וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה לבן בתל אביב: כל ארועי האופנה

רוויטל מדר

28.6.2011 / 15:00

מדרום ועד צפון, מכירות ואירועים עם אלכוהול והרבה בגדים יעבירו לכם את הלילה הזה בכיף

ארועי הלילה הלבן יתקיימו ביום חמישי ה-30.6 ברחבי תל אביב

כל ארועי התרבות בלילה הלבן

עוד מכירות מעצבים בסופ"ש

מרכז העיר

לרגל הלילה הלבן, חנות הקונספט של דורין פרנקפורט, שפועלת ברחוב שינקין בתל אביב, תציע דווקא טישירטס שחורות בעיצובה של פרנקפורט, "עוצב ויוצר בתל אביב", במחיר של 40 שקלים. המכירות יעברו למרכז הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית בתל אביב. אך בכך לא נגמרת השרשרת, שכן כל לקוחה שתרכוש חולצה תזכה להנחה אותה תוכל לממש בקנייתה הבאה. וזה בלי קשר לכך שכל הפריטים שצבועים בשחור, יימכרו בהנחה של 20%. בין השעות 18:00-22:00. רחוב שינקין 58, תל אביב.


מה עוד יש לדורין פרנקפורט להציע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בנותיה של דורין פרנקפורט בטי-שירט השחורה שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בוטיק הנעליים שושו, שעניינו נעליים בעיצובים שלא תראו בכל מקום, מקבל את פניכם בלילה הלבן עם הנחות נעימות ומתקתקות. במסגרת הערב המדובר, כל קולקציית הגברים והנשים כאחד, תימכר בהנחה של 30%. במילותיה של הדס ניסימוב, בעלת החנות, "לא יהיו שמפניות ונשנושים, הכי הרבה סודה קרה, והנחה גדולה". החנות תהיה פתוחה עד חצות. רחוב טשרניחובסקי 15, תל אביב.


קולקציית קיץ 2011 לנשים של בוטיק שושו

קולקציית קיץ 2011 לגברים של בוטיק שושו

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוטיק שושו - Miss Love ב-375 שקלים במקום ב-535 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

באותו הרחוב, בוטיק גלה מזמין את העוברים והשבים, כמו גם את לקוחותיו, למכירה מאוחרת שעניינה גם כן 30% הנחה על קולקציית הקיץ הנוכחית שבחנות. עד חצות ברחוב טשרניחובסקי 10, תל אביב.

רוני בר מקבלת את הקיץ הלבן עם 20% הנחה על קולקציית קיץ 2011, כמו גם עם דלתות שיישארו פתוחות עד חצות. טווח מחירים לפני הנחה 200-630 שקלים. רחוב ביאליק 2, תל אביב.

חנויות סטורי התל אביביות החליטו להתחיל בלילה הלבן את מכירות סוף העונה שלהן לקיץ הנוכחי. אז במהלך הלילה הזה, שבו החנויות שלהן בתל אביב יישארו פתוחות עד 23:00, מי שירצה יזכה להנחה של 20% על קולקציית הקיץ. זה אומר שטווח המחירים יעמוד על 249 – 1099 שקלים, ושאת המכירה ילוו צליליה של מוזיקה כלשהי, וכיבודים קלים כלשהם. רחוב דיזנגוף 246; שינקין 60, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנות סטורי בדיזנגוף - פותחת את מכירות סוף העונה בלילה הלבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתחם המותגים של דיזנגוף סנטר מקבל את הלילה הלבן עם זירת פריסטייל שבה ינגנו מיטב הדי.ג'יי. מוזיקת היפ הופ ישראלית בשילוב מופעי ברייקדאנס. בין המשתתפים פישי הגדול, אורטגה, פלד, לוקץ', כהן ועוד. ברמת האופנה, המותגים של המתחם כוללים בין היתר את מנגו, אדידס, ג'י סטאר, אמפוריום, איל מקיאג' ועוד. בין השעות 20:00-01:00, במתחם המותגים של דיזנגוף סנטר.

עבור חנות היד שנייה ליט?ל הלילה הלבן הזה הוא החגיגה הראשונה, שכן החנות פתוחה רק שנה. לכבוד הלילה הלבן החנות תפתח את שעריה עד חצות, ותציע הנחה של 10% מיוחדים ולבנים. טווח המחירים לפני ההנחה עומד על 40 – 200 שקלים. רחוב טשרניחובסקי 10, תל אביב.

דניאלה להבי מקבלת ציון מצטיין על מקוריות עם האופן שבו היא בוחרת לחגוג את הלילה הלבן. במסגרתו הסטודיו של להבי, על מכונותיו ומעצביו, יגיע לחנות המעצבת בשד' רוטשילד, כדי להעביר למבקרים והמבקרות את החוויה והתהליך של העיצוב והייצור. מעבר לכך, לקוחות שיהיו מעוניינות, יוכלו בערב הזה להטביע את ראשי התיבות של שמן באותיות לועזיות על גבי התיק, או על גבי אביזר עור שנצמד לתיק. מי שתטביע על תיק לא תישא בתשלום, אך מי שתטביע את שמה על אביזר עור תיפרד מ-40 שקלים. האירוע יתרחש בחלל החנות ובשטח החצר שמאחוריה, ובנוסף יוקרנו על גבי מסך סרטוני וידאו המתעדים את העשייה בסטודיו של דניאלה להבי. 19:00-01:00. שד' רוטשילד 21, תל אביב.

דניאלה להבי - קיץ 2011

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דניאלה להבי - איך מייצרים תיק? תשובה לשאלה בלילה הלבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

צפון יחסי

סניף בזל של מעצבת בגדי ההיריון אבישג ארבל יישאר פתוח בלילה הלבן עד השעה 22:00, עת הוא יציע למי שתעבור בשעריו הנחה של 20% על הפריטים הלבנים כמו גם על אלה שנושאים גוון שמנת מתוך קולקציית קיץ 2011. בין השעות 18:00-22:00, רחוב בזל 38, תל אביב.

20% יינתנו גם בחנות הדגל של אלמביקה, על כל מה שנופל תחת ההגדרה של קולקציית קיץ 2011. בפועל כולל את הביגוד והתיקים של אלמביקה, השמלות של חיה ניר, מותגי הנעליים UNITED NUDE, טרה פלנה ו-C-Doux. בין
השעות 18:00-22:00, רחוב אבן גבירול 87, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת שמפניה של חיה ניר לאלמביקה - 960 שקלים במקום 1200 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בוטיק האופנה SQ1 יישאר פתוח עד 22:00 בלילה בערב הלבן, ויתהדר בהנחות של עד 50%, שיהיו רלוונטיות למגוון פרטים. במסגרת המיוחדת הזו, מכנסי כותנה בגזרה גברית יימכרו ב-371 שקלים במקום ב-530 שקלים, ואילו שמלה קטנה שחורה מוויסקוזה תימכר ב-483 שקלים במקום ב-690 שקלים. מסריק 16, תל אביב.

בוטיק אפרתה יעניק למבקרות אותו בלילה הלבן הנחות של עד 30% על קולקציית קיץ 2011, ושעריו יישארו פתוחים עד 23:30. טווח המחירים יעמוד על 149 – 299 שקלים, וילווה בשתייה קלה ונשנושים. רחוב אבן גבירול 175, תל אביב.

גאיה טראוב מצטלמת ל-SQ1

מדרימים

המעצבות קרן ומיכל מכינות לכבוד הלילה הלבן ערב על טהרת יפן. כדי שהסגנון הזה יתאפשר, הן מארחות את רחלי מזכרון יעקוב, שמייבאת בגדי מעצבים יפניים ארצה, כשהשם המוכר ביותר של מותג יפני שמגיעה דרכה הוא זה של איסימיאקי. אחת מגולות הכותרת של הייבוא שלה הן זוגות גרביים שמוח מערבי ממוצע יתקשה להעלותם בדמיונו. בנוסף לכל אלה, במהלך הלילה הלבן, אפשר יהיה להיחשף גם לקולקציה של קרן ומיכל, כמו גם למותגי היבוא שלהן עצמן, גריינהוד ואודור. טווח המחירים של הגרביים יעמוד על 120 – 360 שקלים, ואילו טווח המחירים של הבגדים יעמוד על 400 – 3800 שקלים. המכירה המיוחדת והיפנית תימשך עד חצות, ותמשיך גם ביום המחרת, ב-1 ביולי, בין השעות 10:00-16:00. רחוב לבונטין 6, גן החשמל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרביים יפניים מושלמים בטווח מחירים של 120 - 360 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בוטיק ליליאנה, שעניינו העיקרי הוא תכשיטיה של ליליאנה, מציע לכם להגיע אליו בלילה הלבן, שכן בלילה הזה תזכו ל-20% הנחה על כל מה ששייך לקולקציה של ליליאנה וצבוע בשחור או בלבן. וזה כולל גם את הקולקציה החדשה שלה. מעבר לכך הבוטיק מציג גם את תכשיטיהם של מעצבים נוספים, לצד פריטי לבוש מכותנה ומשי, שמגיעים לבוטיק היישר מאיטליה. ותיקים מתהפכים של רברסיקה, שמקורם בספרד. טווח המחירים של החנות הוא 35-580 שקלים. החל מ-20:00 בערב ועד חצות. רחוב הרכבת 4, מתחם גן החשמל, תל אביב.

המעצבת חנית חן, שממוקמת במתחם נוגה היפואי, חוגגת את הלילה הלבן עם 10% הנחה כמו גם עם די.ג'יי שינגן בכניסה לחנות. טווח המחירים לפני ההנחה עומד על 200 – 1,100 שקלים. החל מהשעה 20:00 ועד אחרון המבלים, ברחוב רוחמה 9, מתחם נוגה, יפו.

החנות התל אביבית של מותג התיקים המקומי כיסים, חוגגת את הלילה הלבן בעזרתם של 15%-40% הנחה כמו גם בכך שהיא מבטיחה להישאר פתוחה עד חצות, ולהגיש עם הכל אלכוהול ומוזיקה טובה. ברמת המחירים זה אומר שהם יעמדו על הטווח שבין 200-1450 שקלים. למרות שאלו בחירותיה שלה, הרי שבאותו הלילה, בגן החשמל שצמוד אליה, תיערך הופעה של קובי אוזבין השעות 21:00-23:00. רחוב החשמל 8, תל אביב.

תיקי קיץ 2011 של כיסים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לילה לבן בכיסים - גם אם התמונה חומה למדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל המרבה הרי זה משובח? לשיפוטכם. מה שבטוח הוא שעל התזה הזו החליטו ללכת במתחם התחנה כשחשבו על הלילה הלבן. בין האירועים המיוחדים ללילה המדובר הצגה פתוחה של תיאטרון גשר, כמו גם מופע בשיתוף הקהל של טיש הגדול. זאת לצד הנחות ואווירה כללית של חגיגה. בתחום האופנה ההנחות שתקבלו הן כדלקמן, אפרת קסוטו מציעה שרשרת בציפוי זהב 24 קראט במחיר של 600 שקלים במקום 700; אורנה לאלו, מעצבת התכשיטים, הולכת על קו כללי יותר עם 20% הנחה על התכשיטים שבחנות ואילו הגר סתת מציעה לכן 30% הנחה על שנמצא בחנותה. לסיום בגזרת הלבוש, רונן חן יקבל את הלילה עם 20% הנחה על פריטים נבחרים בחנותו. החל משעות הצהריים ועד 02:00 בלילה, במתחם התחנה.

יעל גולדמן ההריונית מדגמנת רונן חן

אחרי כמה וכמה שווקים תחת השם המוכר פלסטיק שוק, מנסים מארגני אותו אירוע, לשנות את המתכונת – לטענתם מתוך בחירה. השנה הם חברו לצוות המיכטרוניקס, בר תל אביבי ברחוב בן יהודה, שהם מכתירים אותו כמעצב התרבות התל אביבית בשנה האחרונה. אנחנו לא אוהבים להתווכח, אך התוצאה הסופית של החיבור בין השניים כוללת הרבה מאוד דגש על מוזיקה, כמו גם על וידאו ארט ותערוכות שילוו את האירוע, בעוד הפן האופנתי יצטמצם למספר קטן ומצומצם של דוכני מעצבים ווינטאג'. במילותיהם, "הדגש הוא על אירוע תרבות איכותי ומושך קהל". גם הפעם, זה לשיפוטכם, בין השעות 20:00-05:00, במגדל שלום, רחוב אחד העם 9, תל אביב.

בעולם הוירטואלי

מי שלא רוצה לצאת בלילה הלבן מביתו או פשוט לא רוצה ללכת לחנויות, אבל רוצה לחגוג בצורתן של קניות שבאות בהנחות, מוזמן להיכנס לאתר של Belle&Sue. בלילה הלבן, בין השעות 21:00-22:00, כל מחלקת הג'ינסים של האתר תימכר בהנחה של 20%, כך שג'ינס של צ'יפ מאנדיי יימכר ב-239 שקלים, במקום 299 שקלים. שעה לפני כן, ב-20:00 יציג האמן דוד עדיקא תערוכה וירטואלית באתר, כשבשעה 22:00 יושקו באתר דגמים חדשים של ג'ינסים. שעה לאחר מכן, ב-23:00, יושקו דגמים נדירים של משקפי שמש משנות ה-80'.

לאתר של Belle&Sue

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully