וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה אירוע מעצבי העיר

לירוי שופן

1.8.2011 / 18:50

אחרי שעורר סערה בעקבות בחירת מעצבים דרך סקר פייסבוק והכריז על הקטנת היריד, אירוע מעצבי העיר חווה שינויים נוספים - הוא ידחה בחודש וישנה כליל את הקונספט

טלטולים ממשיכים לפקוד את אירוע מעצבי העיר. לאחר שנודע לפני כחודש על שינויים באופי היריד - בין היתר העתקת האירוע ממרכז הירידים בתל אביב למתחם התחנה, הקטנת היקפו ובחירת המעצבים המשתתפים בו במסגרת סקר גולשים שנוי במחלוקת שהתנהל דרך הפייסבוק – מקורות שונים מגלים כי צפויים שינויים נוספים.

היריד הקרוב, שהיה אמור להתקיים בעוד כשלושה שבועות, יידחה לתאריכים 15-17 בספטמבר. מעצבים שבחרו להישאר בעילום שם סיפרו, שעל פי הודעה שנמסרה מהנהלת היריד, הדבר נעשה בשל החשש כי גל המחאה הפוקד בימים אלה את ישראל, יפגע בהיקף המבקרים בו.

עקב הזזת המועד, ישתנה גם קונספט האירוע, שהתמקד במשך 15 השנים האחרונות במכירות סוף העונה. מכיוון שמבצעי הקיץ, אשר נמצאים בימים אלה בשיאם, כבר לא יהיו רלוונטיים בחודש הבא, יתבקשו המעצבים להעמיד למכירה את קולקציות חורף 2012. כך יהפוך אירוע מעצבי העיר לאירוע הצגת אוספים חדשים, עליהם יעניקו המעצבים הנחות לפי ראות עיניהם. על פי הערכות שונות, שאינן רשמיות, יקבלו באי המקום 10%-15%הנחה על הפריטים.

בצעדים אלה מיישר מפיק האירוע, ים טיראן, קו עם שווקים מתחרים המתקיימים בראשית העונה, ובייחוד אירוע האופנה ה'דרס קוד', הפועל במסגרת מצומצמת יחסית ומציע הנחות קטנות על עיצובים חדשים.

ים טיראן אישר את הפרטים ומסר בתגובה: "בימים בהם סדר היום התקשורתי והציבורי עוסק בסוגיות חברתיות מהותיות, אין מקום לקיים אירוע אופנה מסוג זה. האירוע יתקיים כפי שתוכנן בספטמבר הקרוב. הקהל יוכל ליהנות מקולקציות חורף מלאות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ים טיראן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully