וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורכת ווג פריז לשעבר מדגמנת שיק משפחתי

רוויטל מדר

15.8.2011 / 16:03

מגובה בשני ילדיה, העורכת המיתולוגית של ווג פריז קארין רויטפלד מצטלמת עבור רשת בתי הכלבו היוקרתיים בארני'ז, לוקיישן הקניות החביב על בנות סקס והעיר הגדולה

כשעורכת ווג פריז לשעבר, קארין רויטפלד, הודיעה לפני מספר חודשים על כוונתה לחבור לשיתוף פעולה עם רשת בתי הכלבו היוקרתיים ברני'ז, היה נדמה בתחילה כי היא תשוב לעשות עבורם את מה שהיא יודעת הכי טוב. קרי, סטיילינג לקטלוג סתיו-חורף 2012 יחד עם עריכה של הקטלוג העונתי. אלא, שבשבוע האחרון התגלה כי הכיוון הוא אחר במקצת – רויטפלד, בכבודה ובעצמה, בעצם מדגמנת עבור בארני'ז, ולשם כך היא צירפה את בנה ולדימיר ובתה ג'וליה בסט צילומי קטלוג שיצר הצלם מריו סורנטי. וכך, בעוד שבנה חולק צילום עמה, הרי שבתה הצטלמה כשלגופה פריטים מהקולקציה החייתית של ז'יבנשי.

זו אינה הפעם הראשונה שרויטפלד נעמדת לפני המצלמה. בצעירותה עבדה תקופת מה כדוגמנית במגזיני נוער, אך די במהרה עברה לסטיילינג ועריכה. לאחרונה היא הצטלמה גם למגזין ויזיונייר בעריכתו של ריקרדו טישי. אגב, בתה, שהולכת והופכת לאייקון אופנה בפני עצמו, הצטלמה בשנת 2006 לקמפיין הבושם של טום פורד, וניכר שהנינוחות מול המצלמה עוברת שם בגנים.

כשקרברניטי בארני'ז בחרו את רויטפלד כסטייליסטית, ניכר היה שהם מעוניינים ליצור בינה לבין האייקון האופנתי החובק עולם סוג של הזדהות, אך אף אחד לא ציפה לרמה כזו של הזדהות. על כמה וכמה כשהקמפיין המשפחתי של הרויטפלדים מצליח לייצר איזשהו שקט אופנתי, משפחתי וחם, שלרוב לא נוכח בעבודותיה הפרובוקטיביות של רויטפלד. באופן הזה, רצף הצילומים הזה, מהווה באופן ברור עוד חתימת איכות וייחוד בקורות החיים של אייקון האופנה, לאחר שזו שוחררה לחופשי מכבליו של מגזין ווג הפריזאי בחודש דצמבר האחרון. על אחת כמה וכמה, כשבספטמבר הקרוב עתיד להתפרסם הגיליון הראשון של מגזין V הראשון בעריכתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לבושה בריק אוונס. רויטפלד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחד עם בנה ולדימיר. רויטפלד לבארני'ז/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully