וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון גליאנו בקאמבק מטורף?

רוויטל מדר

27.6.2011 / 18:10

שמועות בתעשיית האופנה העולמית גורסות כי ג'ון גליאנו עושה דרכו חזרה למותג הנושא את שמו. מנהלי המותג לא צופים שקהל הקונים יגיב במחאה

אחרי שדיור הפגינו אחריות חברתית ממדרגה ראשונה, עם הפיטורים המהירים והחד משמעיים של ג'ון גליאנו בעקבות התקרית שבה העיר הערות אנטישמיות, מתחילות להסתובב בתעשייה שמועות שמעלות את האפשרות שלמותג שנושא את שמו הוא עוד עלול לשוב בקרוב.

כתבת האופנה הבכירה של הניו יורק טיימס, קייטי הורן, דיווחה ביום שישי האחרון שבשיחות בין מנהלי המותג של דיור, עלתה האפשרות שגליאנו ישוב לעמוד בראש המותג שלו. המנהלים שמסרו להורן את המידע ביקשו לשמור על אנונימיות, למרות שלטענתם הם לא צופים שהקהל של המותג ג'ון גליאנו יגיב לכך במחאה.

מי שציפה להעלאתו המהירה על המוקד, כך שלא יישאר זכר מכל פועלו בתעשייה, טעה. ככלות הכל, אנשים שונים בתעשייה, ביניהם העורכת לשעבר של ווג פריז, קארין רויטפלד, הביעו צער על התקרית, והניחו שגליאנו היה צריך להיות במקום מאוד בודד ולא נעים, בכדי להוציא את הדברים הללו מפיו.

אם ישוב לעמוד בראש המותג שנושא את שמו, יוכיח גליאנו שהצהרותיו של אדם אינן חייבות לדבוק בו לנצח. החזרה של גליאנו למותג שלו דווקא ולא לדיור, תבהיר כי מעבר ללקיחת אחריות חברתית, בדיור חיכו לרגע שבו יוכלו לעבור הלאה, אל מעצב חדש, שירענן את המותג. עיצוביו בשנים האחרונות, הלכו וחזרו על עצמם, ואחד המנהלים שדיבר עם הורן, אף תיאר את התצוגות של גליאנו כדבר מה שהפך דומה מידי למופע של ליידי גאגא. ולא במובן החיובי של המילה.

נפתח משפטו של ג'ון גליאנו

אף אחד לא החרים את התצוגה של ג'ון גליאנו

ג'ון גליאנו מתייצב לפתיחת משפטו, פריז, 22 ביוני 2011. Thibault Camus, AP
ג'ון גליאנו מתייצב לפתיחת משפטו, פריז, 22 ביוני 2011/AP, Thibault Camus

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully