וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנה על העיר

לירוי שופן

24.8.2011 / 17:14

ב-8 בספטמבר יערך בפעם השלישית אירוע ה-'פאשן נייט אאוט', שהופך את ניו יורק, ועוד עשרות ערים נוספות, למסיבת אופנה ענקית שתכלול גם את מיס פיגי. הנה ההמלצות שלנו, לידיעת הנוסעים

ב-8 בספטמבר, החל משש בערב, יתקיים בפעם השלישית אירוע האופנה 'פאשן נייט אאוט' (Fashion night out), הנערך בחסות שלוחות מגזין האופנה ווג. מה שהתחיל כניסיון להחזיר את הקהל לחנויות בניו יורק, בעיצומו של המשבר הכלכלי האחרון, הפך לאירוע חובק עולם, בו לוקחים חלק מיטב המעצבים ובתי האופנה. בסך הכול מתוכננים להשתתף מאות בוטיקים, מרביתם בארצות הברית (עם דגש קריטי על מנהטן) ובאירופה, ועוד כ-200 אתרים לממכר אופנה באינטרנט. קונספט החגיגה פשוט – החנויות ובתי הכלבו ישארו פתוחים עד מאוחר, יארחו שלל פעילויות, מסיבות וידוענים, וכמובן, הנחות ופריטים במהדורות מוגבלות, שנוצרו במיוחד עבור האירוע (לרשימה המלאה – fashionnightout.com).

כאמור, ניו יורק מארחת את עיקר החגיגות, כנציגה של ווג ארצות הברית. מעבר לקליפ מיוחד שהקליט הקאסט של תוכנית הלהיט GLEE , קאבר לשיר 'פאשן' של דיוויד בואי, רשימת האטרקציות עמוסה בכל טוב, ונעה ממיס פיגי כמארחת בבוטיק הקצה 'אופנינג סרמוני' ועד אופציה להתחככות עם מעצבי על מהשורה הראשונה:

קאסט "glee" עם גלובוס הזהב. Kevin Winter, GettyImages
הקאסט של גלי. הקליט קאבר מיוחד לרגל האירוע/GettyImages, Kevin Winter

ניו יורק:

מייקל קורס, המוכר לקהל הרחב כצקצקן מהתוכנית 'פרויקט מסלול' ולחוג הסילון כיצרן פרוות משובח, יופיע בחלון הראווה של בית הכלבו האלגנטי 'ברגדורף גודמן' בשדרה החמישית של ניו יורק. הסיבה – ציון 30 שנים לפעילותו של זאטוט בעולם האופנה. עם זאת, קורס יצטרך לעשות לא מעט פירואטים כדי להתחרות באטרקציה השניה שיציע הכלבו – תצוגת מעצבים עם הכלבים שלהם. בין השמות הלוהטים שיקחו חלק במצעד אפשר למנות את ג'וזף אלטוזארה וג'ון בארט.

כמה שדרות מזרחה משם, הכלבו עם השקית החומה המפורסמת (והכעורה) בעולם, בלומינגדיילס, ייתן את גרסתו לליל השימורים. רייצ'ל זואי, הסטייליסטית הידועה, תגיע למקום כדי להשיק את קו האופנה החדש שלה, וממולה, הדוגמנית-שחקנית-מוזה ארין וואסון תנסה לשכנע את העוברים ושבים לרכוש את הפריטים שרקחה יחד עם מותג האופנה הרוקרי זאדיג וולטייר.

נינה גרסייה ומייקל קורס. Peter Kramer, AP
יפציע בברגדוף גודמן. מייקל קורס/AP, Peter Kramer

גן העדן לאבדות ילדים, סניף מייסיס ברחוב 34, יקיים לכבוד הפאשן נייט אאוט מצעד כוכבים. מבין הרלוונטיים יש לציין את המעצב טומי הילפיגר, כוכב התוכנית 'אמריקה נקסט טופ מודל' מיס ג'יי, עורכת ווג יפן והפשיוניסטה אנה דלו רוסו ואת הזמרת קלי רולנד.

כמובן שהכל מתגמד לעומת ההברקה של הכלבו 'סאקס'. מצד אחד – האישה והסטייל טילדה סווינטון, שתגובה על ידי מעצבת בית האופנה פרינגל אוף סקוטלנד (סווינטון היא פרזנטורית הבית); מצד שני – פראבל גורונג, הכוכב העולה שהספיק להלביש שורה של נשים ידועות בסגנונן, כמו למשל דמי מור.

טילדה סווינטון. GettyImages
תגיע לסאקס. טילדה סווינטון/GettyImages

כאמור, מיס פיגי, הנציגה המפורסמת ביותר של החבובות (שאף הספיקה להופיע לצידו של מרק ג'ייקובס) תגיע לסשן צילומים מרהיב עם הקהל בבוטיק אופנינג סרמוני הממוקם ב'אייס הוטל' במנהטן. על הדרך היא גם תקדם את שיתוף הפעולה שלה עם קו האופנה של אופנינג סרמוני.

ויש גם נציגות ישראלית – מסתמן שהבלוגר האגדי ואיש התעשיה אורי אורן, יפציע בחנות בית האופנה האיטלקי מארני בסוהו ויתקלט מוזיקה משובחת במיוחד. בנוסף, המעצב יגאל עזרואל, יקפוץ לכלבו סאקס כדי לפגוש את הרוכשים מקרוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
תגיח לסשן צילומים עם הקהל. מיס פיגי בבוטיק אופנינג סרמוני באייס הוטל/מערכת וואלה, צילום מסך

המעצב אלכסנדר וואנג, שרק לאחרונה פתח בוטיק מעוצב ראשון בניו יורק, יקיים במסגרת פאשן נייט אאוט תחרות כשרונות צעירים. כצפוי, הוא ישמש כשופט. הזוכים, יזכו לקבל בגדים בחינם (מה שהופך סכנה של שבירת צלע למשתלמת כשלוקחים בחשבון שפריט ממוצע מתומחר במאות דולרים). מי שמעוניין להשתתף צריך לשלוח סרטון בן דקה וחצי לכתובת המייל הזו - info@alexanderwang.com

האופציה לפגוש פנים אל פנים סופרמודל בשר, סטילטו ודם תתממש בחנות המהודרת של קלווין קליין קולקשיין בשדרת מדיסון אווניו (פינת רחוב 60). צמד המעצבים המוביל את המותג, פרצסקו קוסטה ואיטלו צוקלי, יקיים מסיבה פתוחה לכבוד הפרזנטורית של הבית, לארה סטון. בנוסף, תוצע למכירה חולצת טי שעוצבה במיוחד עבור רגע הקסם הזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
תגיח בערב לכבודה בבוטיק קלווין קליין. לארה סטון/מערכת וואלה, צילום מסך

שלושת הסניפים של שאנל בניו יורק ישיקו באותו הערב לק חדש שנוצר במיוחד לרגל אירועי פאשן נייט אאוט, ואף יעניקו למבקרים מיני-מניקור בחינם.

מעצב הנעליים כריסטיאן לובוטאן לוקח הפסקה מהתביעות המשפטיות כנגד איב סן לורן וחוגג את הפאשן נייט אאוט בגדול. בשלוש חנויות המותג בארצות הברית (ניו יורק, דאלאס ולוס אנג'לס) ישיקו שני דגמים חדשים, נעל עקב ותיק תואם, שנוצרו לרגל האירוע. בנוסף יוצעו עוד הפתעות, כמו קוקטייל, קישוטים לשיער ועצות סטיילינג.

חנות שאנל בפריז מוארת באורות חג המולד, 2007. Francois Durand, GettyImages
לק חדש ומיני מניקור בחינם בשאנל/GettyImages, Francois Durand

מחוץ לניו יורק - ארצות הברית:

למרות שמרבית המאמצים, ומרבים השמות הגדולים מרוכזים בניו יורק, יש עדיין אירועים נאים גם במקומות אחרים: בדאלאס יקימו את מסלול תצוגת האופנה הארוך ביותר בצפון אמריקה; רחוב ניוברי בבוסטון יסגר לראשונה מזה 15 שנים ויהפוך למדרחוב; ובוושינגטון DC, צפוי פלאש-מוב שיותיר את הקהל בהלם.

לונדון:

רוב החגיגות בעיר הבריטית, שנופלות מאלו המתרחשות במנהטן, ירוכזו סביב רחובות היוקרה של לונדון, קרי בונד, ריג'נט והאזורים הסמוכים לנייטברידג'. כמעט כל החנויות מציעות קוקטיילים, נשנושים פתיחה עד שעות מאוחרות, אבל יש כאלו שנותנות יותר:

בוטיק אקנה בלונדון (רחוב Dover מספר 13) יספק לבאים הצצה מקולקציית ריזורט 2012, שעדיין לא נכנסה לחנויות, יחד עם מוזיקה ואלכוהול.

האישה והמרד, בטסי ג'ונסון תארח את הקהל הרחב בבוטיק שלה, הממוקם בקובנט גארדן, ותציע להם קאפקייקס, דוגמניות ואפשרות לזכות בתיק משובח.

בוטיק המעצבת ג'ני פקהאם (carlos place n.3), חביבתה של קייט מידלטון, יעניק לכל הרוכש בסכום פעוט של 200 ליש"ט ומעלה שקית הפתעות מרגשת.

קייט מידלטון והנסיך וויליאם בחתונתם, 29 אפריל 2011. GettyImages
חביבתה של הנסיכה הטרייה. ג'ני פקהאם/GettyImages

פריז:

בעיר האורות, כמצופה מהעיר האלגנטית בעולם, הדברים נראים אחרת. כאן זוהי חגיגה של האופנה העילית שתתרחש בסמוך למשולש הזהב של העיר (שדרת מונטיין, רחוב פרונסואה לה-פרומייר ושדרת ג'ורג' ה-5) ותועבר בלייב בדף הפייסבוק של ווג פריז. כל בתי האופנה, מגוצ'י ועד סלין, צפויים להשתתף, ומעצבים, סלבריטאים ודוגמניות יטיילו בין המבקרים. אם לשפוט לפי האירוע בשנה הקודמת, זוהי הצלחה פנומנלית, שמרכזת במקום אחד את קרל לאגרפלד, עורכי המגזינים המשפיעים בעולם והמון שמפנייה. מסיבת רחוב כזו, לא נראתה בשום מקום.

בוטיק דיור בשדרת מונטיין בפריז. keystone, GettyImages
ההמונים ישתלטו. בוטיק דיור המיתולוגי בשדרת מונטיין מספר 30/GettyImages, keystone

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully