וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיקים של פורלה והתכשיטים של וייס: מכירות סוף השבוע

רוויטל מדר

9.6.2011 / 10:34

בסופ"ש הקרוב צפוי מספר מצומצם של מכירות, עם שילוב בין תכשיטים, תיקי יוקרה והרבה מאוד וינטאג' בלתי נמנע

התיקים של פורלה, כמו גם יתר האביזרים של המותג שכוללים בין היתר צעיפים ענוגים, תכשיטים מדוייקים ונעליים בעלות חן איטלקי, הם אחד מאותם דברים שקשה לשים עליהם את היד. הסיבה הפשוטה: תג המחיר. כעת, לרגל השקת החנות החדשה, כמו גם לרגל חג השבועות שהסתיים זה עתה, כל הפריטים שצויינו לעיל, הופכים לטיפה יותר אפשריים, עת מתקיימת לה מכירה שבמהלכה, הפריט השני שבו תבחרי יעלה לך (או לחברתך) רק חצי מהמחיר המקורי. יום חמישי, ה-9 ביוני, בין השעות 10:00-19:00; יום שישי, ה-10 ביוני, בין השעות 10:00-15:00; יום ראשון, ה-12 ביוני, בין השעות 10:00-19:00. רחוב ויצמן 46, כיכר המדינה, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
תיק סל קלוע של פורלה/מערכת וואלה, צילום מסך

מכירה נוספת שמתקיימת בזכותה של פתיחת חנות חדשה, כמו גם של פתיחתו הרשמית של הקיץ, מקיימים תכשיטי וייס. לשם כך, הם פותחים בפניכם – באופן חד פעמי – את חנות המפעל, שבה תוכלו לרכוש בהנחות, כמו גם לנקות בחינם את תכשיטי הכסף והזהב שלכם. מעבר לכך יציגו במכירה גם מעצבים נוספים, כמו קובי עמר שיציע למכירה קולקציית טבעות, הילה ולנר שתציע תכשיטי כסף בשילוב אמייל שנעשים בעבודת יד, מיכל ריכליס שתפנה למי שמעדיפה טקסטיל עם חולצות וגופיות שנושאות הדפים, ומתילדה דיזיין, שמעצבת גם כן תכשיטים בעבודת יד. יום שישי, ה-10 ביוני, בין השעות 09:30-14:30, ברחוב מוהליבר 47 (מדרחוב נחלת בנימין), תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
שרשרת זהב של תכשיטי וייס/מערכת וואלה, צילום מסך

במתחם הדרומי עוד יותר של נוגה, תקיים המעצבת יעל שטיינברג מסיבת יומולדת, שבה תציע לכן חגורות ותכשיטים בעלי אופי רומנטי, שיכול ללוות גם כלות ביום חתונתן. המכירה תתקיים ביום חמישי, ה-9 ביוני, בין השעות 09:00-18:00; וביום שישי, ה-10 ביוני, בין השעות 09:00-14:00. רחוב רוחמה 5, מתחם נוגה, יפו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
יעל שטיינברג - תכשיטים שמתאימים לרומנטיקה של כלות/מערכת וואלה, צילום מסך

אירוע יותר גדול ממדים, שנשען על וינטאג', מקיים המותג עוד באירופה, שהפעם מעתיק את מיקומו לסניף לאב-איט ששוכן במתחם גן החשמל. המכירה כוללת פריטי וינטג' ויד שנייה ביבוא אישי מברלין ואמסטרדם וגם קצת מכאן, שחולשים על כל אגפי הארון שלכם, ומתאימים הן לגברים והן לנשים. מובטחת גם מוסיקה מרוממת רוח, וקאווה צוננת. יום שישי, ה-10 ביוני, בין השעות 10:30-15:30, ברחוב ברזילי 1, בתל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
וינטאג' בגוון עולמי - עוד באירופה/מערכת וואלה, צילום מסך

ריח נוסף של חו"ל תמצאו גם במכירה הביתית הבאה, שכוללת בין היתר גם תכשיטי וינטאג' שמקורם בפריז הענוגה. אך בכך לא נגמר ההיצע שכולל גם בגדים, אקססוריז ובגדי יד שנייה. מה שלא תמצאו שם הם פריטים חדשים, כלומר כאלה בלי היסטוריה וחיים. שישי-שבת, ה-10-11 ביוני, בין השעות 11:30-16:30. רחוב בארי 38, דירה 26, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully