעה. הנסיכה קתרין בשמלת 'ריס'/GettyImages, Toby Melville

הנסיך וויליאם ונסיכתו קייט, או כפי שהם ידועים היום בתוארם הרשמי, הדוכס והדוכסית מקיימברידג', שבו מירח דבש בן 10 ימים באיי סיישל מוכנים לחובותיהם. לאחר מכן, בני הזוג אירחו את נשיא ארצות הברית אובמה ורעייתו מישל בארמון בקינגהם, במה שלמעשה היה האירוח הרשמי הראשון שלהם כזוג נשוי.

מסתבר שגם לאחר נישואיה, הנסיכה לא מגלה כל חולשה למותגי על וממשיכה לגלות נאמנות לאופנה נגישה. לפגישה החשובה עם הזוג הנשיאותי היא בחרה בשמלת קאמל חובקת גוף בדיגום המזכיר חבישה אלסטית בעיצוב 'ריס' (Reiss). האבזור שהסתכם בעקבי סירה שחורים וקלאץ' תואם השלים מראה אלגנטי ומחמיא לנסיכה.

מותג האופנה 'ריס' בבעלות דיויד ריס ובעיצוב דניאלה הלאייל, מעצבת ברזילאית המבוססת בלונדון, מציע ביגוד איכותי בעלות בינונית לנשים ולגברים והוא ידוע כאחד החביבים על הנסיכה. כזכור, גם השמלה הלבנה שהיא לבשה בצילומי האירוסים הרשמיים שצילם מריו טסטינו, הייתה של 'ריס'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדומה למה שקרה אז עם שמלת האירוסים הפוטוגנית, גם הפעם השמלה נחטפה מיידית. הדגם הספציפי שעלותו כ-340 דולרים מכונה 'שולה' (Shola) והוא הוצע למכירה באתר 'ריס' בתשע בבוקר ביום הפגישה. תוך כשעה בלבד השמלה כבר לא הייתה אפשרית לרכישה ברשת, אך עדיין ניתן היה להשיגה בכמה מחנויות הרשת (ל'ריס' 65 חנויות, מרביתן באנגליה ומיעוטן בארצות הברית). עם זאת, יחצ"ני המותג מסרו החנויות עמוסות בקונות שהגיעו במיוחד לרכישת השמלה. בהודעה רשמית באתר המותג נמסר שמלאי השמלה בחנויות ובחנות המקוונת יחודש תוך חמישה עד שבועות ולקוחה המעוניינת להתעדכן יכולה להשאיר את פרטיה ולקבל מידע עדכני בכל הנוגע לשמלה המדוברת.

בשלב זה מעניין לעקוב ולגלות האם הנסיכה תמשיך לגלות נאמנות למותגי רשת תעשייתיים או שמא, בדומה לעמיתותיה בבתי המלוכה באירופה, תתחיל לחבב גם אופנת-על יקרה. כמו כן, מעניין לדעת אם הנפנוף הגלוי של 'ריס' בלקוחה המפורסמת (תמונת רוחב שלה לבושה בשמלה בפגישה עם הזוג הנשיאותי בעמוד הבית של המותג) ואי הצניעות שהמותג מגלה בכל הקשור לכך, יוביל להפניית גבה של הנסיכה כלפי המותג שהפך אותה לפרזנטורית רשמית.

הנשיא ברק אובמה ורעייתו מישל אובמה בפגישה עם הנסיך וויליאם ורעייתו קת'רין (קייט מידלטון לשעבר) בארמון בקינגהאם, מאי 2011. Toby Melville, GettyImages
בני הזוג אובמה בפגישה עם וויליאם וקייט/GettyImages, Toby Melville

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully