וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווינת פלטרו בקמפיין חדש של תיקי קואץ'

20.7.2011 / 16:38

גווינת פלטרו מובילה את הקמפיין החדש של תיקי קואץ', בו היא מצולמת כאילו במקרה, ובאווירה משוחררת על גג גורד שחקים ניו יורקי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו סנאפ שוטס. גווינת פלטרו בקמפיין חדש של תיקי קואץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

באפריל האחרון נצפתה גווינת פלטרו יוצאת ממשרדי המותג קואץ' COACH ברחוב 34 מערב במנהטן, לצד המנהל הקריאטיבי של החברה ריד קרקוף. זמן קצר אחר כך, נמסר מקואץ', מותג יוקרה אמריקאי לאביזרי עור, כי הכוכבת בת ה-38 תשמש כפני המותג, בקמפיין חדש שיושק בסתיו הקרוב ויציין 70 שנה להיווסדו. קרקוף, בעצמו מעצב תיקים מצליח בעל ליין משלו עם ניסיון עבר ברלף לורן וטומי הילפיגר, כינה את פלטרו בהודעה רשמית: "בחירה טבעית".

תמונות הקמפיין אשר שוחררו אתמול (שלישי) וצולמו על ידי צלם האופנה הגרמני-ניו יורקי פיטר לינדברג, לא נראות כקמפיין פרסומי אופייני, אלא כאילו צולמו בצורה חופשית באירוע כלשהו - קונספט המתיישב עם סגנונו של הצלם הוותיק, המעדיף מינימום איפור ושיער לא ממש "עשוי".

זוכת האוסקר המחוייכת נראית כשהיא מחבקת בחום את תיק הקואץ' שלה מקולקציית הסתיו, על גג גורד השחקים טיודור סיטי במנהטן, קומפלקס דירות יוקרה משנות ה-30 של המאה הקודמת הידוע כאחת הפנינות הארכיטקטוניות של ניו יורק. הקמפיין, כאמור, חוגג 70 שנים למותג והוא יושק במקביל לפתיחת חנות קונספט חדשה ברחוב בונד בלונדון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גווינת פלטרו בצילומי קמפיין תיקי קואץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

"גווינת מגלמת סטייל ורוח אמריקאים בכל העולם", אמר ג'ייסון ווייסנפלד, סגן נשיא קואץ'. החברה מציינת 70 שנה כאייקון אמריקאי, אז לא יכולנו לאחל לעצמנו שגרירה טובה יותר".

פלטרו, אם לשני ילדים, אפל בת ה-7 ומוזס בן ה-5, מתגוררת בלונדון מאז נישואיה לכריס מרטין סולן קולדפליי. מספר פעמים בעבר היא גילמה תפקידי דמויות בריטיות, מה שגרם לא מעט לבלבול בכל הנוגע למוצאה. עם זאת, נראה שהריחוק הגיאוגרפי של זוכת האוסקר לא הפריע לקואץ' לראות בה סמל הסטייל האמריקאי, מה גם שהקמפיין מיועד לאסיה ואירופה ושם, ככל הנראה, פלטרו ידועה כאמריקאית.

מה יותר יפה - גווינת או התיק? בואו לספר לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully