וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטלה הולכת לאיבוד: הקולקציה לאדידס

לירוי שופן

21.7.2011 / 18:24

הקולקציה החדשה של סטלה מקרתני לאדידס מאותתת כי לפחות לאחד הצדדים כבר נמאס מהעניין, ושהיא הגיעה לנקודה בה היא חייבת להמציא את עצמה מחדש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוס מנצח כדאי שלא להחליף, סוס מותש אולי דווקא כן –חורף 2012 של סטלה מקרתני עבור אדידס, מציין את העונה ה-12 מאז החל שיתוף הפעולה ב-2005, ומוכיח כי הניצוץ המקורי שליווה את הפרויקט בראשית דרכו הועם. הקונספט המקורי פעל להעניק פרשנות אופנה לבגדי ספורט, ובתחילת דרכו הוא לא נפל ממיזמים דומים, כמו קו Y-3 של יוז'י יממוטו לאדידס או אלכסנדר מקווין לפומה. אולם, הקולקציה הנוכחית, שכוללת כצפוי פריטים הנעים מבגדי טניס וריצה ועד יוגה, מאותתת כי שיתוף הפעולה הזה כבר מיצה את עצמו, והוא כעת חשוף בנקודה בה הוא נותר ללא יכולת להמציא את עצמו מחדש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלבד שני פריטים הבולטים בטכנו-שיק ייחודי – מעיל פרקה אפל ורב שכבות שיכול לשמש כפריט אופנה של ממש ועליונית ניילון המלווה בכיסי דגמ"ח מרובעים וגדולים – הקולקציה היא תמהיל שחוק, צבעוני לפרקים ובעל שרוולי עטלף, של לבוש ספורט יצירתי מעט יותר מהרגיל. עיקר הבעיה היא, שחלקו הגדול של אוסף העיצובים הזה אינו שונה באופן מהותי מההיצע במקומות אחרים, שהתקדמו עם הזמן אל הרף העיצובי בו נמצאת כיום קולקציית הקפסולה המדוברת. זו מסתבר, מתקשה להמשיך ולנפנף ביתרון היחסי שלה. מדגימים זאת היטב מכנסוני ריצה קצרצרים כמכנסי מתאגרפים שכוסו בחברבורות מיניאטוריות, או קרדיגן עשוי פוטר בצווארון כפול ובצבעים רעילים (כמו גם הדפס חוזר של עור נחש).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לקולקציית קפסולה יש משמעות רק כאשר היא מסוגלת ליצור דבר מה בעולם, שלא היה קיים בלעדיה. אחרי פעם אחת, או 11 במקרה הנוכחי, היא מחייבת מחשבה מחדש. אפילו התוספת העיצובית העיקרית העונה מעידה על התמסחרות וקיבעון. מדובר בשורה של קישוטים גרפיים שמטרתם, סביר להניח, היא להעניק למוצרים רגישות של אופנת רחוב. עם זאת, כפי שמדגימה בגסות גופיה מקושקשת המעוטרת בכיתוב Adidas by Stella McCartney, זהו בסך הכל ניצול של היגיון נובו-רישי, וכל מטרתו של הקישוט לשמש סמל סטטוס. בכוחו אף לסלק את הרמזים העדינים שעוד נותרו לתחכום המרוחק, שהיה עד היום סממן ההיכר של שיתוף הפעולה הזה בין מותג הספורט למעצבת הבריטית. הרי ספק גדול האם המעצבת עצמה, הייתה מעזה לטופף על מסלולי הריצה מסביב להייד פארק בלונדון, עם שמה מתחת לחזה.

טווח מחיר: 499-799 שקלים; ביגוד: 79-1,499 שקלים. בחנויות אדידס בקניון רמת אביב ובנמל תל אביב בלבד.

צילומים: יח"צ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפריט המרשים בקולקציה - מעיל פרקה כפול/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיתוב גראפי כעור שכל מטרתו היגיון נובורישי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully