וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנז'רי סקסי לדתיות: חנות חדשה בירושלים

24.7.2011 / 14:53

חנות לנז'רי חדשה נפתחה בירושלים, ומנסה לפתות נשים דתיות חרדיות או מוסלמיות, להשקיע בהלבשה תחתונה שנראית כמו ויקטוריה'ס סיקרט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקס והעיר הקדושה. וויספרס לנז'רי/מערכת וואלה!, צילום מסך

'לנז'רי וויספרס', חנות ענק לבגדי ים והלבשה תחתונה לנשים, נפתחה לפני כחודש דווקא בירושלים, אך למרות השם הכמעט זהה, אין לה כל קשר למותג הלנז'רי הבריטי 'וויספר לנז'רי' Whisper Lingerie. החנות הממוקמת בקניון ממילא, מציעה מספר מותגים זרים כמו בגדי ים של המותג הקובני המבוסס במיאמי Luli Fama ומותג 'ג'סיקה סימפסון' של כוכבת הפופ שהייתה לאימפריית הלבשה. בדומה לנהוג בחנויות הלנז'רי של המותג האמריקאי ויקטוריה'ס סיקרט, החנות מציעה בעיקר את מוצרי מותג הבית והדימיון בין שני המותגים ניכר במוצרים עצמם, הדגמים וסוגרי הזהב שלהם, הטקסטורות והצבעים. ההשראה הישירה לא פסחה על הלוגו המעוצב בוורוד-שחור ובאותו גופן מוכר; עיצוב הפנים של החנות; נייר העטיפה ושקיות הנייר. בחינה ראשונית של המוצרים המוצעים מגלה גם איכות שאינה נופלת מזו של המלכה 'ויקטוריה'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם בגדי ים. ביקיני של 'לואי פאמה'/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם שילוב מוצרי קוסמטיקה בסיסיים (קרם גוף, פילינג, מלחי גוף) עם לנז'רי הוא קונספט ויקטוריה ידוע, שהורחב כאן, לשירותי ספא, מניקור, פדיקור ועיצוב שיער, שיתקיימו בסלון יופי שהוקם כחלק מהחלל בן ה-400 מ"ר של החנות.

היזמים של 'לנז'רי וויספרס', אמיל מימרן, איש עסקים מתחום הנדל"ן ואורלי פאר, לשעבר אשת ניהול בתחום הקוסמטיקה ברשת פארם גדולה, מודים במפורש כי הם שואבים השראה ממותגים זרים שהצלחתם ידועה ומוכחת. המוצר המוגמר בדרכו מהווה חידוש מרענן בנוף השופינג הירושלמי. בתוכנית, פתיחת עוד שש חנויות נוספות ברחבי הארץ.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

למה חנות לנז'רי דווקא בירושלים?

"אנחנו אוהבים את האזור. בעל המקום גר פה ואני עבדתי פה 15 שנה. בחרנו בירושלים בגלל העירוב המיוחד הזה של נשים; נוצריות, מוסלמיות, יהודיות ותיירות. המסר שלנו הוא שאשה היא אשה ולא משנה מה הדת שלה. על זה אין שום ויכוח. מה גם שניתוח השוק שעשינו גילה שמוסלמים מהווים נתח נכבד מאוד בשוק ההלבשה התחתונה. ממילא זה מרכז קניות יוקרתי ואנשים עד עכשיו שאלו למה אין פה הלבשה תחתונה. מה שהיה בארץ עד עכשיו זה חנויוות קטנות לא עם מבחר גדול. יש פה המון בתי מלון מסביב, והיייתה ממש דרישה לזה. רעיון הספא בחנות בא מהתפיסה שסקסיות קשורה גם לטיפוח."

פירסמתם כי החנות תיפתח פעמיים בשבוע במשך שעתיים כל פעם לנשים בלבד, לטובת נשים המעוניינות בחוויית קניה נשית ללא גברים. למה הכוונה?

"הכוונה שנשים דתיות, יהודיות וגם לא, ירגישו בנוח בזמן שהן קונות לבנים לעצמן, מחזיקות חזייה ביד, או עומדות בתור בקופה עם המוצרים. אגב, גברים ערבים אוסרים על נשותיהן להסתובב בחנויות הלבשה תחתונה, אבל עכשיו הם ירגישו יותר נוח לשלוח אותן למקום כזה."

למרות שזה קהל היעד, תמונות היח"צ שלכם סקסיות למדי?

"זו בדיוק האמירה שלנו. אשה היא סקסית. גם היא רוצה להיות סקסית רק בשביל בעלה, היא לא בהכרח פחות סקסית מאשה שמחצינה את זה. כשעבדתי בתחום הקוסמטיקה והיינו עושות מבצעים לנשים, גילינו שהן לובשות מתחת לחלוק השחור מותגי יוקרה ידועים ויש להן גוונים בשיער. הן נשים יפות ומטופחות."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אשה היא סקסית. גם היא רוצה להיות סקסית רק בשביל בעלה, היא לא בהכרח פחות סקסית מאשה שמחצינה את זה"./מערכת וואלה!, צילום מסך

יש פה עירוב של ויקטוריה'ס סיקרט והמותג הבריטי וויספר לנז'רי?

"אני לא שמעתי בכלל על מותג בריטי כזה. גם עשינו בדיקה בגוגל ולא מצאנו שם כמו שלנו. בחרנו את השם מתוך אלפי שמות שהקופירייטרית הציעה לנו וזה לא קשור לשום חברה בריטית. מה שכן, לקחנו דוגמא מחנויות מצליחות מאוד בארצות הברית ולא רק ויקטוריה'ס סיקרט, אלא גם אברקרומבי ופיץ', סלוני יופי יוקרתיים בניו יורק, ועוד. יכול להיות שהמותג הזה קם אחרינו.

רצינו להביא את ויקטוריה'ס סיקרט, אך אין אפשרות, הם לא רוצים לצאת החוצה. אז כדי להגיע בכל זאת לקהל שלהם, שבו אנו מעוניינים, פנינו למתפרות בארצות הברית שמספקות להם. בחרנו דברים מאוד דומים והקו שלנו דומה לקו שלהם. יש דגמים שהם ממש אותו דבר. התפירה נעשית בסין, המוצרים מועברים לארצות הברית ומשם משווקים לוויקטוריה, בלומינגדיילס ועוד חנויות. העיצוב נעשה שם. לא עיצבו במיוחד עבורינו. אלו מוצרים קיימים שבחלקם נעשו קצת שינויים לבקשתנו. שיטת ה-Wholesale (סיטונאות), מתפרות שמוכרות לחנויות."

איך היית מגדירה את טווח המחירים שלכם?

"אנו פונים לכלל האוכלוסייה והמחירים שלנו די זהים לאלו של ויקטוריה. מה שאפשר לקחת מהם לקחנו. המחירים הם שוויי נפש. גם מותג בגדי הים שנמכר אצלנו, 'לואי פאמה' ממיאמי יימכר במחירים נמוכים מאלו שבאתר שלהם. המחירים שווים לכל כיס. איכות המחירים אצלנו זהה ואף גבוהה יותר מזו של ויקטוריה. אנחנו משכנו את זה למעלה. איכות הגימור הרבה יותר גבוהה."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אין אפשרות להביא את ויקטוריה, אז כדי להגיע לקהל שלהם פנינו למתפרות בארצות הברית שמספקות להם"./מערכת וואלה!, צילום מסך

מחירים:
בגדי ים: החל מ-260 שקלים
פראו: החל מ-129 שקלים
מכנסונים: החל מ-129 שקלים
תחתונים: 49 שקלים או 3 ב-120
חזיות: החל מ-159 שקלים
ביריות: החל מ-59 שקלים
בייבי-דולס: החל מ-148 שקלים
מחטבים/מחוכים: החל מ-200 שקלים
כובעים: החל מ-99 שקלים

ספא:
פדיקור: 100 שקלים
מניקור אקספרס: 35 שקלים

'לנז'רי וויספרס', שדרות ממילא, ירושלים.

רוצים לראות עוד? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully