וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלונים ומבושים: קמפיין חדש של מרק ג'ייקובס משאיר מעט לדמיון

לירוי שופן

27.7.2011 / 17:57

מרק ג'ייקובס מארח את האמן סרית' ווין אוונס בקמפיין החורף החדש שלו. התוצאה - זר בלונים קשורים לאיבר מין זכרי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה אכן בלונים שקשורים שם/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפרובוקציות ממשיכות לעבוד שעות נוספות במפעל היזע של מרק ג'ייקובס. על אף שקולקציית הגברים שלו לחורף 2012 מתכתבת עם עולמות שמרניים, כמו צבא או ג'נטלמנים מאמצע המאה הקודמת, הקמפיין המלווה אותה מדגיש דווקא את השנוי במחלוקת. במרכז סט הצילומים שיצר יורגן טלר, עומד האמן ויוצר הסרטים הקונספטואלי סרית' ווין אוונס (53). מלבד הבחירה בדוגמן יוצא דופן, שרחוק ממידות גוף או גיל של דוגמנים ממוצעים, הפרט הבולט ביותר הוא מיעוט הבגדים הקיצוני שווין אוונס עוטה על עצמו בפרסומת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש שם ישבן בין הבלונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד שעירום היה תמיד חלק בלתי נפרד מעולם האופנה, הגישה של מרק ג'ייקובס שונה מכל דבר אחר ומביאה מבט ציני, אולי גם אירוני, על המושג 'סקס מוכר'. בחלק מתמונות הקמפיין ווין אוונס לא רק עירום, אלא מפגין להטוטים בעזרת זר בלוני הליום משמח: בתמונה אחת משתלבים הבלונים עם ישבנו החשוף; בתמונה אחרת החוט הקושר אותם כרוך סביב איבר מינו של האמן, כששום פרט אינו נחסך מעיני הצופים. האם זהו יריד מסוג חדש? האם השתעשעות ריקה? התשובות אינן ברורות אבל דבר אחד ברור מסתמן מבעד לשאלות – ג'ייקובס מצליח להסיט את הדיון באופנה אל מקום אחר, אולי ילדותי בכוונה, שרק מטעין את המותג הנושא את שמו במשמעויות נוספות, המעקרות את המוצר האופנתי מהילה של יוקרה במובנה השטוח.

בדומה לקמפיין המקביל לנשים, בו מככבת הלנה בונהם קרטר כשהיא מרוחה על הרצפה, ניכר שכל רצונו של המעצב האמריקאי, אחד החשובים בדורו, הוא ליצור את האפקט ההפוך מדפדוף אגבי במגזין. ספק, אם יהיה קורא אחד, שלא יצמיד את פניו לצילום ויתהה – 'האם זה באמת קשור לשם?'

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וכן, אלה אשכים מתחת לבלייזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully