וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטייל חלוצי

20.6.2011 / 11:41

לפני שנה פתחה הילה שרון את המותג LAYOU, והיום היא משיקה קולקציה שנייה ומוצלחת, שמפלרטטת עם ימי קום המדינה

רק לפני כשנה הילה שרון הבינה שהיא רוצה לעשות אופנה, והיום היא כבר בעלת המותג "LAYOU", שהסטודיו שלו ממוקם בלבה המפויח של פלורנטין בדרום תל אביב. מקום, אותו היא רואה כבית השני שלה, אם לא הראשון. המותג, אגב, נקרא על שם סבתה של שרון, לאה גוטמן, שעלתה לארץ בשנת 1934 ובסופו של דבר התיישבה עם חבריה החלוצים בקיבוץ מעגן לחופי הכנרת. הסבתא מסתבר, לא רק נתנה את שמה, אלא שימשה גם כהשראה לקולקציית הקיץ החדשה, השנייה בסך הכל של שרון. זו מונה 20 דגמים במידות ידידותיות למתלבשת ומכונה 'מעגן'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעגן מיכאל? קולקציית הקיץ של הילה שרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

את קולקציית "מעגן" עיצבה שרון בהשראת אותה תקופה של קום המדינה. המוזה נפלה על המעצבת במהלך סוף שבוע רנדומאלי אצל אחותה בכנרת. תוך חיטוט בארון הבגדים, גילתה שרון סטוק של בגדים שהיו שייכים לסבתה. "באותו סוף שבוע הכול התחבר לי", היא מחייכת, "הפשטות, הרכות והצניעות של פעם עשו לי את זה מאוד". בהתאם, קשת הצבעים מורכבת ממונוכרומאטיות קודרת לצד גווני פסטל מעושנים של פודרה, ים, שמנת ומנטה. שרון מאמינה בבגדי קז'ואל נקיים ואיכותיים שלדבריה אפשר "לחרוש להם על הצורה" ועשויים אריגים ובדים אווריריים ונושמים על טהרת השיפון, המשי והסאטן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגדים המיועדים לחרישה אין סופית. הילה שרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

התבוננות מעמיקה מגלה שהבגדים בעיצובה חפים מהדפסים או אפליקציות ואכן מיועדים לחרישה אינסופית. גופיות סאטן מכופתרות, ז'קט שחור קלאסי עם בטנת סאטן מפוספסת, מכנסי דיג מבד דמוי משי ומכנסי רכיבה קשיחים בגזרת סקיני, יכולים להוות בסיס איתן למלתחה איכותית ומתוחכמת.

אחד הפריטים המנצחים בקולקציה הוא חולצת 'מעגן', חולצת ויסקוזה מכופתרת עם שובל ארוך ודינמי שזורם עם התנועה של הגוף. מלבדו בולטים גם חולצת 'מפרש' משיפון ושמלת אריג שחורה דמוית וסט גברי ארוך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שרון, 31, לא הלכה בתלם הממוסד של השכלה רשמית באופנה. מאז שהיא זוכרת את עצמה, גילתה המעצבת משיכה לתחום. המעצבת נהגה לתפור לעצמה בגדים או לשדרג בגדים קיימים. בהמשך עיצבה אביזרים משלימים ואף חברה ליבואנית האופנה קרן סרוסי. לבסוף, מצאה את עצמה לומדת עיצוב פנים במכון הטכנולוגי בחולון, אך חצי שנה בתחום הספיקה לה בשביל להבין שזהו לא הייעוד שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קו ארכיטקטוני ששזור בין הפריטים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרזומה של שרון מסביר את הקו הארכיטקטוני ששזור בעיצובים שלה. ברגע בו החליטה המעצבת לעשות הסבה מעיצוב פנים לעיצוב אופנה, היא הפכה לאוטודידקטית ולמדה תוך כדי תנועה ותוך עבודה עם תדמיתנית מקצועית. אם את כל זה היא הספיקה לעשות בשנה אחת, מסקרן לדעת מה שרון תעשה בהמשך.

מחירים: 340-800 שקלים

סטודיו LAYOU, שדרות וושינגטון 16, פלורנטין, תל אביב. 09:00-16:00. עדיף לתאם מראש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully