וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולקציות משניות לבלמיין ומתיו וויליאמסון

לירוי שופן

1.8.2011 / 15:39

שני קווים משניים חדשים פורצים לעולם האופנה - אחד צנוע ואחד שמאיים לכבוש את השוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הקולקציה MW של מתיו וויליאמסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני קווים משניים חדשים, שמטרתם לספק היצע זול יותר של מעצבי-על, פורצים אל עולם האופנה בימים אלה. על הראשון והצנוע מבניהם, שפריטים מתוכו הוצגו בסוף השבוע שעבר ומכונה MW, חתום המעצב הבריטי למוד השטיחים האדומים וחובב הצבע מת'יו ווליאמסון.

לדברי המעצב, בקו החדש, בו שמלות ערב נמכרות סביב 500 דולרים, הוא פעל כדי לשמור על רוח צעירה יותר, עכשווית, ולהנמיך את העודף הנוצץ המאפיין את הקולקציה הראשית שלו. התוצאה היא אופנת קז'ואל המכילה לצד פריטים נצחים כמו ז'קטי עור קצרצרים בצבע טבק או עליוניות מעטפת הפוזלות אל הרחוב, גם מעט עיצובים המתכתבים באופן ישיר עם כתב היד הנודע והמצועצע שלו, כפי שמדגישה שמלה מודפסת בפראות או אחת אחרת בצבע זהב מעושן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אופציות קלות ללבישה עם שמץ של כתב היד הנודע של ווליאמסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו אינה הפעם הראשונה שוויליאמסון פונה ליצירת אופנת המונים. כזכור, לפני כשנה וחצי השיק קולקציית קפסולה עבור רשת H&M, ולאחרונה גם שיתף פעולה עם רשת בתי הכלבו האמריקאית מייסיס. נכון לעונה הנוכחית, הקו MW ימכר בסניף המעצב בניו יורק ובמקומות ספורים נוספים ברחבי העולם, כולל ברשת פקטורי 54 הישראלית. בעתיד הוא מתוכנן להגדיל את הפצתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתיו וויליאמסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית האופנה האולטרה-יקר ומחודד הכתפיים בלמיין, לעומת זאת, בוחר בהשקה גרנדיוזית לקו המשני 'פייר בלמיין', שתמונות ראשונות מתוכו שוחררו השבוע ואשר צפוי להגיע לחנויות עם עונת קיץ 2012. יותר מ-700 נקודות מכירה על פני הגלובוס, כולל חנויות עצמאיות בהונג קונג ומילאנו, צפויות למכור את פרטי המותג החדש בקולקציה הראשונה שלו, כשמטרה היא להגדיל את המספר עוד יותר בעתיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פייר בלמיין. למי ש-170 דולר לחולצת טי זה מחיר סביר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד שהקו הראשי של בלמיין נודע במחירים שערורייתיים, עם חולצות טי במחיר של 1,000 דולרים ויותר ושמלות זרועות פאייטים בעשרות אלפי שקלים, פייר בלמיין נועד כדי לתרגם את אווירת הגלאם-רוק של המותג במחירים מופחתים, תוך שהוא יתבסס על עיצובים נגישים וקלים ללבישה שנועדו לחזר אחר קהל צעיר. ההיצע הכללי יכלול פרטי דנים רבים, ז'קטים עשויים עור וסריגים. מחירן המירבי של השמלות יגיע לכ-1,200 דולרים וחולצות הטי ימכרו בכ-170 דולרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פייר בלמיין קיץ 2012/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד הצהיר בית האופנה, שעם השקת פייר בלמיין, הקו הראשי של בית האופנה (המכונה 'בלמיין') יתקרב עוד יותר לקטגוריות של קוטור, מתוך כוונה להעצים את ייחודיותו. מיותר לציין, שגם רף המחיר יעלה בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully