וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמי מור הפרזנטורית החדשה של אן טיילור

3.8.2011 / 12:50

רשת אן טיילור ממשיכה את מסורת הפרזנטורית-אמא-מפורסמת ובחרה לקמפיין סתיו 2012 החדש באמא הכי חתיכה בהוליווד - דמי מור. מי בת 48?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דמי מור בקמפיין סתיו 2011 של אן טיילור/מערכת וואלה!, צילום מסך

דמי מור תככב בקרוב על שלטי חוצות, ממש כמו דוגמניות במחצית מגילה. בעידן בו נבחרות פרזנטוריות בנות 13 נבחרות לשמש כפני מותגי אופנה, הפונים לנשים בוגרות, הכוכבת בת ה-48 נבחרה על ידי אן טיילור, רשת אמריקאית לביגוד נשים, לשמש כדוגמנית החברה לעונת סתיו 2011. הקמפיין צפוי לעלות בעמודי מגזיני אופנה ושלטי חוצות בחודש הבא.

מור, שנקשרה בעבר לקמפייני איפור (לוריאל) ובישום (הלנה רובינשטיין), נראית בתמונות הקמפיין החדשות שצילם צלם האופנה הנודע פטריק דמרשלייה, על רקע כמה מן המראות האיקוניים של ניו יורק, כמו גני רוקפלר סנטר. באופן שהוגדר לאחרונה על ידי בעלה הצעיר אשטון קוצ'ר כ"פריקי", דמי נראית פחות או יותר כמו שהיא נראתה לפני 20 שנה, רק יותר יפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקביל לשחרור תמונות ראשונות מן הקמפיין, אמרה מור לאתר מגזין ווג האמריקאי style.com שהמותג היה חלק מחייה המוקדמים בהוליווד. "סיפרתי להם שכשהגעתי לראשונה ללוס אנג'לס, אני זוכרת שהלכתי לקניון 'סנצ'רי סיטי' הישן והייתה שם חנות אן טיילור, מה שהפך להיות זיכרון בולט מנעוריי וחוויות הקניות שלי אז". מור גם אמרה שהמותג עשה דרך ארוכה מאז, "מביגוד הכולל בעיקר חליפות מחויטות ומיועד בעיקר לנשים עובדות לביגוד המיועד גם לשעות הפנאי ולערב. שילוב כייפי בעיקרו", היא אמרה ושיבחה את המותג על רקע יצירת מראות ורסטיליים, כמו גם אקססוריז שימושיים.

"דמי היא השראה אמיתית לאשה המודרנית היום המצליחה למצוא את האיזון הנדרש בין קריירה לחיי משפחה במקביל לעשיית כך כך הרבה למען האחר", אמרה כריסטין בושאמפ, נשיאת אן טיילור ל-style.com.

בעונה הקודמת שימשה כפרזנטורית המותג האמא הסיינטולוגית וגברת קרוז, קייט הולמס. פרזנטוריות-אימהות-הוליוודיות קודמות של אן טיילור, בנוסף להולמס, היו: נעמי ווטס, קריסטי טרלינגון, היידי קלום ומילה ג'ובוביץ'.

  • עוד באותו נושא:
  • דמי מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully