וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדים מהרמיוני: כך הפכה אמה ווטסון לאייקון אופנה

14.7.2011 / 8:30

אמה ווטסון התחילה את סדרת סרטי הארי פוטר כילדה קטנה עם פוני נפוח וסיימה אותה כאייקון אופנה, בשיער קצוץ. איך זה קרה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מימין, אמה ווטסון לובשת אוסקר דה לה רנטה בבכורת הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 2 בלונדון בשבוע שעבר; משמאל, בת 11 בבכורת הסרט הראשון בסדרה בנובמבר 2001/מערכת וואלה!, צילום מסך

כבמטה קסמים, גדלה אמה ווטסון אל מול עינינו והפכה לבת 21. הכוכבת הצעירה של סרטי הארי פוטר הופיעה בשבוע שעבר לבכורה העולמית של הסרט האחרון בסדרה, "הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 2", בשמלת נשף מדהימה של אוסקר דה לה רנטה. שמלת הטול האפורה עם חלק עליון מעוטר בשורות גלים מחורזות שנראה לרגע כמו סטרפלס, אבל למעשה היה שקוף מעל החזה ונטול שרוולים, סימנה בשלות בכל הנוגע לאופנה.

לבכורה הניו יורקית של הסרט שנערכה ביום שני השבוע, בחרה ווטסון בשמלת בוטוגה ונטה בשני גווני קאמל עם חלק עליון סטפלס דמוי-יוטה עם תפירה גסה וחלק תחתון סאטני תפוח - ניגודיות משלימה ופוטוגנית. הילדונת המתוקה שהופיעה לבכורת הסרט הראשון בסדרה בנובמבר 2001 נעלמה כלא הייתה, לטובת צעירה מנוסה באירועי שטיח אדום עם טעם וסטייל מבוססים. בקיץ שעבר היא אפילו הפתיעה עם תספורת טוויגי קצוצה ומחמיאה שהפכה להיות סימן היכר שלה. הרמיוני הגיקית הקטנה התגלתה בחיים האמיתיים כפשאניסטה גדולה.

אמה ווטסון בבכורת הסרט הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 2 בניו יורק, 11 יולי 2011. רויטרס
יוטה ומשי. אמה ווטסון בבכורת הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 2 בניו יורק ביום שני השבוע לובשת בוטוגה ונטה/רויטרס

בשנים שעברו מאז פרסומה הראשוני היא הפכה לחסידת אופנה. ב-2008 היא אמרה לבלוגר אופנה בעת תצוגת כריסטופר קיין שהיא רואה באופנה המשך של אמנות, תחום שהיא למדה בבית ספר. ב-2009 ווטסון החל לשתף פעולה עם ברברי כפני הקמפיין החדש של בית האופנה הבריטי לאותה שנה; היא הרוויחה, על פי המדווח בתקשורת הבריטית, סכום של 6 ספרות (בליש"ט) עבור דוגמנות לקולקציית סתיו/חורף 2009. מאוחר יותר היא הופיעה בקמפיין אביב/קיץ 2010 לצד אחיה הצעיר אלכס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמה ווטסון במודעת קמפיין סתיו/חורף 2009 של ברברי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ווטסון המשיכה את מעורבותה בדוגמנות אופנה בקמפיין בושם 'טרזור מידנייט רוז' של לנקום שצולם בפריז במרץ השנה על ידי מריו טסטינו. בספטמבר 2009, ווטסון הודיעה על מעורבותה ב-People Tree, מותג אופנה יפני-לונדוני הפועל מאז 1991 לקידום אופנה המבוססת על ייצור וסחר אקולוגים והוגנים. ווטסון שימשה כיועצת קריאטיבית בהתנדבות ליצירת קולקציית אביב ששוחררה בפברואר 2010 והציגה עיצובים בהשראת דרום צרפת ולונדון. הקולקצייה שתוארה על ידי ה'טיימס' הלונדוני כ"מאוד מחוכמת", זכתה להדים חיוביים גם בבלוגי ומדורי אופנה רבים. לאחרונה היא החלה בעבודה משותפת עם אלברטה פראטי על ליין אקולוגי חדש בשם 'פיור ת'רדס' (Pure Threads, שמשמעותו בתרגום חופשי - תפרים טהורים).

אמה ווטסון בטקס פרסי הסטייל של מגזין 'אל' בלונדון, 4 פברואר 2011. Dave Hogan, GettyImages
מקדמת מעצבים בריטים צעירים. אמה ווטסון בשמלת מיני של האקאן בטקס פרסי הסטייל של מגזין 'אל' בלונדון בפברואר השנה/GettyImages, Dave Hogan

החודש ווטסון מופיעה על שער הווג האמריקאי בצילום של צלם האופנה הנודע מריו טסטינו. בגיל 21, היא הייתה לשחקנית הבריטית הצעירה ביותר להופיע על שער הגרסה האמריקאית של המגזין הנחשב. בתמונות נוספות שצילם טסטינו וליוו ריאיון עם ווטסון, היא הציגה עיצובים מתוחכמים של טום פורד, אלכסנדר מקווין, פראדה, קלווין קליין ודולצ'ה וגבאנה. בריאיון עצמו היא סיפרה על החשיבות שהיא מוצאת בקידום מעצבים צעירים ומבטיחים לטעמה, כמו ארדם או האקאן (שמלה בעיצוב האחרון היא לבשה לטקס פרסי הסטייל של מגזין 'אל'). "חשבתי שאם אנשים הולכים לכתוב על מה שאני לובשת, אז אני אלבש מעצבים בריטים צעירים הזקוקים לפרסום", היא אמרה. בטקס פרסי הסטייל של 'אל', אגב, היא זכתה בפרס 'סטייל אייקון'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמה ווטסון בגיליון אוגוסט של הרפרס' באזאר הבריטי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמה ווטסון בגיליון אוגוסט של הרפרס' באזאר הבריטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודש הבא היא תופיע על שער הרפר'ס באזאר הבריטי, בתמונה שצילם צלם האופנה אלכסיי לובומירסקי. מתקציר הריאיון שפורסם באתר המגזין, ווטסון מביעה את מורת רוחה מהניצול הקיים בתעשיית האופנה. "עולם האופנה יכול להיות פראי ואכזרי בכל הנוגע לאופן העשייה. כשביקרתי במפעל תפירה בבנגלאדש זה היה מפחיד. יש מחיר לבגדים זולים - אם אנשים היו רואים איך בגדים מסוימים נעשים, הם לעולם לא היו קונים אותם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמה ווטסון על שער הווג האמריקאי החודש/מערכת וואלה!, צילום מסך

ווטסון אולי צעירה, אולם בכל הנוגע לאופנת שטיח אדום או ריאיונות טלוויזיוניים, היא בוגרת הרבה מעבר לשנותיה. "אני מנסה להתלבש בהתאם לגילי, מה שלא ממש קל כיוון שאופנת עלית מעוצבת עבור נשים מבוגרות יותר ממני", היא אמרה ליומון האופנה wwd במאי השנה, בניסיון להסביר את ההתלבטויות האופנה של כוכבת על בת 21 בסך הכל.
בחינה לאחור של בחירות האופנה שלה באירועים מתוקשרים בשנתיים שלוש האחרונות מגלה אבולוציה של טעם טוב ההולך ומתגבש ומסבירה את הסטטוס שלה כאייקון אופנה.

רוצים לראות את ההפתחות של אמה צעד אחר צעד? כנסו לעמוד הפייסבוק שלנו

אמה ווטסון בטקס פרסי הקולנוע של MTV בלוס אנג'לס, 5 יוני 2011. Jason Merritt, GettyImages
אמה ווטסון בשמלת מרקזה בטקס פרסי הקולנוע של MTV בלוס אנג'לס בחודש שעבר/GettyImages, Jason Merritt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully