וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפתוח את הראש של גבאנה

רעות ענבר

25.8.2011 / 22:34

מדור הטמבלרים צולל אל אתרים של ידוענים, מקבל השראה ומוצא תשובות לשאלות הכי בוערות בעולם, כמו מי המציא את ליידי גאגא?

אין משהו שמרענן את האישיות כמו הצצה לתוך מקורות ההשראה של מישהו אחר. הכניסה לעולמו של אדם יכולה להוות הזדמנות לשפר ולחדש, לחדד את המבט ולברור את הדברים הרצויים מהמצויים בנפש, בסגנון החיים ובביטוי האישי. דווקא אופנה מבטאת באופן הישיר ביותר את הצורך המתמיד בחידוש, חידוד ודיוק ההבעה (אבל גם את הצורך בתמצית הלא משתנה הזאת שהופכת אדם לעצמו).

הרשת מאפשרת למיליוני אנשים להגיע למיליונים רבים אחרים, מבלי לנהל שיחות נפש אל תוך הלילה בתחנות אוטובוס ובתי קפה. בנוסף למיליוני הטמבלרים שבעליהם הם אנשים מן היישוב, ישנם לא מעט ידוענים שמצטרפים בעת האחרונה לטרנד המיקרו-בלוגינג (כנראה שיש משהו נוח בפלטפורמה שלא דורשת טקסטים מעמיקים ותגובות דיפלומטיות), עניין שהופך את האפשרות למציצנות להרבה יותר מרגשת. התוצאות כמובן משתנות מסלב לסלב ומאדם לאדם, אבל נדמה שהן משרתות את אותה המטרה – ההזדמנות לדעת מה עושים אחרים ולענות על כל השאלות החשובות האלו:

מה סטפנו גבאנה אכל לארוחת צהריים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אז מה הוא אוכל?/מערכת וואלה!, צילום מסך

http://stefanogabbana.tumblr.com

בטמבלר הזה חולק החצי הייצוגי יותר של צמד המעצבים האיטלקי דולצ'ה וגבאנה את קורותיו. תמונות של נופי בראשית לצד תמונות של קוביות בבטנו של דוגמן צעיר מהוות את התפאורה בה משתלבים מוצרי הטיפוח בהם גבאנה משתמש, שערי מגזין בהם מככבים עיצוביהם של השניים, הדפסים ותמונות שבחר לחלוק וגם תמונות שלו עצמו, שמלמדות משהו על סגנונו האישי - "והנה אני עם נעמי, לטיפה, ודומניקו" (וניתן רק לנחש באלו נעמי, לטיפה ודומניקו מדובר). בקיצור, עוד יום רגיל בעולמו של מעצב על.

איך נראה בית אופנה עילי מבפנים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בראשה של יחצנית בית אופנה עילי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

http://oscarprgirl.tumblr.com

עוד טמבלר שעוקב אחר מעצב אבל ממרחק מחמיא. בטמבלר Oscar PR Girl מתעדת יח"צנית של בית האופנה אוסקר דה לה רנטה את ימי העבודה שלה מזווית נוצצת מאוד; מעבר לעובדה שהמלתחה שלה מעוררת מחשבות פליליות, היא מעלה תמונות של מסיבות צוות, הכנות לתצוגות ופריטי וינטג' של בית האופנה. עולה התהייה האם מדובר בתעלול יח"צני עשוי היטב, אבל אין ספק שגם אם לא, הדבר נעשה בידיעה ובעידוד של הלייבל. אם כך ואם כך מדובר בדרך מצוינת להתוודע אל הסגנון של דה לה רנטה ולחדש קצת את הלוק האישי.

על מה ילדות בנות 15 חושבות?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא רע בשביל ילדה בת 15/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

http://tulletulle.tumblr.com

בלוגרית האופנה המתוקה טאבי היא כבר מזמן לא נחלתם של יודעי חן בלבד. לאט לאט היא מתקרבת לגיל בו הטקסטים השנונים והבקיאים שלה מקבלים הקשר הגיוני, אבל מי שהחלה את דרכה בעולם האופנה כילדה ממושקפת בת 11 והיגגה על קום דה גארסון ומיו מיו כששאר החברות שלה לבשו טייץ וחולצה של טוויטי עדיין מתקבלת כחריגה בנוף. היא בונה לוחות השראה מורכבים ומגוונים מאוד במקורותיהם. משולחן לחמישה ועד ארוחת בוקר בטיפאני, בטמבלר הזה מכוסים הרבה נכסי צאן ברזל של תרבות הפופ, וטאבי מצליחה להרכיב מהם תמונה אחידה וחיננית שמשדרת משהו מאוד ייחודי ורענן.

מאיפה המכנסיים של אלכסה צ'אנג?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הומאז' של מעריצים לאלכסה צ'אנג/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

http://alexachungid.tumblr.com

אלכסה צ'אנג מגניבה מדי בשביל בית הספר, בשביל טמבלר ובאופן כללי בשביל העולם הזה. לכן ברור ומובן לכל שהיא לא תפתח טמבלר בו היא תבזבז את זמנה על קבלת הכרה ממיליוני זרים שיעשו לה לייק. איזה מזל שהמעריצים שלה יעשו את זה בשבילה!

בקיצור, מדובר בטמבלר יעיל ומאורגן בו מעקב פדנטי (ומלחיץ מעט, יש להודות) אחר שלל תלבושותיה של צ'אנג. כל פריט כמעט מאותר ומתויג (כולל קישור לחנות רלוונטית באם יש). יפה לראות איך לא מעט פריטים חוזרים על עצמם בוריאציות שמשאירות אותם שונים, מחדשים ורלוונטיים. אם היא יכולה אין סיבה שאנחנו לא.

מי המציא את ליידי גאגא?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניקולה פורמיקטי. האיש והסטייל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

http://nicolaformichetti.tumblr.com

שאלה שיכתבו עליה ספרים. בטמבלר של המנהל האמנותי של בית תיירי מוגלר, עורך האופנה והסטייליסט של הליידי, ניקולה פורמיקטי, אפשר למצוא תשובה חלקית כשמקבלים הצצה לראשו של מי שאחראי באחוזים לא מעטים על כך שאישה אחת נכנסה לחיינו (ויצאה מביצה) כשהיא לא משאירה את התרבות הפופולרית כמו שהייתה מוכרת לעולם. תמונות שלו עם עצמו, תמונות שלו איתה, תמונות של גולגולות, נמרים, למורים, סנאים, דובים, נשים גברים ושאר חיות משק. כצפוי מדובר בטמבלר בעל אווירת הארדקור ברורה- אופנה בתוספת מונוסודיום גלוטמט.

http://amenfashion.tumblr.com

גם הליידי כיבדה את הטמבלר בנוכחותה בהתלהבות לא מעטה, אבל נראה שכעבור שבועיים הפורמט נמאס עליה. בינתיים הספיקו להצטבר בטמבלר שלה תמונות יפות ביותר (שלה, ברור ששלה) שנחמד לדפדף גם בו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הטמבלר של ליידי גאגא/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully