וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי הקליפים של MTV: ההפתעה של ביונסה בשמלת הריון

29.8.2011 / 10:22

טקס פרסי הווידאו של MTV נערך אתמול בלוס אנג'לס וגילה את ביונסה בשמלת הריון, ליידי גאגא בלוק הכי גברי שלה, ניקי מינאז' במראה חנות הצעצועים ואדל ברוח הדודה הפולניה

ביונסה

ביונסה בטקס פרסי MTV לשנת 2011. GettyImages
הריון בכתום. ביונסה בכתום על השטיח האדום/GettyImages
ביונסה בטקס פרסי MTV לשנת 2011. Kevin Winter, GettyImages
מי בהריון? ביונסה בהופעה/GettyImages, Kevin Winter

בייבי דרלינג! ביונסה דיווה (30) שהודיעה על הריונה הראשון המשותף לה ולבעלה הראפר ג'יי זי, לבשה שמלת תפוז אסימטרית של לנווין, לה נוספו טבעת קוקטייל ועגילי שנדלייר זורמים שהשתלבו יפה עם סגנון השמלה, כמו גם איסוף השיער לצד אחד. להופעה מלאת האנרגיה היא בחרה חליפת מכנסיים של דולצ'ה וגבאנה שככל הנראה הותאמה למידותיה החדשות. בלייזר פאייטים סגולים, חולצה לבנה ומכנסיים שחורים קצת לקחו את הלוק לכיוון קוסם מסיבת יום הולדת, אבל הביצוע הסוחף היה פיצוי יותר מהולם. מזל טוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

אדל

אדל בטקס פרסי MTV לשנת 2011. DANNY MOLOSHOK, רויטרס
משעממת. אדל/רויטרס, DANNY MOLOSHOK

זוכת לא פחות מ-4 פרסים עבור קליפ Rolling in the Deep, אדל ידועה בכשרון וקול עמוק יוצא דופן, ובטעם אופנתי ממש לא רע. למרות מידות מאותגרות, הזמרת הבריטית הצעירה (23) מופיעה בדרך כלל בהצלחה על השטיח האדום, אבל הערב היא קצת איכזבה. השיער והאיפור מעולים, אבל השמלה לא מרגשת. אין הכרח להיות במידה 36 כדי להיראות מצוין על השטיח האדום, אבל גם אם את לא, זה לא תירוץ לשמלה שהייתה נכונה יותר לעשור השישי של חייך.

ליידי גאגא

ליידי גאגא בטקס פרסי MTV לשנת 2011. GettyImages
הליידי שלחה את ג'ו קלדרון במקומה. ליידי גאגא/GettyImages

ליידי גאגא כבשה את המקום השני בקטגוריית ההלם (אחרי ההריון של ביונסה). אמנם לא ליידי בביצת ענק או ביקיני זערורי, הפעם היא הלכה על חולצת טי לבנה מעל מכנסיים שחורים וסידרה את השיער השחור בתסרוקת אלביס המוכרת שלו. ואנחנו חשבו שהביזאריות הגיעה לשיאה עם ניקי מינאז'.

ניקי מינאז'

ניקי מינאז' בטקס פרסי MTV לשנת 2011. MARIO ANZUONI, רויטרס
גם זנב. ניקי מינאז'/רויטרס, MARIO ANZUONI

הדרך הנכונה לרשום כניסה בלתי נשכחת. ניקי מינאז', זמרת ה-R&B וההיפ-הופ (23) שבה והופיעה על השטיח האדום בתלבושת קשה להגדרה שכללה צעצעים רכים, כדורי צמר, פיאה בלונדינית-ורודה, מנסרות מנצנצות (שממבט קדמי התגלו כסוג של חזיה), מסיכת פנים צבעונית וזנב. מוזר, מוזר מאוד. כפי הנראה, הלוק הביזארי ייזכר לה יותר מן הזכייה בפרס קליפ ההיפ הופ הטוב ביותר.

קים קרדשיאן

קים קרדשיאן בטקס פרסי MTV לשנת 2011. DANNY MOLOSHOK, רויטרס
מפוסלת. קים קרדשיאן/רויטרס, DANNY MOLOSHOK
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צמיד וטבעת קוקטייל תואמים. קים קרדשיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

קים קרדשיאן, הנשואה הטרייה (31) שרק יומיים קודם שבה מירח דבש קצרצר באיטליה, הופיעה לטקס במראה כללי מפוסל-קלאסי עם שמלה כסופה באורך הרצפה עם מחשוף וי בממדים הנכונים ותכשיטים תואמים להפליא. בניגוד לתספורת האסופה-קלאסית שלה מהחתונה בשבוע שעבר, כוכבת הריאליטי פיזרה הפעם את שיערה הארוך והזכירה לנו למי יש את השיער הכי יפה בתעשייה.

קייטי פרי

קייטי פרי בטקס פרסי הווידאו של MTV בלוס אנג'לס, 28 אוגוסט 2011. רויטרס
מאויירת. קייטי פרי/רויטרס
קייטי פרי בטקס פרסי MTV לשנת 2011. Jason Merritt, GettyImages
הוורוד כאלמנט חוזר. סנדלי הכלוב של קייטי פרי/GettyImages, Jason Merritt
קייטי פרי. GettyImages
דיור קוטור. קייטי פרי זוכה בפרס קליפ השנה/GettyImages

לאחר השיער הכחול של שנה שעברה ושחור בזמן שעבר מאז, קייטי פרי (27) - זוכה גדולה הערב - ממשיכה להפתיע ובעיקר לעורר חיוך עם בחירות שטיח אדום מקוריות-מתקתקות. שמלת מיני בהשראה סינית מסורתית ובגווני טורקיז בהיר, ורוד וצהוב אשר שולבה עם סנדלים ושמשייה תואמת גרמו לה להיראות כמו דמות אנימה חיה. בעת זכיית הפרס המרכזי אתמול - פרס קליפ השנה - בו זכתה עבור Fireworks שלה, קייטי בחרה בדיור קוטור מאיר עיניים עם חלק עליון שהשתלב מקסים עם השיער הוורוד. כובע קובייה צהוב-מנגו התיישב עם הסגנון הפופ-קומי שלה והותיר אותנו עם התהייה איך תמיד היא מוצאת את הצעצועים האלו?

בריטני ספירס

בריטני ספירס בטקס פרסי MTV לשנת 2011. GettyImages
ילדה גדולה. בריטני ספירס/GettyImages

השנה, בניגוד לכמה אחרונות סוערות, נראה שנסיכת הפופ אשר תחגוג 30 בדצמבר הקרוב, בדרך הנכונה, גם על השטיח האדום. בריטני ספירס זכתה בפרס 'מפעל החיים' על שם מייקל ג'קסון, מגלה כיוון נכון גם על השטיח האדום. לאחר כמה אסונות אופנה בלתי נשכחים בטקסי העבר של MTV, השנה היא בחרה באוברול-שורטס שחור וגדוש פאייטים של מוסקינו ששולב עם חגורה רופפת מתחת למותניים, עקבי פלטפורמה פיפ טואו ומינימום תכשיטים. לוק סקסי בוגר עם רמיזה ילדותית. בדיוק בריטני. השיער - פזור, ארוך והכי חשוב, בלונדי קליפורני - הזכיר לנו את בריטני שאנחנו אוהבים.

מיילי סיירוס

מיילי סיירוס בטקס פרסי MTV לשנת 2011. MARIO ANZUONI, רויטרס
דודה. מיילי סיירוס/רויטרס, MARIO ANZUONI

מיילי סיירוס, הזמרת הצעירה בת ה-18, בחרה בשמלת רוברט קוואלי כחולה עם הדפסי נמר ועלים שחורים באורך הרצפה, שיער אסוף, עגילי שנדלייר וטבעת ענק. לכאורה, לוק מחושב-מושקע, אבל כבר ממבט ראשון מעורר אי נוחות על רקע הדיסוננס בין גילה הצעיר של הזמרת לבין הסגנון הכללי, כמו גם אי ההתאמה לאירוע. טקס פרסי MTV הוא ממש לא המקום לביגוד "בוגר", בדיוק ההיפך. קייטי פרי יודעת.

סלינה גומז

סלינה גומז בטקס פרסי הווידאו של MTV בלוס אנגלס, 28 אוגוסט 2011. רויטרס
כמו באוסקר. סלינה גומז/רויטרס

האקסית או לא של ג'סטין ביבר אשר הנחתה את הטקס, בחרה לשטיח האדום שמלת מיני שחורה משולבת תחרה של ג'וליאן מקדונלד ברוח גותית, במיוחד השובל. איבזור מוזהב השתלב יפה ובמיוחד בלט קלאץ' קטנטן וחמוד של ג'ודית לייבר. שיער אסוף לקח את הלוק קצת לכיוון האוסקר. בסך הכל יפה ומלא מחשבה, אם כי קצת חמור ורציני לגילה הצעיר של הכוכבת (18).

קייטי הולמס

קייטי הולמס בטקס פרסי MTV לשנת 2011. GettyImages
אבל למה הנעליים האלו? קייטי הולמס/GettyImages
קייטי הולמס בטקס פרסי MTV לשנת 2011. Jason Merritt, GettyImages
נחמדות, אך לא מתאימות. הנעליים של קייטי הולמס/GettyImages, Jason Merritt

קייטי הולמס, האמא הסיינטולוגית (32) עם הלוק שנשאר אי שם בגיל 25 ומסרב להתקדם, בחרה בשמלת מיני סתווית מקסימה של אזדין אלאיה, אבל איבזרה אותה, למרבה האכזבה, בנעליים בלתי מתאימות בעליל. עקבים שחורים או חומים או מוזהבים היו משלימים את המראה באופן הנכון והיו עדיפים על פני זוג הנעליים המוזרות האלו. השיער - ארוך, חלק גלי, ומבריק - פשוט מושלם.

זואי סלדנה

זואי סלדנה בטקס פרסי MTV לשנת 2011. GettyImages
חולצה הפכה לשמלת מיני. זואי סלדנה/GettyImages

רק עם רגליים מושלמות כמו של זואי סלדנה (33) אפשר ללבוש בהצלחה טוניקה בתור שמלת מיני. מי שגילמה את נייטירי ב'אווטאר' הוכיחה - שוב - טעם משובח על השטיח האדום. החולצה-שמלה של ברברה בואי עם עיטורים מוזהבים בסגנון צבאי, שולבה בהצלחה עם צמיד זהב עבה וקלאץ' שחור קטנטן. סנדלי הדפס הנמר בשחור לבן, לעומת זאת, נראו קצת תלושים ונכון היה לבחור בסנדלי עקב מוזהבים או שחורים.

סנוקי

סנוקי בטקס פרסי MTV לשנת 2011. GettyImages
מיני קרדשיאן. סנוקי/GettyImages

בשמלת מיני סקסית כתומה-כסופה חושפת רגליים קצרות, כוכבת חוף ג'רזי הזערורית (23) נראתה כמין מיניאטורה של קים קרדשיאן, במיוחד עם השיער השחור-חלק-פזור והציצים המתפקעים להם משמלת סטרפלס צמודה מדי. עקבי גורדי שחקים ורדרדים-מוכספים לא ממש סייעו בגזרת הגובה, אבל באופן כללי הסתמן שיפור מה ביחס לקטסטרופות שטיח אדום מן העבר הלא רחוק.

קלי רולנד

קלי רולנד בטקס פרסי MTV לשנת 2011. DANNY MOLOSHOK, רויטרס
מחליקה על הקרח? קלי רולנד/רויטרס, DANNY MOLOSHOK

קלי רולנד, שליש ההרכב האהוב 'דסטיני צ'יילד', נפטרה מהשיער הקצר הלא מחמיא של ראשית הקריירה ונראתה בשיער ארוך חלק ומחמיא. החיוך, כרגיל, משגע, כמו גם הרגליים הארוכות של הזמרת המוכשרת (30). אבל המיני המנצנץ בשילוב המחשוף העמוק, התגלו כטעות. בחירה באחד מן השניים הייתה יוצרת איזון נכון ופחות לוק המחליקה על הקרח. האקססוריז - עקבי פיפ טואו, קלאץ' שחור-מוזהב וטבעת קוקטייל מוזהבת - העידו על סטיילינג מקצועי.

מי התלבשו הכי טוב? הכנסו לפייסבוק והצביעו

  • עוד באותו נושא:
  • mtv
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully