וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעת חברות לקיץ: הקולקציה של גריפ

17.7.2011 / 8:43

בגריפ רוצים להיות החברה הכי טובה שלכם, ומציגים קולקציית קיץ עדכנית, עם שתי דוגמניות שהן באמת בסט פרנדס

רשת גריפ חקוקה בתודעה האופנתית בתור נערה פרובינציאלית שעוד לא השכילה להבין שמכנסיים בגזרה נמוכה אינם עושים עמה חסד, אבל הקיץ נראה שמקבלי ההחלטות ברשת עשו שיעורי בית והסיקו מסקנות בהתאם, על מנת לעלות כיתה.

קולקציית הקיץ מיישרת קו עם הטרנדים של הקיץ - קולור בלוקס, ג'ינס בגזרה גבוהה, גזרות אוברסייז לצד גזרות צמודות, הדפסים של פפיונים, פסים, חיות, פרחים, פירות ושאר ירקות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשת הצבעים של העונה היא כמובן קיצית וצבעונית, והבדים קלילים ואווריריים. ליין הבייסיק הספורטיבי שמככב ברשת כל עונה מבוסס על טייצים, גוזיות וגופיות ספורט. החידוש של "גריפ" הוא בפרטים הקטנים. איכות הבדים ואיכות התפרים והגימורים אינה נופלת מזו של רשתות מתחרות. ב"גריפ" מעידים על הדגש וההקפדה שהושמו על הדיטיילים בעונה הזו. הדגשים הללו בולטים במיוחד בליין הקז'ואל ובליין הערב. שמלות שיפון ושמלות ג'רסי בעלות גזרות מחמיאות, משלבות אלמנטים של תחרה ומשחקי שקיפויות. ג'ינסים במגוון גזרות וצבעים, מכנסי הרמון עם קשירה אופנתית במותן, שורטים מתחרה ושמלות מבדים משולבים.

סריגים דקים ועדינים מיוצרים בעבודת יד לצד הדפסים שמיוצרים על ידי החברה עצמה, מעוררים הערכה. עופר כהן, מייסד "גריפ", חוקר באופן מתמיד את תחום הטקסטיל ומתעקש על הייצור העצמאי. ניכר כי ברשת מנסים להתעלות מעל עצמם מדי עונה, ואפילו ליצוק חתימה אישית לפריטים.

.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקמפיין שמציג את הבגדים קורץ העונה יותר מתמיד לנערה האורבנית חובבת "גוסיפ גירל". תחת הסלוגן BFF - בסט פרנדס פוראבר, "גריפ" מציגה קמפיין שמתאים את עצמו לעידן הרשתות החברתיות. הצילומים נערכו באווירה טכנולוגית בשילוב של צילומי וידאו וסטילס, אך בפועל התוצאה היא מעט יומרנית ואינה אופנתית מספיק. בזמן שדוגמנית אחת הצטלמה בוידאו, היא הופיעה על גבי מסך שאותו החזיקה ה-BFF שלצדה. התוצאה היא תמונות קטלוג שמציגות את ה-BFF ביומיום שלהן. לפני שאתן מרימות גבה, דעו כי מדובר בצמד דוגמניות שהן גם החברות הכי טובות בחייהן הפרטיים.

טווח מחירים : 59.99-289.99 שקלים, ניתן להשיג ברשתות "גריפ" בארץ.

צילום: גיא כושי ויריב פיין

תסכימו להיות חברים של גריפ? בואו לספר לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully