וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר יפות מהפרזנטורית: קמפיין האופנה של מדונה ובתה

מדונה ובתה היפה לורדס, צילמו קמפיין חדש לליין האופנה שלהן ’מטריאל גירל’. קלי אוסבורן דיגמנה והיה פאן גדול. אנחנו רק מצטערים שלורדס לא מדגמנת בעצמה

FTV

צילומי קמפיין סתיו 2011 של 'מטריאל גירל' (Material Girl), ליין הביגוד של מדונה ובתה לורדס הפונה לנערות, נערכו בשבוע שעבר בניו יורק. גם הפעם, כמו בקמפיין הקודם לאביב 2011, הכפרזנטורית היא קלי אוסבורן (25).

בווידאו קצר המתעד את צילומי הקמפיין, נראה כי הפרזנטורית המפורסמת מצליחה באופן מרשים לשמור על הגזרה הדקה שלה כבר שנתיים. כזכור, היא נאלצה להשיל משקל רב, לרגל השתתפותה בתכנית הריאליטי האמריקאית "רוקדים עם כוכבים" בקיץ 2009.

קלי אוסבורן, מדונה ובתה לורדס ליאון בעת צילומי קמפיין ליין הביגוד Material Girl, יולי 2011. ערוץ האופנה,
קלי אוסבורן, מדונה ולורדס בעת צילומי הקמפיין השבוע בניו יורק/ערוץ האופנה

לורדס, בתה הגדולה של מדונה מיחסיה עם בן זוגה לשעבר קרלוס ליאון, הולכת ונעשית דומה לאימה – בשנתיים האחרונות היא הפכה למעין מדונה צעירה, אמנם ללא העיניים הכחולות והבלונד המלאכותי, אבל עם שיזוף טבעי ושיער שחור בוהק. הקטנה גם ירשה, כך נראה, כישורי מנהיגות ובטחון עצמי, ומילאה תפקיד ארגוני מרכזי בצילומי הקמפיין.

אוסבורן, זמרת פופ, כוכבת ריאליטי, מגישת טלוויזיה, מבקרת אופנה, ובעיקר, בתו של הרוקר האגדי אוזי אוסבורן, ידועה בסגנון טרנדי מגוון, מאז השתתפותה בתוכנית הריאליטי זוכת האמי "משפחת אוסבורן" של MTV. בשנים האחרונות אף הפכה להיות אושיית אופנה משפיעה. בינואר השנה נבחרה לשמש כפני המותג במקום הפרזנטורית הקודמת טיילור מומסן (17) ומאוחר יותר הפכה לחברת פאנל קבועה בתוכנית "משטרת האופנה" של ערוץ הבידור E לצד ג'ואן ריברס. היא לא חוששת להביע במפורש את דעותיה ולבקר ללא רחמים כל מי מתלבש רע לטעמה.

קלי אוסבורן בעת צילומי קמפיין סתיו 2011 של מותג הביגוד "מטריאל גירל" (Material Girl) של מדונה ובתה לורדס, ניו יורק, אוגוסט 2011. AP
קלי אוסבורן לובשת 'מטריאל גירל' בעת צילומי קמפיין סתיו 2011 בניו יורק השבוע/AP

ביום רביעי האחרון (3.8) היא התארחה בתוכניתו של ג'יי לנו וביקרה את מנהגה של קייט מידלטון למחזר אופנה ולהיראות שוב ושוב באותן שמלות ואמרה: "טוב, אני מצטערת, אבל אם הג'וב היה שלי, הייתי לובשת רק פעם אחת. אם אני הולכת להיות מלכת אנגליה, אני אלבש כל שמלה פעם אחת, כי אני מוותרת על כל שאר חיי, כל הפרטיות שלי, אז לפחות שתהיה לי שמלה חדשה כל יום".

אבל זה עוד כלום, לעומת מה שהיה לה לומר על כריסטינה אגילרה. בדיוק כשהסתמנה הפסקת אש בין השתיים לאחר חלופת השמצות הדדיות, אמרה אוסבורן בפרק של "משטרת האופנה": "אולי היא הופכת להיות הכלבה השמנה שהיא נולדה להיות. אני לא יודעת. היא הייתה זונה אלי. והיא קנתה את הבית שלי! היא אמרה עלי שאני שמנה כל כך הרבה פאקינג שנים, אז את יודעת מה? פאק יו, את גם שמנה!"

גם אתם חושבים שעדיף שלורדס תדגמן? בואו לדבר על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully