וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוד האישה הממוצעת

גלי רבינק

9.6.2011 / 18:28

מעצבת דיסקרט שלומית סלומון מתארת את אתגר ההיענות לצרכיה של האישה העסוקה בעבודה-משפחה-בית שגם רוצה אלמנט של פיתוי בביגוד מידות ה-42 פלוס שלה. השאלה אם המותג אכן עומד במשימה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסלולה של אם עסוקה מאפשר הבנה של מה נשים מסביב רוצות. שלומית סלומון מעצבת דיסקרט/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהייה. אומנות שנוטים לא להעריך וחבל. שלומית סלומון (47) המעצבת הראשית ברשת "דיסקרט" אוהבת לבהות ולתהות. המסלול היומיומי של בית-שכונה-תחנת רכבת-עבודה-לקחת מבית ספר-לקחת לחוגים (מילות קוד: אמא בואי, אמא נו) מאפשר לה לבהות באילו הממהרות ובאילו המשוטטות ולנסות ללקט תובנות מה נשים רוצות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סגנון הוא עניין של גיאוגרפיה. דיסקרט - קיץ 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה הן המסקנות והרשמים מהשוטטות?

"אם להודות על האמת הרחוב הוא די שומם, קשה למצוא אנשים שהתלבשו בבוקר בחדווה. אם כי זו גם שאלה של גיאוגרפיה – בתחנת הרכבת הצמודה למשרדי היוקרה ליד הבורסה יורדים מהרכבת ומהלכים ברחוב בצעדים מהירים נשים וגברים מטופחים ומתוקתקים. ושאלה של תקופות – יש תקופות בהם הרחוב נראה מוזנח למדי ואילו באחרות אנשי הרחוב נראים רעננים ומושקעים יותר. אבל,רובם ככולם בקרוקס, טי שירט דהויה וחוסר עניין כללי."

היא למדה אופנה במכללת ויצו בחיפה ומשם השתלבה בתעשייה ועבדה ב"קפה", "קסטרו", וומן" עזרה בהקמת המותג של "דיזל" בארץ ובשש השנים האחרונות מעצבת עבור רשת "דיסקרט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"להכיר את הרחוב...לסקור את הנשים וליצור קולציה שהיא הפיתוי עבורן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדרכך בחרת תמיד לעבוד ברשתות, לא קסם לך לפתוח סטודיו משלך עם אמירה וחתימה אישית?

"במהלך הלימודים חזו לי עתיד כבעלת בוטיק וסטודיו משלי. אבל, לא הייתה לי משיכה ורצון להיות מעצבת פרטית. אני אוהבת את התעשייה ואת מאחורי הקלעים שלה, אני אוהבת את העבודה ברשת עם מספר רב של חנויות ומרגישה שהדבר מספק את הצורך שלי להכיר את הרחוב, להבין ולקלוע לצרכיו. לסקור את הנשים ברחוב וליצור קולקציה שהיא הפיתוי עבורן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נשים דתיות כיום רוצות בגדים מודרניים, אופנתיים וצעירים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמי שמפלרטטים עם הסקטור הדתי, איך אוכפים בחינניות את מגבלות הצניעות?

"אחרי תקופה ארוכה שכיוונו ישירות לקהל הדתי ויצרנו בגדים שלעיתים נראו כתחפושת מרוב התעסקות יתר עם הדיטלים מסביב לצוואר וצניעות מחמירה. הבנתי שזה לא נכון, משיחות אקראיות עם שכנותיי והמורות של ילדיי וממה שחקרתי " על הדרך", בתחנת הרכבת ובדרכי לעבודה, נשים דתיות כיום רוצות בגדים מודרניים, אופנתיים וצעירים והן כבר "מסתדרות" מוסיפות שכבה מתחת, סיכה בצווארון או משנות את הבגד על מנת שיתאים אליהן. כך שאני נוטה להתייחס ומנסה לשכנע, ליצור בגדים אופנתיים לנשים צנועות או עם קוד לבוש במקום העבודה ולא בהכרח לקונספציה שיש לנו על נשים דתיות. בידי הלקוחה תהיה האפשרות להחליט האם לפתוח כפתור נוסף בחולצה או לא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם למידות גדולות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתם מתהדרים בכך שטווח המידות ברשת הוא רחב ומגיע עד מידה 50, האם זהו קהל היעד שלכם?

"לאחרונה דברים השתנו מעט והוחלט ליצור עד מידות 46-48
, בעקבות חוסר ביקוש למידות גדולות יותר. קהל היעד שלנו הוא מידה 42-44, שאם להודות על האמת אלו מידותיה של האישה הממוצעת. אישה שחוותה הריונות,לידות, עומס בעבודה ולא מקפידה על גזרה שאפתנית מדי. אני מפרשת זאת כנשים שבטוחות יותר בעצמן ובהישגים שלהן ולכן הצורך לשמור בקפדנות על מידה אפס פחות מעסיק אותן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נשים מלאות לא צריכות להתכסות אלא להתגלות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיצוב גם למידות גדולות מצריך חשיבה מחדש?

"המענה שלי למידות הגדולות הוא שונה תפיסתית. אני לא חושבת שנכון עבורן ללבוש בגדים דמוי אוהלים או חצאיות ושמלות בצורת A, שנועדו להסתיר ולטשטש ועל הדרך גם מטשטשים את כל מה שיפה ונשי. אלא שמלות קטנות יותר שהן צמודות במותניים. זו מגמה שראיתי עוד מהבית בו גדלתי ואני דבקה בה, אמי תמיד הייתה אישה מלאה ולבשה שמלות קטנות, צמודות ונשיות דבר שהוסיף לה רק חן והיא לעולם לא נראתה גרוטסקית או מגוחכת. נשים מלאות לא צריכות להתכסות אלא להתגלות."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"קהל היעד שלנו הוא מידה 42-44, שאם להודות על האמת אלו מידותיה של האישה הממוצעת"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי המתחרים ראוי לעיטורי כבוד?

"אני מאוד מעריכה ומעריצה את הקו של הפשטות שיוצרים בקסטרו. הם משכילים לגעת באופנה וטרנדים אבל באופן מאוד לביש ושפוי. וחברה נוספת היא TwentyFourSeven נראה כי עוד בשלב ההקמה והמחקר של המותג כיוונה לקהל צעיר,נערי וטרנדי ומצליחה ליישם בשטח ליין יפה וצעיר במחיר שווה לכל כיס".

טווחי מחירים:

חולצות: 59.99-299.99 שקלים; טוניקות: 79.99-299.99 שקלים, ז'קטים: 199.99-349.99 שקלים; חצאיות: 49.99-399.99 שקלים; מכנסיים: 169.99-359.99 שקלים; שמלות: 199.99-499.99 שקלים

טווח כללי: 80 עד 500 שקלים

להשיג בחנויות הרשת ובקניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully