וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותך יפה ממך? אחיות מדגמנות

16.8.2011 / 16:51

כולם יודעים שמה שבעצם הכי חשוב בחיים זה הרבה מזל וגנים משובחים - 8 צמדי אחיות שהן גם דוגמניות מוכיחות בדיוק את זה

אחיות בדוגמנות, כמו בכדורגל, אינו דבר יוצר דופן. יופי עובר בגנים, ותפוחים לא נופלים רחוק. כמה מן האחיות המדגמנות שונות לחלוטין האחת מן השנייה, כמה דומות מאוד ויש אפילו צמד תאומות זהות. בתעשייה בה כל יום מתגלות פנים חדשות, סביר שניתקל בעוד ועוד צמדי אחיות שניחנו ב-DNA הנכון לדוגמנות; גובה, יופי, עור פנים בריא ופרסונה עמידה ללחצים, מתח, ריחוק מהבית, תחרות ועבודה אינטנסיבית בדרך כלל. בתעשייה בה נערות צעירות מוצאות את עצמן פעמים רבות בודדות, רחוק מהבית ועם אנשי מקצוע תובעניים, תמיכת וקרבת האחות הגדולה או הקטנה אינה דבר של מה בכך.

האחיות ג'מה וסופי וורד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרשה, השמינה, רזתה ועברה לקולנוע. ג'מה וורד במגזין 'דיטיילס', מאי 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסופר מודל האוסטרלית ג'מה וורד (24) רצתה בכלל להיות להיות שחקנית. אבל בגיל 14, לאחר שליוותה חברות לתחרות דוגמנות, היא התגלתה בעצמה. היא לא זכתה, אבל המראה הבובתי-שברירי שלה משך תשומת לב רבה והיא הוחתמה בסוכנות 'ויויאן מודלס'. בגיל 15 היא השתתפה בשבוע האופנה של סידני ומאוחר יותר בשבוע האופנה של מילאנו, שם המראה שלה הפך להיות השראה לדור שלם של דוגמניות עם פני בובה (כמו ג'סיקה סתאם, לילי דונלדסון ולילי קול). בהמשך היה קשה מאוד לפספס אותה בתצוגות שבוע האופנה ומגזינים מרכזיים. ווג פריז קבע שהיא אחת מ-30 הדוגמניות המובילות של שנות ה-2000. בסתיו 2009 היא הודיעה על פרישה מדוגמנות לטובת משחקף וזמן קצר אחר כך צצו תמונת פפרצי שלה במדורי רכילות, אשר תיעדו אותה הרבה פחות חטובה מן הרגיל. בריאיון לטלגרף הבריטי מינואר השנה היא הסבירה את הצעד כמשהו שקשור למותו הטרגי של הית' לדג'ר, אליו נקשרה רומנטית בחודשים שלפני מותו. בקיץ השנה היא הופיעה בתפקיד מלכת בנות הים בחלק ה-4 של סדרת 'שודדי הקריביים' לצד ג'וני דפ. אתר nextmovie.com של MTV הכריז עליה כאחת השחקניות הצעירות לעקוב אחריהן היום.

ג'מה וורד פורשת מדוגמנות ומשמינה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם כתבת אופנה. סופי וורד במגזין ווג אוסטרליה, דצמבר 2005/מערכת וואלה!, צילום מסך

סופי וורד (26), אחותה הגדולה של ג'ימה וורד, יפה בדרכה ולא באופן בובתי כמו אחותה, התגלתה ב-2003 בזמן שישבה בקהל בתחרות דוגמנות. על השאלה מדוע היא לא משתתפת היא ענתה שהיא שם רק כדי לתמוך באחותה הקטנה ג'מה. הסוכנות שהחתימה את אחותה, הציעה גם לה חוזה ותוך מספר שבועות היא הופיעה בווג האיטלקי והאוסטרלי ובבאזאר. כמו כן, היא הפכה להיות קבועה בתצוגות שבועות האופנה בסידני ובמלבורן. החל מ-2006 היא לוקחת חלק גם בתצוגות קוטור בפריז ובמילאנו. במקביל לדוגמנות, היא גם הצליחה להשלים תואר ראשון באמנות ולימודי אירופה. היא אף הייתה אחראית על הארט במספר וידאו-קליפים ומדי פעם היא גם כתבה מדי פעם למגזיני אופנה.

האחיות ניקי וכריסי טיילור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התחילה קודם, הפכה לסופרמודל וממשיכה עד היום. ניקי טיילור על שער מגזין 'מדמוזל', ינואר 1997/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניקי טיילור (36), ילידת פלורידה, החלה לדגמן בגיל 13 וכבר בגיל 14 הופיעה על שער מגזין 'סבנטין'. במהלך שנות ה-90 הופיעה על אינספור שערי מגזינים ושימשה פני מותגי אופנה (גאפ, לי) וקוסמטיקה (לוריאל, קאבר גירל, פאנטן) רבים. בחודש אחד, מאי 1996, היא הופיעה על 6 שערי מגזינים מרכזיים ובשנים 1997-1998 הופיעה תכופות במגזין 'ספורטס אילוסטרייטד', כולל שער לוח השנה לשנת 1998 של המגזין. מלבד דוגמנות היא גם השיקה ב-2005 בושם על שמה (Begin by Niki Taylor), הנחתה תוכניות מיוחדות ב-MTV ולקחה חלק כמתחרה ב'המתמחה סלבס' במרץ השנה. היא גם ידעה קשיים: ב-1995 היא איבדה את אחותה הצעירה כריסי שמתה פתאומית ב-1995 בגיל 17 מפגם לב גנטי וב-2001 נפצעה קשה בתאונת דרכים ובעקבותיה הייתה מחוסרת הכרה מספר שבועות ועברה יותר מ-50 ניתוחים. היא אם לתאומים בני 17 מנישואיה הראשונים ופעוטה בת שנתיים וחצי מבעלה הנוכחי, נהג מכוניות המירוץ ברני למאר. במאי השנה היא הודיעה בטוויטר שלה על הריונה עם ילד רביעי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתה בגיל 17. כריסי טיילור במגזין 'פיפל', 31 יולי 1995/מערכת וואלה!, צילום מסך

כריסי טיילור (1978-1995) החלה את דרכה בדוגמנות בעקבות אחותה המפורסמת. בגיל 13 היא ליוותה את ניקי לתצוגות הסתיו במילאנו ומעצבים שהבחינו בה ביקשו ממנה למדוד בגדים והיא טופפה על המסלולים לצד דוגמניות העל כריסטי טרלינגטון, נעמי קמפבל וקלאודיה שיפר. מאז היא החלה לקבל הצעות רבות ותוך זמן קצר הצטלמה למגזינים רבים, כולל 13 שערים. היא גם לקחה חלק בתצוגות אביב 1994 בניו יורק, כולל בתצוגת רלף לורן. ב-2 יולי, 1995, היא נמצאה על ידי ניקי שרועה על הרצפה מחוסרת הכרה בבית הוריה בפלורידה. מצבה הידרדר במהירות ונסיונות החייאה ממושכים כשלו. סיבת המוות נקבעה כהתקף אסטמה פתאומי שהסתבך והוביל להפרעה בקצב הלב, אולם לאחר בדיקות מעמיקות יותר התגלה כי כריסי טיילור מתה מפגם לב גנטי שלא היו סימנים לקיומו. עולם האופנה היה המום ממותה בטרם עת של אחותה הצעירה של ניקי טיילור. אימה ברברה מעורבת היום בפעילות קרן החוקרת את פגם הלב שגרם למותה.


ניקי וכריסי טיילור בכתבת וידאו של התוכנית 'אנטרטיינמנט טונייט', 1993

האחיות פרנקי ומיסי ריידר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סופרמודל ואשת רוק. פרנקי ריידר על שער ווג ספרד, פברואר 2009/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרנצ'סקה "פרנקי" ריידר (36), מכוכבות תצוגות 'ויקטוריה'ס סיקרט' ומגזין 'ספורטס אילוסטרייטד', היא אחת הדוגמניות האמריקאיות המצליחות היום. בסתיו 2000 ה'ניו יורק טיימס' הכריז עליה כ'איט-גירל' ומגזין הגברים GQ קבע שהיא אחת 'הנשים הסקסיות בעולם'. היא ידועה גם בהופעותיה המרובות בקמפיינים פרסומיים כמו אלו של גאפ, שוקולד גודייבה, אן טיילור ובקמפיינים רבים של מותגי אופנת על כמו ז'יבנשי, שאנל, גוצ'י, דולצ'ה וגבאנה, מייקל קורס, ועוד. בעקבות הצלחתה, היא נסעה הרבה בעולם ועבדה בעיקר במיאמי, ניו יורק, לונדון, מילאנו ופריז והצטלמה לאינספור מגזינים. בין השנים 2004-2009 היא פרשה זמנית מדוגמנות והתרכזה בגידול בתה סאני (היום בת 6) המשותפת לה ולבעלה, בסיסט ה'רד הוט צ'ילי פפרס', מייקל באלזארי הידוע יותר בכינויו 'פלי' (פרעוש).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האחות הקטנה והיותר יפה. מיסי ריידר בווג איטליה, מרץ 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

מליסה 'מיסי' ריידר (33), אחותה הצעירה של פרנקי ריידר, התפרסמה במספר הופעות בהפקות אדיטוריאליות במגזיני אופנה מובילים כמו ווג איטליה, ווג ספרד ואל צרפת. במספר הזדמנויות הופיעה לצד אחותה בקמפיינים פרסומיים כמו זה של גאפ ב-2003 ועבודה משותפת עבור מותג הקוסמטיקה 'קאברגירל'. היא גם הופיעה בזכות עצמה בקמפיינים פרסומיים רבים, בעיקר עבור מותגי אופנה אמריקאים כמו וירה וואנג וקנת' קול. ב-2004 היא הייתה (יחד עם אחותה), אחת מ-50 דוגמניות במודעת קמפיין 50 שנה לאן טיילור שצילמה אנני לייבוביץ. מספר שנים בשנות ה-90 היא התגוררה בסמיכות לאחותה בניו יורק. היום עדיין דוגמנית עסוקה, פועלת למען מטרות צדקה שונות ונצפית בקביעות בקהל משחקי ה'ניו יורק ניקס' בניו יורק.

פרנקי ריידר באתר 'ספורטס אילוסטרייטד'

ריאיון מיסי ריידר ב'טלגרף' הבריטי, מרץ 2011

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

האחיות פופי וקארה דלווין

פופי דלווין בתצוגת קוטור סתיו/חורף 2011/2012 של דיור בפריז, 4 יולי 2011. Pascal Le Segretain, GettyImages
איט-גירל הרגע בלונדון. פופי דלווין בתצוגת דיור קוטור סתיו/חורף 2011/2012 בפריז/GettyImages, Pascal Le Segretain

פופי דלווין (24) הידועה פשוט כפופי די, הבכורה מבין שלוש בנותיה של פנדורה דלווין, קניינית האופנה של רשת חנויות סלפרידג'ס, גדלה בשכונת היוקרה הלונדונית בלגרביה, כשחברי נעוריה היו לילי אלן וילדי משפחת ג'אגר. את דרכה בדוגמנות החלה כפני לליין הביגוד 'ליידי במפורד', של חברת משפחה. בהמשך היא ביססה את מעמדה בתעשייה עם קמפיינים של ברברי ומנגו ונוכחות קבועה כצופה בשורה הראשונה של תצוגות שבוע האופנה של לונדון. היא חתומה בסוכנות 'סטורם' המייצגת גם, בין היתר, את קייט מוס, ולאחרונה מונתה לתפקיד 'שגרירה' עבור שאנל קוסמטיקה. היום היא נראית הרבה בחברת דוגמנית העל ההולנדית-בריטית לארה סטון ומגישת הטל' הפשיוניסטה אלכסה צ'אנג ונחשבת לאיט-גירל הלונדונית של הרגע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן ולא דומה לאחותה הגדולה. קארה דלווין בקמפיין האיפור של ברברי, אביב 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך

קארה דלווין (18), האחות הקטנה של פופי ודוגמנית קבועה בחנות האופנה המקוונת Asos.com, התפרסמה ממש השנה לא רק בזכות הקשר המשפחתי, אלא בעיקר בזכות מספר קמפיינים בולטים כמו זה של ברברי לאביב/קיץ 2011, קלארקס אוריג'ינל ו- A|Wear. הבלונדינית תכולת העיניים עם פני הילדה, קרובה לאחותה הגדולה וזוכה ממנה לתמיכה בכל הנוגע לעבודה בתעשייה. למרות גובה לא אופטימלי (1.73 מטר), היא מבוקשת - בעיקר לעבודות צילום - ונחשבת לאחת הדוגמניות הבריטיות המבטיחות היום. החודש היא מופיעה על שער מגזין האופנה השבדי 'נלי' – השער הראשון בקריירה שלה. אחת מחברותיה הטובות היא קוקו סאמנר, בתם של סטינג וטרודי סטיילר. יש לה שאיפות במשחק ובמוזיקה והיא מקווה לחצות את הקווים בעתיד הקרוב.

על פופי וקארה דלווין ב'טלגרף' הבריטי, מרץ 2011

האחיות אנג'לה ואודרי לינדוול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דוגמנית מבוססת עוד לפני שאחותה התחילה. אנג'לה לינדוול בקמפיין בושם ורסצ'ה, 2007/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנג'לה לינדוול (32) צמחה בין גיל 13 ל-14 בעשרה סנטימטרים וחבריה בעיירה קטנה במיזורי, ארה"ב, הציעו לה לנסות דוגמנות. בגיל 14 היא התקבלה ל-IMG ומאז הופיעה על שעריהם של מגזינים מרכזיים כמו אל, באזאר, מארי קלייר, נומרו, ווג, I-D, ו-W. בין השנים 2000 עד 2008 השתתפה בתצוגות ויקטוריה סיקרט. כמו כן, הצטלמה לקמפיינים של קלווין קליין, דיור, טומי הילפיגר, ג'יל סנדר, שאנל, ורסצ'ה, פראדה, גאפ, ג'ימי צ'ו, אלואה, הרמס, ולנטינו, ולואי ויטון. באביב/קיץ 2007 שימשה כפני זארה. ב-2001 היא הייתה רווקה ובהריון ונסעה לחופשה באיי הבתולה הבריטיים, שם פגשה את הצוללן הדרום אפריקאי וויליאם אדווארדס. בפברואר אותה שנה היא ילדה את בנה וויליאם ונישאה לאדווארדס. לבני הזוג נולד בן ב-2005 , סבסטיאן, ושנה אחר כך הם התגרשו. אותה שנה היא גם איבדה את אחותה הצעירה אודרי בתאונת דרכים. אנג'לה היא צמחונית נלהבת הפעילה למען איכות הסביבה וגם שחקנית לעת מצוא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נהרגה בגיל 23. אודרי לינדוול בקמפיין תיקי קואץ', 2006/מערכת וואלה!, צילום מסך

אודרי לינדוול (1982-2006), אחותה הצעירה של אנג'לה לינדוול, החלה את דרכה בדוגמנות בזמן שאחותה כבר הייתה דוגמנית מבוססת. היא שימשה כפני אן טיילור ותיקי קואץ' וקיוותה ללמוד בקולג' ולעסוק גם בתחומים אחרים. במיוחד היא מצאה עניין בכל מה שקשור לאקולוגיה. בקיץ 2006 היא תיכננה לעבור מבית הוריה במיזורי ללוס אנג'לס על מנת להיות קרובה לאחותה הגדולה. באוגוסט אותה שנה, זמן קצר לפני המעבר, היא נפגעה על ידי משאית נוסעת בזמן שרכבה על אופניים יחד עם חברה. היא הייתה רק בת 23.

האחיות לילי ורובי אולדרידג'

הדוגמנית לילי אולדרידג' בתצוגת ויקטוריה סיקרט, ניו יורק, נובמבר 2010. Theo Wargo, GettyImages
רוקיסטים אוהבים דוגמניות 'ויקטוריה סיקרט'. לילי אולדרידג' בתצוגת 'ויקטוריה'ס סיקרט' בניו יורק, נובמבר 2010/GettyImages, Theo Wargo

לילי אולדרידג' (26), דוגמנית אמריקאית מסנטה מוניקה, קליפורניה, ידועה בעיקר בזכות עבודתה עבור 'ויקטוריה סיקרט'. היא גדלה במשפחה עם אוריינטציית אופנה; אימה, לאורה ליונס, הייתה נערת אמצע ב'פלייבוי' ב-1976; אחותה למחצה ספרון אולדרידג' הייתה פני רלף לורן בשנות ה-90; אחיה למחצה מיילס אולדרידג' הוא צלם אופנה (ונשוי לדוגמנית העל קריסטן מקנאמי) ורובי אולדגרידג', אחותה הצעירה, היא דוגמנית מצליחה היום אשר שימשה בעונת כפני מארק ג'ייקובס. כבר בגיל 17, לילי הופיעה על שער ווג (גיליון אוגוסט 2003 של ווג ספרד). היא גם הופיעה בהפקות אדיטוריאליות במגזינים גלאמור, קוסמופוליטן, טין ווג ואל גירל ובקמפיינים פרסומיים של בובי בראון, סמאשבוקס, קואץ', ג'יי קרו, ליווייס, ועוד. בינואר השנה חלקה את שער GQ הבריטי יחד עם כמה דוגמניות 'ויקטוריה'. במאי השנה היא נישאה לבן זוגה מאז 2007, סולן 'קינגס אוף ליאון' כיילב פולוואל.

לילי אולדרידג' בבלוג 'היום אני לובשת' של הווג הבריטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האחות הקטנה והמשונה. רובי אולדרידג' בקמפיין ולנטינו, סתיו/חורף 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך

בניגוד לאחותה הגדולה, לילי אולדרידג' דוגמנית 'ויקטוריה סיקרט' עם יופי קלאסי, את רובי אולדרידג' (20) לא ניתן לקטלג כדוגמנית קונבנציונלית. יש מי שאף רואים בה חלק מדור הדוגמניות ה"לא יפות" - כאלו שיש בהן משהו, איזשהו אקס פקטור קשה להגדרה, אבל הוא שם. אחותה הקטנה של לילי אולדרידג' דומה קצת לשחקנית שלי דובאל וידועה בזכות שפתיים מלאות, שיער חום טבעי חלק ארוך ובוהק, גוף מצוין והליכת מסלול כובשת. בגיל 14 היא התגלתה וכבר בגיל 15 הצטלמה לקמפיין DKNY. אותו זמן, קיץ 2008, היא זכתה בשער ראשון – במגזין 'ז'אלוס' הצרפתי. בפברואר 2010 פתחה את תצוגת מארק ג'ייקובס בניו יורק במה שהפך להיות פריצת דרך עבורה. מאוחר יותר אותה שנה נבחרה להיות פני המותג. מאז היא מופיעה בקביעות בהפקות אדיטוריאליות ותצוגות שבוע אופנה בכל ארבע בירות האופנה.

לעמוד הפייסבוק של רובי אולדרידג'

האחיות ג'מה וג'ודי קיד

האחיות ג'מה וג'ודי קיד לאחר הדלקת אורות חג המולד ברחוב הקניות בונד, לונדון, 24 נובמבר 2005. Gareth Cattermole, GettyImages
ג'מה/GettyImages, Gareth Cattermole

כאחותה של דוגמנית העל ג'ודי קיד, ג'מה קיד (37) החליטה שמקומה הנכון מחוץ לפריים המצלמה. היא החלה את דרכה באופנה כדוגמנית, אך בעוד שאחותה הקטנה הפכה לדוגמנית על כמעט בן לילה, ג'מה אף פעם לא חשה נוח מול המצלמה. עם זאת, היא כן רצתה להישאר בתעשייה ופנתה לתחום האיפור. כאן היא ידעה הצלחה של ממש. ב-2003 היא פתחה בית ספר לאיפור בלונדון ו-3 שנים אחר כך השיקה ליין איפור על שמה. ב-2005 נישאה לארתור וולסלי, רוזן מורנינגטון, מה שהפך אותה לרוזנת בעצמה. היא ואחותה ג'ודי, אגב, הן בעצמן נכדותיו של ברון מצד אימן. בינואר 2010 היא הפכה להיות אם לתאומים, ילד, ארתור דארסי וילדה, מיי מדלן.

האחיות ג'ודי (שמאל) וג'מה קיד מגיעות לטקס פרסי הסטייל של מגזין 'אל' בלונדון, פברואר 2008. Ryan Pierse, GettyImages
ג'ודי/GettyImages, Ryan Pierse

ג'ודי קיד (33), אחותה הקטנה של ג'מה ודוגמנית על שהייתה למנחת טלוויזיה, החלה את דרכה כדוגמנית בגיל 15 כשהתגלתה בחוף ברבדוס על ידי הצלם טרי אוניל. בגיל 16, היא כבר הייתה בגובה של 1.88 מטר, אך שקלה קצת פחות מ-50 ק"ג, מה שהוביל למחאות מאת מי שמצאו אותה כרזה מדי ומעודדת אנורקסיה. היא הכחישה כל הפרעות אכילה, אך פרשה למשך 8 חודשים במהלכם עלתה במשקל. עם שובה לדוגמנות היא הופיעה על שערי אל על מספר גרסאותיו, 'דה פייס' ו'קום דה גרסון' והציגה מראה בריא יותר. במהלך שנות ה-90 היא הופיעה באינספור תצוגות שבועות האופנה ובמקביל גם התנסתה במשחק. בשנים האחרונות היא משמשת כמנחה ומארחת תוכניות שונות בטלוויזיה הבריטית. כמו כן, מעת לעת היא לוקחת חלק בפעילויות צדקה שונות. ב-2005 נישאה ליזם ההייטק איידן באטלר, אך התגרשה לאחר שנה וחצי. במרץ השנה הודיעה על הריון עם ילדה הראשון מבן זוגה, שחקן הפולו הארגנטינאי אנדריאה ויאניני. הלידה אמורה להתרחש החודש.

לאתר האיפור של ג'מה קיד

התאומות אן וקירבי קני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבלונד של קירבי הוא ההבדל היחיד. אן/מערכת וואלה!, צילום מסך

עונת סתיו/חורף 2010 הייתה הראשונה של הדוגמניות-התאומות האמריקאיות אן וקירבי קני בנות ה-18.אז הן דיגמנו לראשונה עבור מותגי על כמו פראדה, מרק ג'ייקובס, מיו מיו, סלין, רושאס ופרואנזה סקולר. השתיים, כחולות עיניים המתנשאות לגובה 180 ס"מ, דומות בתכונותיהן, במחוותיהן ובתחומי העניין שלהן והכימיה המופלאה ביניהן לא נעלמה מעיניהם של מלהקים וקליינטים והן מוזמנות לרוב לעבודה ביחד, בעיקר לצילומים. התאומות הזהות, ילידות ניו ג'רזי, רצו להיות דוגמניות מילדות ופנו בעצמן לסוכנות דוגמנות. הן התקבלו ותוך זמן נשכרו לעבודות מסלול בניו יורק ובהמשך גם בלונדון ובפריז. היום, לאחר הפקות אדיטוריאליות רבות וקמפיינים מרכזיים כמו אלו לפרואנצה סקולר, מארק ג'ייקובס ובנטון, הן מנוסות ומבוקשות. הן לא מבקשות לעבוד יחד, אבל מאוד אוהבות עבודה משותפת. צבע שיערן הטבעי הוא חום, אבל בזמן פגישתן הראשונית בסוכנות DNA, קירבי הייתה בדיוק לאחר חמצון ניסיוני והוחלט שהיא תהייה הבלונדינית מבין השתיים. למעשה זהו סימן הזיהוי היחיד המבדיל בינה לבין אחותה אן. לשתיהן אין שאיפות ספציפיות בכל הנוגע לקריירה, אבל הן היו שמחות לעבוד עם האנשים הכי מוכשרים בתעשייה. בעתיד הן מתכננות ללמוד בקולג'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אן/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • דוגמניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully