וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגדים שאיה כורם הייתה לובשת

28.6.2011 / 9:00

אלומה קליין משיקה מיני-קולקציה חדשה הכוללת פריטים בהשראת איה כורם לרגל צאת אלבומה החדש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעצבת האופנה אלומה קליין והמוזיקאית איה כורם, משיקות קולקציית בגדים משותפת, לרגל יציאת אלבומה החדש של כורם "לאלף את הסוסים". השתיים הכירו לאחר שכורם הפכה ללקוחה קבועה בחנותה של קליין בתל אביב. "הייתי מגיעה לחנות לקנות בגדים להופעות או לקחת בהשאלה. כשפגשתי את אלומה, ממש התאהבנו והתחברנו. אני אוהבת את העיצובים שלה, הם נורא נשיים, אבל עם חספוס רוקנרולי. גם התפירה מדהימה, שזה דבר שלא מוצאים הרבה בארץ", מסבירה כורם.

"כמה חודשים לפני יציאת האלבום שלי, חשבנו על שיתוף פעולה אפשרי בינינו, כמו למכור את האלבום בחנות, אבל אלומה הציעה לעשות מיני-קולקציה לכבוד יציאת האלבום, כשהיא משתמשת במוטיב גרפי לפי השם 'לאלף את הסוסים'.

הקולקציה כוללת שמלות, מכנסיים, גופיות, לגינגס ןאקססוריז. לדברי השתיים העיצובים הושפעו מהטעם של איה כורם - קצת רוקנרול, קצת נשי וענוג וקלאסי. "הקולקציה אמנם מותאמת לראש שלי - בגדים שנראים טוב על במה, אבל שאפשר לעשות להם דרס דאון, שילוב שאני מחפשת, כלומר בגדים שאפשר ללבוש לארוע מיוחד אבל בלי אקססוריז או בנעליים שטוחות הם מתאימים גם ליומיום. ברור שיש גם יוצאים מן הכלל, כמו שמלת פאייטים, שיש רק דרך אחת ללבוש אותה", מסבירה איה.

"כדי שיהיה קונספט לערב, הסתכלתי על סילואטות של סוסים והשתמשתי במוטיב הסוס כמוטיב אמנותי המלווה את הקולקציה", מסבירה קליין את הרעיון שעומד מאחורי עיצוב הפריטים. "למשל זנב סוס מתנופף ברוח שהכנסתי לשמלת פאייטים רוקנרולית. הצופה מהצד לא יידע שמדובר בזנב סוס, אבל השמלה מעבירה את התחושה הפראית".

הקולקציה כוללת מספר מצומצם יחסית של פריטים, "אם בדרך כלל יש שמונה דגמים של חולצות בקולקציה, בזו יש ארבעה, במהדורה מוגבלת, כי אני אוהבת לשמור על אקסקלוסיוביות, כדי שלא תיתקלי במכנסיים שלך הולכת מולך ברחוב במידה קטנה יותר. יש כעשרה פרטים למידה. לשמלת הפאייטים יש שניים-שלושה". אומרת קליין.



השקה חגיגית של הקולקציה תתקיים היום (שלישי) ותכלול 20% הנחה על כל הפריטים לאורך כל היום והופעה של איה כורם עם שירים מאלבומה החדש בשעה 19:00.


מחירים:
שמלות: 780-3200, שקלים; מכנסיים וחצאיות: 650-820 שקלים; חולצות וטוניקות: 360-850 שקלים; אקססוריז: 280-920 שקלים.

ALUMA - אשתורי הפרחי 9, תל אביב, 03-6046095

צילום: יח"צ

הייתן רוצות להתלבש כמו איה כורם? ספרו לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
קולקציה של אלומה בשיתוף עם איה כורם. רוני כנעני
קולקציה של אלומה בשיתוף עם איה כורם/רוני כנעני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully