וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור האקסריי: קולור בלוק תחת השמש

גלי רבינק

2.6.2011 / 8:24

רוצים להיאבק בשמש המסנוורת בסטייל אבל לא ממש נראה לכם להוציא 1,500 שקלים על משקפי שמש? קבלו אופציה נטולת לוגו מנצנץ של מותג על איטלקי, צרפתי או אמריקאי, אבל עם הרבה אטטיוד

אקסריי / Xray - קיץ 2011 (משקפי שמש היפי: 196 שקלים). עמית ישראלי
ההיפי/עמית ישראלי

למשקפי שמש ממותגים יש כרוניקה ידועה מראש. בחיוב הראשון בוויזה (מתוך מאה תשלומים) הם עוד מקבלים יחס דה לוקס. בערב הם לא נשכחים על הראש, בתנועות ענוגות ועדינות מנגבים את הזגוגיות שלהם בבד מייקרופייבר והם מקופלים ומוכנסים לאחר כבוד לנרתיק מושקע ( לפעמים הנרתיק נח לו בתוך קופסא משלו – בבושקה של יוקרה) . באזור החיוב השלישי בוויזה - נראה שהם כבר חוו כמה דברים בחייהם ונשרטו, הם מושלכים לתיק בחוסר אכפתיות, וזאת בהנחה ששרדו ולא אבדה דרכם.

ברשת XRAY הישראלית נותנים אלטרנטיבה ראויה מבחינה אופנתית, במחירים שפויים שלא עולים על 350 שקלים, כך שקצת פחות צובט לזרוק בקרקעית התיק. לקולקציית הקיץ שודך קמפיין מתוק, נקי ולא מתיימר עם דמויות סמי סטריאוטיפיות כמו הניאו היפי, הבלוגרית המוזרה והסלב וונאבי. נראה כי המבחר בחנות רחב ונוגע בכל הטרנדים שבצבצו העונה ובאלו שפה בשביל להישאר: בהתאם לפחי הצבע שנזרקו הקיץ לרחובות ניתן למצוא בקולקציה מסגרות בצבעים בוהקים של טורקיז, סגול ואדום, מסגרות חתוליות למראה הספרנית שממתיקה סוד, משקפיים מנומרים, משקפי טייסים ומשקפי ראייה עגלגלים למראה היפסטרי מתוחכם.

לרוב מדובר בתמורה נאה לכסף, אולם בניגוד למשקפים שנוצרים תחת שמם של מעצבים על, דגמים מסוימים סובלים ממראה פלסטיקי ופשוט יתר על המידה. מצד שני, לדברי עדי בלאושטיין מבעלי הרשת "אנחנו מאמינים שבמציאות של היום, המתאפיינת בשינויים מהירים, מגמות רבות ואופנות שונות ומשתנות, משקפי שמש ומשקפי ראיה, כמו כל פריט אופנה, אפשר להחליף מדי יום ולהתאים למצב הרוח, לאירוע ולבגדים".

אקסריי / Xray - קיץ 2011 (משקפי ראייה אסיסטנטית: 359 שקלים). עמית ישראלי
האסיסטנטית/עמית ישראלי

לאחרונה החלה הרשת גם לפלרטט עם תחום האופטיקה כך שניתן יהיה לקנות משקפי שמש עם עדשות אופטיות ומשקפי ראיה, במחירים אטרקטיביים. עדיין קשה להאמין שמי שמרכיב משקפיים עם מספרים גבוהים או סובל מבעיות צילינדר מורכבות יותר למיניהן יוכל ליהנות מ"הפאסט- פוד" האופטי הזה, אבל זו בהחלט מגמה מעניינת.

מחירים: 96 שקלים עד 350 שקלים

ניתן להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ: רחוב שנקין, דיזינגוף סנטר, תל אביב; סינמה סיטי, ראשון לציון; סינמה סיטי, רמת השרון; מדרחוב בן יהודה, ירושלים; סימול, חיפה; קניון ארנה, הרצליה; ובקרוב תפתח החנות ה-8 בקניון רחובות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אקסריי / Xray - קיץ 2011 (משקפי ראייה מעצב: 196 שקלים). עמית ישראלי
המעצב/עמית ישראלי
אקסריי / Xray - קיץ 2011 (משקפי שמש הסלבריטאית בשאיפה: 249 שקלים). עמית ישראלי
הוונאבי/עמית ישראלי
אקסריי / Xray - קיץ 2011 (משקפי ראייה עורכת דין יאפית: 229 שקלים). עמית ישראלי
היאפית/עמית ישראלי
אקסריי / Xray - קיץ 2011 (משקפי שמש רוקר: 249 שקלים). עמית ישראלי
הרוקר/עמית ישראלי
אקסריי / Xray - קיץ 2011 (משקפי שמש הבלוגרית המוזרה: 196 שקלים). עמית ישראלי
הבלוגרית המוזרה/עמית ישראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully