וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתיים-שתיים: הבוטיק החדש של דליקטסן ו-MAL

25.8.2011 / 8:28

המותגים דליקטסן ו-MAL, מגיבים למציאות האופנה הרעועה בארץ ומשיקים בוטיק משותף בלב תל אביב . בקרוב, שתי המעצבות אפילו יעצבו מכונית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איחוד כוחות. MAL ודליקטסן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעצבת האופנה ובעלת המותג "דליקטסן", עידית ברק, ומעצבת התיקים מלי רוקח-דנאי, העומדת מאחורי המותג "MAL", גילו לאחרונה שדברים טובים באים בזוגות והחליטו לפתוח בוטיק משותף, שיאוכלס בפריטים משני המותגים.

ייתכן שמדובר בצעד מתבקש. אחרי הכל, שוק האופנה המקומי רועש וגועש בימים אלו ונחשב מסוכן למדי. מעצבים ישראלים נאבקים שלא לשקוע בחול הטובעני בביצת האופנה המקומית. כך לדוגמא, מעצבת התכשיטים אפרת קסוטו ומעצב האופנה יוסף כבר החליטו לסגור את החנויות שלהם במתחם התחנה בתל אביב, שני סיפורים שמצטרפים לחדשה הטרייה והמרעישה שהדהימה את אנשי התעשייה- המותג הטרנדי "רוס אובטה" אשר מפסיק את פעילותו בשל קשיים כלכליים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הקולקציה העכשווית של דליקטסן/מערכת וואלה!, צילום מסך

על רקע המציאות העגומה הזו, ברק ורוקח-דנאי נוקטות בצעד של אופטימיות זהירה והולכות על מימוש החזון שלהם עד הסוף. תוך התעלמות הפגנתית מטרנדים בני חלוף ומהמסחריות של רשתות האופנה, השתיים איחדו כוחות ויצרו כלשונן "מעדנייה לבגדים".

רוקח-דנאי שיתפה פעולה עד לא מזמן עם מעצבת התכשיטים הגר סתת בחנות התכשיטים במתחם בזל. מעצבת התיקים החליטה לנדוד למרכז העיר ופנתה בנושא לברק, שכבר אוחזת בבוטיק בגן החשמל. הבוטיק החדש שממוקם בכיכר מסריק, אמנם קיים כבר שנה, אך רק לפני חודש נפתח במתכונת החדשה והמשותפת. את הבוטיק תכנן ועיצב האדריכל המוערך גיא צוקר. הבוטיק מעוצב לפי הלך הרוח של השותפות- מינימליזם, ניקיון ותחכום.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אווירה של גלריה אופנתית/מערכת וואלה!, צילום מסך

"רצינו ליצור אווירה של גלריה אופנתית", מסבירה ברק, "כל אופן התצוגה בחנות מחושב מראש, מתוך הרצון שלא ליצור עומס ויזואלי. אנחנו ממש אוצרות של אופנה מבחינת התפיסה שלנו. כל הפריטים נבחרו בקפידה, אפילו מלי ואני עשינו סלקציה עצמית ובחרנו להציג רק את העיצובים שלנו שמשלימים את המקום".

עיצוביה של רוקח-דנאי מאופיינים בקווים אורבאניים, נקיים ומינימליסטיים ואילו עיצוביה של ברק מוכרים בזכות הטוויסט הדרמטי שהיא מעניקה לבגדי הקז'ואל. בנוסף לבגדים, ברק גם מעצבת תכשיטים קונספטואליים כמו שרשראות ענק סרוגות או שרשראות מבקבוקי פלסטיק מולחמים. למרות ההבדלים, השתיים מזהות בסיס משותף בעיצוביהן, כאשר הסגנון הוא אורבני אך לא מרושל. שתיהן מקפידות על איכות בלתי מתפשרת ומתייחסות לעיצוב כאל סוג של מחקר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הקולקציה של MAL/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות הנימה האליטיסטית שמצטיירת מהדברים, השתיים לא מתכוונות לכך, לא לגמרי בכל אופן. "מה שבסך הכול רצינו לעשות זה ליצור חלל אחד שהלקוחה שלנו יכולה למצוא בו הכול, מעין ONE STOP SHOP", מתארת רוקח-דנאי. ברק מוסיפה: "אנחנו נותנות קרדיט ללקוחה שלנו, היא נשית וחזקה והיא יודעת מה היא רוצה". קרבנות אופנה? לא בבית ספרן.

בהתאם לקונספט, הבוטיק מאכלס גם את הנעליים האורבאניות של "אחת אחת", התכשיטים המתוחכמים של "Two A" ומעצבים נוספים שמשלימים את האנסמבל שיצרו ואצרו המעצבות.

השתיים מגלות כי לאחרונה נבחרו לצד שלושה מעצבים ישראליים נוספים מתוך עשרות מעצבים, להשתתף בפרויקט "Eco mikra fashion by Nissan" שאמור לפתוח את שבוע העיצוב והאופנה במתחם התחנה בתל אביב. המעצבות נבחרו בנפרד, ללא קשר לפעילותן המשותפת, ובימים אלו הן עמלות על עיצוב מכונית הדגל לפי השפה האסתטית שלהן.

טווח מחירים: 100 - 1350 שקלים

MAL- דליקטסן, רח' מסריק 19 תל אביב , 03.5283982

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וככה זה נראה בלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully