וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקולקציה האחרונה של ז'יל סנדר ליוניקלו

לירוי שופן

20.7.2011 / 18:40

מותג בגדי הקז'ואל היפני יוניקלו חושף את הקולקציה האחרונה שיצר עם ז'יל סנדר, ועל הדרך מכריז על המעצב הבא שישתף איתו פעולה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה מבטיח - הקולקציה האחרונה של ז'יל סנדר ליוניקלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת אופנת בגדי הקז'ואל היפנית יוניקלו, הודיעה לפני כחודש כי היא מסיימת את שיתוף הפעולה ארוך הטווח שקיימה עם המעצבת הגרמניה ז'יל סנדר וכי עונת חורף 2012 תהיה גם האחרונה. בימים אלה שוחררו לרשת תמונות ראשונות מתוך קמפיין החורף.

ניכר, שבסיבוב המסכם של קו הקפסולה המכונה J+, האיכויות של העבודה המשותפת בין שני הצדדים אף בולטות יותר מבעבר. זוהי קולקציה המסתמנת כמדויקת במיוחד, המעוצבת בקווים מינימליסטיים וחסכניים, עתירה בצבעים כהים ובגזרות חדות ואולטרה-מודרניות, כמו מעילי צמר קלאסיים ברכיסה כפולה או בלייזרים תפורים בקפידה.

זהו אחד משיתופי הפעולה הפוריים והמצליחים ביותר של העשור האחרון. מלבד ביקורות חיוביות שליוו כל השקה עונתית מאז הוקם הקו ב-2009, כל קולקציה זכתה להצלחה מסחרית ניכרת. אחד הסממנים הבולטים, היו התורים הארוכים שהשתרכו בפתח החנויות בכל פעם שהגיע משלוח חדש של סחורה.

אולם יוניקלו אינה נותרת לבד. ביום שני (18 ביולי) פרסמה החברה ידיעה על שיתוף הפעולה הבא עם מעצב חיצוני, שצפוי גם הוא להתפרש על פני מספר עונות - המעצב היפני ג'ו?ן טאקאהאשי, מייסד בית האופנה אנדרקאבר (Undercover). בניגוד לסנדר, שאוהבת בגדים מחוייטים ובנויים היטב, אנדרקאבר נודעים ברגישות הגדולה אל אופנת הרחוב, ביכולת שלהם לשדך בין עולמות תוכן מנוגדים וחומרים לכדי מראה עכשווי ומלא פרטים. הקולקציה הראשונה צפויה לקראת אביב 2012.

ז'יל סנדר היא אחת המעצבות האייקוניות של שנות ה-90. היא אחראית במידה רבה לגל המינימליזם הקיצוני שפשט בתקופה, ועיצוביה נודעו בפלטת צבעים חמורה ומונוכרומטית. בשנת 2004 נפרדה מבית האופנה הנושא את שמה. כיום מוביל אותו המעצב הבלגי רף סימונס.

  • עוד באותו נושא:
  • ז'יל סנדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully