וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה למכירה: כל הסיילים השווים לט"ו באב

רוויטל מדר

11.8.2011 / 16:02

לא מעט קלישאות מלוות את ט"ו באב, אבל גם לא מעט הזדמנויות לקנות אופנה במחירים מיוחדים, אפילו לעצמכם

קשה להאמין, אבל המכירה הבאה, שמתקיימת בחוות יפת הפסטורלית, וכל כולה רומנטיקה מתקתקה אה-לה ט"ו באב, מתקיימת בדרום תל אביב. ולא מחוצה לה ,כפי שהיינו מצפים. המכירה תציע חיבור בין מעצבות מקומיות לבין פריטי ייבוא. כך למשל, תוכלו למצוא בתחום ההלבשה בין היתר הן את מונה, והן פריטי ייבוא מפריז; מדגם של מעצבות התכשיטים שישתתפו באירוע יכלול את יעל שטיינברג ומיכל בן עמי, כשברמת התיקים תוכלו לדגום את דגמיהם של קרן אטון המוכשרת כמו גם את דגמיה של תיקתא. טווח המחירים עומד על 90 – 640 שקלים. יום חמישי, ה-11 באוגוסט, בין השעות 17:00-21:00; יום שישי, ה-12 באוגוסט, בין השעות 10:00-17:00. רחוב הל"א 45, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמורת נעליים ישנות ו-19.90 שקלים. נעלי בלרינה אדומות של בי יוניק/מערכת וואלה!, צילום מסך

לרגל ט"ו באב נעלי בי יוניק במיזם משותף ואוהב יחד עם עמותת "לב אוהב" ועיריית כפר סבא יעניקו לכם זוג נעלי בלרינה אדומות ב-19.90 שקלים במקום 199 שקלים.
כדי לממש את ההטבה יש להגיע לאחת מחנויות הדגל של בי יוניק ולתרום זוג נעליים משומשות אך במצב טוב, הנעליים שלכם יועברו ישירות לתרומה ואתם תזכו בנעליים חדשות במחיר סמלי של 19.90 שקלים.

הנעליים שיאספו יועברו לחנות ירוקה ("הגלריה 29") בה נמכרים פריטים שנתרמים בעלות של עד 10 שקל. צוות עובדי החנות, אגב, מורכב מצוות מתנדבים בוגר ומתנדבי נוער מהעיר וכל ההכנסות מפעילות החנות מועברות לפעילות עבור בני נוער.

ההטבה בתוקף מה-14-18 לאוגוסט או עד גמר מלאי.

להשיג בחנויות הדגל של בי יוניק; שינקין 26 תל אביב; אבן גבירול 179 תל אביב; ויצמן 14 גבעתיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יעל שטיינברג במכירה פסטורלית בדרום תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שרוצה לחגוג מבלי לפגוע בסביבה, מוזמן להגיע לבוטיק הפיה הירוקה, שמציע בין ה-14 ל-19 באוגוסט 15% הנחה על כל הפריטים שקיימים בחנות ונושאים על עצמם לב. בגן העיר, קומת המזרקה. רחוב אבן גבירול 71, תל אביב.

הסיפור הבא יאגד סביבו את כל מי שקיטש והגזמה סימבולית הוא מנת חלקו. בוטיק Electic by Sari ישיק לכבוד ט"ו באב שתי חגורות שונות. הראשונה מיועדת לגדולות, ככל הנראה לנשים, ועניינה היותה עשוית עור בעוד אבזמה נושא לב עם המילה אהבה שמעוטר באבנים. החגורה השנייה היא חגורה ורודה עם אבזם לב שמעוטר בפנינים. מומלץ למי שמאמינה בהבדלים מגדריים חדים. המחיר לגדולות עומד על 895 שקלים, בעוד לקטנות הוא עומד על 299 שקלים. במלון מנדרין, רחוב יוניצמן 21, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החגורה של הגדולות על פי שרי אסף מלמוד - 895 שקלים שמגיעים עם לב ואהבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גישה אלגנטית עם רומנטיקה שמהולה בנוסטלגיה מציע המבצע של דורין פרנקפורט, שעניינו שכמיות קרושה או בולרו במראה מעוגל במחיר של 90 שקלים. ההנחה עצומה למדי, שכן לפני כן מחירה של השכמייה עמד על 425 שקלים, בעוד מחירו של הבולרו עמד על 390 שקלים. החל מיום שישי, ה-12 באוגוסט, ועד יום שני, ה-15 באוגוסט בחנויות המעצבת.

מתחם התחנה מתקיף אתכם מכל הכיוונים לקראת ט"ו באב. זה מתחיל ביום חמישי, עם יריד העיצוב שבתרגום חופשי נקרא תחנת עיצוב. לקראת היום המדובר יציעו שם תכשיטים רומנטיים וזוגיים. זה ביום חמישי, ה-11 באוגוסט, בין השעות 17:00-24:00. חוץ מזה, החל מאותו יום חמישי, ועד יום שבת, ה-13 באוגוסט, יציעו כמה מעצבים מבצעים שונים, ברוח אוהבת ולבבית. מעצבת התכשיטים אורנה לאלו, מציעה לכל לקוחה שתרכוש בחנותה במעל 250 שקלים, ותהפוך לחברת מועדון, מתנה; נעמה בצלאל תעניק על כל קנייה מעל 300 שקלים מוצר קוסמטיקה במתנה; ואילו באגף הגברים, יוסי קצב יעניק 30% הנחה על מגוון פריטים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעמה בצלאל חוגגת אהבה במתחם התחנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בט"ו באב הזה משיקים ברשת BEBE קולקציה מיוחדת בסימן אהבה, אבל מעבר לכך מעניקים הנחה של 30% על החצאיות והשמלות שבחנות. מי אמר שהתגברנו על הפערים המגדריים? אולי כמה עיוורים. בחזרה למבצע, הוא יתקיים עד סוף חודש אוגוסט, בסניפי הרשת.

באפרודיטה הולכים על הקלאסיקה של ט"ו באב עם הנחה של 20% על הביגוד הסקסי, שכולל גם בייבי דולס, ובגדי כלה. עד ה-25 באוגוסט, בסניפי המותג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפרודיטה - לוחצת על הנקודות הרכות של ט"ו באב/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשביר לצרכן לא מסתפקים בהנחה אחת, ולכן לפניכם הרשימה: עד 40% הנחה על בשמים מובילים, + 30% הנחה לחברי המועדון; עד 50% על הלבשה תחתונה שבמבצע, + 20% הנחה נוספים לחברי המועדון; ובאותו התחום, על מותג ההלבשה התחתונה ווימנ'ס סיקרט, 50% על קולקציית הקיץ שבמבצע; מחלקה גבוהה יותר היא זו של תכשיטי צבאן עם 65% הנחה על תכשיטי הזהב, 80% הנחה על תכשיטי היהלומים ותליון זהב ללא שרשרת ב-299 שקלים; בתכשיטי איטלי גולד שעון ב-199 שקלים. עד יום שני, ה-15 באוגוסט, בסניפי המשביר לצרכן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשם האהבה - שעון של איטלי גולד במשביר לצרכן ב-199 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאחר שקלישאות הן חלק בלתי נמנע מהיום הזה, וכל מה שמגיע לקראתו, אז המעצבת אורטל גוסב לאולינקה מעניקה במכירת ט"ו באב שלה 20% הנחה על מבחר פריטים אדומים. בין אלה תוכלו למצוא שמלות מיני ומקסי, כמו גם חולצות. ומלבד האנקדוטה האדומה, בעת המכירה תהיה גם פינת מציאון ב-50 שקלים, וגם שמלות ערב ב-250 שקלים. טווח המחירים יעמוד על 50 – 899 שקלים. יום שישי, ה-12 באוגוסט, בין השעות 11:00-16:00, בסטודיו אולינקה, רחוב בר כוכבא 51, תל אביב.

לא יותר מידי רחוק מגוסב מתמקמת המכירה של בוטיק טנטי בנקי שמציע לכבוד ט"ו באב 15% הנחה על קולקציית הפריטים הפרחוניים, כמו גם על פריטי הפודרה והפריטים שנושאים את הצבע האדום. כל למשל חולצת שיפון באדום ולבן תימכר ב-244 שקלים, בעוד ששמלה שחורה עם פרחים צבעוניים תימכר ב-320 שקלים. החל מיום שישי, ה-12 באוגוסט, ולמשך שבוע. רחוב בר כוכבא 63, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully