וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משאלה להשכרה

16.6.2011 / 10:14

אתר ישראלי חדש בשם Wish מציע רעיון נעים במיוחד - שמלות של מעצבי על להשכרה במחיר יחסית נוח. דולצ'ה וגאבנה ב-500 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה של BCBG להשכרה ב-800 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד שבחו"ל שוק הרכישות אונליין הולך ומתעצם, אצלנו בארץ הוא עדיין רדום. שתי האחיות מיכל ושרון בורנשטיין יזמו סטארט-אפ שמשלב בין קוטור לאופנה מקוונת.

אתר האינטרנט wishfashion.co.il שהושק לפני שבועיים, מציע פתרון נגיש לנשים שרוצות לדפוק הופעה חד-פעמית מבלי להשקיע הון עתק. האתר מציע השכרת שמלות ערב של מעצבי העל המובילים בעולם, כמו וורה וונג, דולצ'ה וגבאנה, ולנטינו, רוברטו קוואלי, קלווין קליין, הלסטון ועוד. לצד אלו ניתן למצוא אביזרים משלימים של תיקים ותכשיטים. המטרה הבסיסית של האתר היא לספק פיתרון נגיש לאישה שמחפשת שמלה ייחודית לאירוע, אך לא מעוניינת להוציא עליה אלפי שקלים בידיעה שתישאר לאחר מכן בארון. הקונספט, מזכיר כמובן את הסצינה המפורסמת מהסרט הראשון של סקס והעיר הגדולה, בו העוזרת של קארי, מלמדת אותה איך משיגים בזול – ולשבוע - תיק של מעצב על.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
D&G ב- 500 שקלים לשלושה ימים/מערכת וואלה!, צילום מסך

התהליך הוא פשוט. ברגע שמצאת את האאוטפיט המושלם, עלייך למלא פרטים ליצירת קשר. מכאן האחיות לוקחות את המושכות בידיים ומתאמות פגישה אישית ומדידות בחדר התצוגה שלהן. ההשכרה היא לשלושה ימים אך ניתן להאריך אותה בתוספת תשלום.

"קולקציית הביכורים" של האחיות כוללת 35 דגמים, ביניהן אפילו שמלה מאת רבקה טיילור, שגל גדות לבשה בפרמיירה לסרט "מהיר ועצבני". בשביל לשמור על רלוונטיות, מתכננות האחיות להחליף את הקולקציה אחת לשלושה-ארבעה חודשים. השתיים מייבאות באמצעות קניינות אישית את כל הדגמים מארצות הברית. דגמים מסוימים משתייכים לעונות קודמות, אך דגמים אחרים הם מהעונה הנוכחית. שמלת קוקטייל אדומה של דולצ'ה וגבאנה למשל, ניתנת להשכרה במחיר של 500 שקלים, ותיק ערב של BCBG ניתן להשכרה במחיר של 120 שקלים. ראוי לציין כי חלק מהפריטים שייכים לקווים המשניים של מעצבי העל, הזולים באופן דרמטי מדגמי הקווים הראשיים, עניין שפוגם מעט בזוהרו של הסטראט-אפ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיק אתני של רוברטו קוואלי. 800 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שרון (25), סטודנטית לתואר שני במנהל עסקים ומיכל (29), אקדמאית, נמשכו לאופנה מאז שהן זוכרות את עצמן. "הכול החל במכירות הביתיות שאנו עושות מדי פעם, בהן אנו מוכרות פריטים שלנו שלא נעשה בהם שימוש או פריטים חדשים שלא יצא לנו ללבוש", מספרת שרון איך נולד הקונספט. "הבנו שקיים חוסר בבגדי מעצבים לאירועים, כאלה שיהיו באיכות גבוהה ובמחירים שפויים", מסבירה שרון את הצורך שהיווה את הבסיס ליצירת האתר.

כרגע האתר פונה לנשים בלבד, אך בעונות הקרובות מתכננות האחיות לקרוץ גם לגברים. לצד זה, שואפות האחיות להגדיל את קולקציית הנשים ולייבא פריטים עכשוויים בעיקר. במהלך העונה הפריטים ניתנים להשכרה בלבד, אך בסוף כל עונה תהיה אפשרות לרכוש את הדגמים במחירים מוזלים בהרבה ביחס למחיר המקורי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה של וורה וונג. 1,200 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טווח המידות מתחשב ונע בין 34 ל-44, ורוב הדגמים אכן מקיימים את הטווח הרחב הזה.

טווח מחירים: שמלות 350-1,200 שקלים; אקססוריז 80-120 שקלים

בתאום מראש מיכל 054-4303081 , שרון 054-4400407

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully