וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכות אופנה חדשות בחולון

רוויטל מדר

12.6.2011 / 13:35

שתי תערוכות אופנה חדשות במוזיאון חולון מסכמות את השנה, ומנסות לעורר דיון בקשר שבין מעצבים חדשים לוותיקים ובין חומרים זולים לתוצאה יוקרתית

עד שמוזיאון תל אביב יאות לפתוח את שעריו של האגף החדש שלו, שחלקו יוקדש גם לעיצוב, עיריית חולון ממשיכה להבהיר באופן חד משמעי שהיא נותנת במה לכל האומנויות המקומיות, אם כתערוכות ואם כהרצאות וערבי נושא. כל אלה מסתכמים בהתעסקות נרחבת ובהתעוררותו של שיח הנוגע לעיצוב אופנה וטקסטיל, כמו גם לעיצוב תעשייתי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יצירתם של טל ויעל. מתוך התערוכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האירוע החדש מסכם את השנה האחרונה, וחוגג את נעילת עונת התערוכות שהוצגו ב-2010-2011 בחולון, ובמובן זה הוא יימתח על פני כל חודשי הקיץ (המוכרים גם בהיותם עונת המלפפונים). שתי תערוכות באצירתה של ימית נוימן יהוו את מרכז הכובד. נוימן, בוגרת המחלקה לאופנה וצורפות בבצלאל המשמשת גם כמנכלי"ת האגודה הישראלית לטקסטיל ואופנה, ממשיכה דרך התערוכות את החיבור שהיא מעוניינת ליצור בין מעצבים צעירים למעצבים שהם כבר חלק מהנוף המקומי.

בתערוכה "מאס פרו וואן" יוצגו פריטים שנוצרו מחומרים זולים ותעשייתיים, אשר אינם משמשים לרוב כחומרי עיצוב, כשהתוצאה הסופית אמורה לייצר פריטים שיישאו איכויות יוקרתיות שעומדות בניגוד לחומר שממנו הם נוצרו. בין המציגים בתערוכה זו, המרצה הבכירה של מחלקת העיצוב והאופנה של שנקר, אורית פרייליך, כמו גם החוקרת איילה רז והמעצב ירון אליאסי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך המיצג של אורית פרייליך, מתוך מאס פרו וואן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנגד, התערוכה "עירהורים" תבחן את הקשר בין עיצוב לסביבה אורבנית, ויציגו בה מעצבים מתחומים שונים, כגון אופנה, תכשיטנות, טקסטיל, עיצוב מוצר ועוד. בתערוכה זו הדגש הוא על הפרשנות האישית של המעצב להתרחשויות שסובבות אותו בעיר, כמו גם האופן שבו הוא בוחר לבטא את מה שתופסות עיניו. בין המעצבים בתערוכה זו, צמד מעצבי האופנה פיליפ והלנה לבית פראו בלאו, המעצבת ליאת לבני וסטודיו שיהר.

עירהורים – גלריית החווה, רחוב הנחושת פינת רחוב המלאכה, אזור התעשייה חולון. שעות פתיחה: יום שלישי בין השעות 13:00-16:00; יום שישי בין השעות 10:00-13:00; יום שבת בין השעות 10:00-14:00. החל מה-25 ביוני.

"מאס פרו וואן" – גלריית המשכן בית מאירוב, רחוב הרצפלד 31, חולון. שעות הפתיחה: שלישי, רביעי וחמישי בין השעות 17:00-20:00; שישי-שבת בין השעות 10:00-13:00. החל מה-24 ביוני.

הכניסה לתערוכות חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully