וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואי לגעת בעצמך

לירוי שופן

17.8.2011 / 14:59

כמה נעים ללטף את הגוף בכל מקום, ולהעביר את האצבעות על בגדים יוקרתיים - לירוי שופן לא יכול לפספס את הדרך שבה סרטון הקמפיין של פראדה מעודד את המיצים

ספק אם אפשר לכמת במילים עד כמה מעורר תשוקה ובעל יכולות תפוס רגע חמקמק של אסתטיקה הוא סרט הקמפיין-קטלוג-הזדמנות-להראות-את-הקולקציה-בתנועה, שבית פראדה הפיק עבור קולקציית החורף ואשר מציף את הרשת בימים אלה. על פניו – התרחשות מינורית שגובלת בכלום. ערמת דוגמניות במסיבת פיג'מות אקסצנטרית, המלטפות בנגיעות דקיקות ושקופות, רק בקצה הציפורן, כל דבר בסביבה המקיפה אותן, או משתמשות בגופן כאצבע כדי לממש אבזמים של תיקים, טורי הכפתורים של חולצות או שאר פריטים (כולל קלוזאפים מגרים ויעילים מסחרית על להיטי הקולקציה, כמו גרבי הלורקס החמקמקים).

רוויטל מדר נותרה קרירה מול הליטופים של פראדה

אלא, שזו אינה סתם תפאורה נאה. בנגיעות הדוגמניות את עצמן, וזו נגיעה אישית מאוד, נעוץ כל העניין. מעילי פרווה מזוייפת, מגפי עור פיתון אמיתיים, קטיפה ופאייטים ענקיים כעגילים – זוהי קולקציה אקסצנטרית של מרקמים. בדרך בה עוקבת המצלמה אחר תנועות הידיים והגוף, בעידון המשתווה למגע המרפרף של כריות האצבעות או לדרך בה משתחלת הרגל אל המגף, היא למעשה מחקה אותן. מתסרטת-מתרגמת את מגע העור עם פני שטח, שמשתנים ללא הרף, עד שהצופה יכול לחוש דרך עיניו בדבר, או לפחות לעורר אצלו כמיהה פטאלית לקחת חלק בנעשה. זה מרשרש, זה נוצץ, זה מלווה במיצמוץ עיניים איטי כמשק כנפיים של יונה, וזה יוצר תאווה של עורבים אל זהב. הבגדים האלה של פראדה, מנצלים באופן מוחלט את יכולות החישה של הגוף ושום פרט בסרטון הקצר ועמוס הלחשושים הזה, אינו מתכוון להחטיא אף נקודה. אפשר לכנות זאת, החושניות האולטימטיבית.

המסקרן הוא הקצב הבלתי נראה, המוכתב באופן בלעדי על ידי אותם ריפרופים. איטי בתחילה, מתעצם כאורגזמה מבטיחה לקראת סופו, מבלי לאבד את הזמן. אם עדיין נותר צל של ספק לגבי אותה פעולה אישית של נגיעה, הרי עם המראה האחרון, בחליפת הקשקשים המרשרשת בצבע קרמל דביק, אפשר להיות בטוחים שהסוף האקסטראורדינרי הגיע.

מה אתם חושבים על הקמפיין - סקסי או מביך? בואו לדבר על זה בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הקמפיין/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פראדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully