וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בקהאם יעצב ל-H&M

לירוי שופן

28.7.2011 / 9:15

רשת האופנה H&M לא נחה לשנייה ומודיעה על שיתוף פעולה סקסי במיוחד - קו הלבשה תחתונה בשיתוף דיוויד בקהאם

רשת האופנה H&M הודיעה היום (חמישי) על שיתוף פעולה חדש ובלתי צפוי שייצא לפועל החל מחודש פברואר הקרוב – קולקציית הלבשה תחתונה מיוחדת לגברים, שתושק יחד עם שחקן הכדורגל דיוויד בקהאם. על פי הדיווחים, החיבור בין הגורמים צפוי להמשך כשנתיים, כאשר הרשת השבדית אמונה על ייצור והפצת הדגמים.

זהו אינו הצעד הראשון של בקהאם (36) בעולם האופנה. הכדורגלן הנודע בסגנונו האישי, שמשחק בקבוצת לוס אנג'לס גלקסי, הצטלם עבור דיוויד לה-שאפל; הופיע לפני כשנה וחצי על מודעות הפרסומת של קו ההלבשה התחתונה של ארמני; חבר אל קולקציית קפסולה קטנה עם אדידס ואף עתיד להשיק בחודש הבא בושם שלישי על שמו, חלק מתוכניות אקטואליות לבניית מותג לייף סטייל לגברים. ניכר, שאלו פעולות לקראת פרישתו הצפויה.

קולקציית התחתונים של בקהאם תיכנס אל חנויות H&M לקראת חג האוהבים הנוצרי, ולנטיינ'ס, וצפויה להימכר ב-1,800 נקודות מכירה ברחבי העולם, כולל בישראל.

את כוונותיו לייסד קולקציית הלבשה תחתונה לגברים, כמו גם העובדה שהוא יככב בעצמו במודעות הפרסומת, חשף בקהאם מוקדם יותר השנה. עם זאת, רק היום התברר כי רשת H&M תמכור את הפריטים עליהם הוא חתום באופן בלעדי.

כזכור, זוהי אינה קולקציית הקפסולה היחידה שצפויה השנה ב-H&M. בנובמבר הקרוב תארח הרשת שיתוף פעולה עם בית האופנה האיטלקי היוקרתי ורסצ'ה.

רוצים לראות את בקהאם בתחתונים? בוא לפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקהאם בפרסומת ההלבשה התחתונה עבור ארמני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully