וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרק ג'ייקובס וליידי גאגא קיבלו פרסי האופנה בניו יורק

לירוי שופן

7.6.2011 / 10:02

לא נרשמו הפתעות גדולות בטקס פרסי ה-CFDA שנערך אתמול בניו יורק. הזוכים הגדולים: פרואנזה סקולר ומרק ג'ייקובס

אמש (שלישי) נערך בניו יורק טקס פרסי מועצת מעצבי האופנה של אמריקה (CDFA), הנחשב לאחד המרכזיים והחשובים בתעשיית האופנה ומחולק בכל שנה. ליידי גאגא, שגם הופיעה באותו הערב, קיבלה פרס מיוחד על היותה 'אייקון סטייל'. מנגד מרק ג'ייקובס, שסיפר רק לפני מספר ימים את הרתיעה המסויימת שלו מהמעמד וכי הוא מגיע רק משום שהוא לא רוצה להינזף על ידי אנה וינטור, קיבל את פרס 'ג'פרי בין' למפעל חיים.

ליידי גאגא. Dave J Hogan, GettyImages
אייקון סטייל?/GettyImages, Dave J Hogan

הפתעות גדולות לא נרשמו באותו הערב. צמד המעצבים ג'ק מקאלו ולאזרו הרננדז (פרואנזה סקולר) גברו ובצדק על אלכסנדר וונג וריד קרקוף וקיבלו את פרס מעצבי אופנת הנשים של השנה. בגזרת אופנת הגברים זכה מייקל בסטיאן, ואילו אלכסנדר וונג, אחד הזוכים הסדרתיים באירוע בשנים האחרונות, קטף את פרס מעצב האביזרים המשלימים, הודות לקולקציות מושקעות של נעליים ותיקים.

פראבל גורונג, אחד השמות העולים בסצינת האופנה הניו יורקית והאמריקאית בכלל, קטף את פרס סברובסקי לאופנת נשים, והוכיח כי הרחש התקשורתי שנוצר סביבו בשנה החולפת זוכה גם להערכה ממשית. כזכור, מגוון שמלות של גורונג נלבשו לערב הגאלה המסורתי במוזיאון המטרופוליטן, כולל על ידי דמי מור.

תצוגת חורף 2012 של מרק ג'ייקובס. רויטרס
חורף 2012 של מרק ג'ייקובס. פרס על מפעל חיים/רויטרס

פיבי פילו, המעצבת הכוכבת והבריטית של בית האופנה הצרפתי סלין, קיבלה את פרס המעצב הבין לאומי של השנה. תזמון מדויק, לאור העובדה שבשנה החולפת הפך המותג לפופולרי מאוד במנהטן.

תצוגת חורף 2012 של סלין בפריז. רויטרס
קולקציית החורף של סלין. פרס המעצבת הבין לאומית/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully