וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קברט שיק

30.8.2011 / 18:33

שתי חברות טובות עם תאווה לאופנה, לבילוי דקדנטי, למוזיקה טוב ולאלכוהול, השיקו ערב קבוע בבר טוניק בתל אביב לכל אלה שרוצים לדפוק הופעה

רקדניות בורלסק מנצנצות כשברקע מוקרן סרט פורנו גרמני משנות השלושים. ערב רב של מוזיקת קברט וג'ז, קמפרי, סיגריות ונילה, שמלות מתנפנפות וסאונד של עקבים מטופפים. לא, זו לא סצנה מסרט, זו סצינה מפנטזיה של צמד בנות שרק רוצות מקום סקסי שאפשר להתלבש לכבודו.

שתי פאשניסטיות אדמוניות החליטו שהגיע הזמן לעשות מייק-אובר לחיי הלילה של תל אביב. התוצאה היא "ג'ינג'ר" – ערב ("ולא ליין") קבוע בבר "טוניק". תמהיל של מוזיקה אופנתית, קוד לבוש אופנתי, אנשים אופנתיים וכל שם עצם שאפשר לשדך לו את שם התואר "אופנתי".

"אין לנו איפה לרקוד ואין לנו לאן להתלבש", משרטטת בשמת הראובני-זילברשטיין את תמונת המצב ההתחלתית. "עייפנו מהתחושה הזו", מחדדת השותפה מעיין בזק ומוסיפה: "את נועלת עקבים ולובשת שמלה ושואלים אותך מאיזה אירוע חזרת או אם הגעת מחתונה".

בשמת הראובני-זילברשטיין ומעיין בזק. נמרוד סונדרס
בשמת הראובני-זילברשטיין מימין בשמלת וינטאג' מפומרנץ יד שנייה, נעלי וינטאג' של Polini, סיכת זהב מפריז שהייתה שייכת לסבתו ז"ל של בעלה דניאל. סרט קטיפה עם נוצה שעשתה בעצמה. ומעיין בזק בשמלה של המעצבת נטע אפרתי, נעלי וינטאג' מפריז של כריסטיאן דיור, שרשרת מבדלי סיגריות של MTX מברצלונה./נמרוד סונדרס

"ג'ינג'ר" נחנך רק בשבוע שעבר, אך הג'ינג'יות מדווחות כי הקהל שיתף פעולה מבחינת קוד הלבוש ואפילו נצפו בשטח כמה עניבות פפיון ופרחים בשיער. "המוזיקה והאווירה גרמו לאנשים להיכנס לדמות אחרת ופלרטטנית", מתארת הראובני-זילברשטיין בהתלהבות ומסבירה: "אחת המטרות של הערב הזה היא להוציא החוצה את הצד האמנותי ולהתבטא באמצעות האופנה. אם היום בא לי להתלבש בסגנון קברט, לנעול עקבים ולשים נוצה על הראש אני יכולה לעשות את ולא להרגיש זרה".

בשמת הראובני-זילברשטיין ומעיין בזק. נמרוד סונדרס
לדפוק הופעה לבר/נמרוד סונדרס

מחאת הדיור, מתקפת טילים בדרום והתייקרות המחירים במשק מתבקשות להשאיר את הצרות מחוץ לדלת. מישהו אמר אסקפיזם ולא קיבל? הג'ינג'יות לא רואות בכך שום דבר רע, ההפך הוא הנכון.

"מוזיקה, אופנה, אמנות, תרבות ולילה אלה דברים שגלומים אחד בשני, השלם גדול מסך חלקיו. זאת תל אביב 2011", מצהירה בזק. האג'נדה הרב-תחומית אמנם נשמעת טוב על הנייר, אך בסופו של יום עם אג'נדה לא הולכים למכולת. בטח שלא לבר. "אנחנו שמות בצד את הצורך להתנצל על הרצון לעשות פאן", שוטחת בזק, "האנשים שבאים לפה בסך הכול רוצים לצאת וליהנות". ועוד אומרים שבלונדיניות נהנות יותר.
"אנחנו לא אופנת רד-בול", מסכמת הראובני - זילברשטיין. "מצד שני", משלימה בזק, "אנחנו לא מחייבות אף אחד להתלבש בצורה מסוימת בשביל לבוא לכאן. הרצון זה ליצור תרבות חדשה, אבל לא בכפייה".

בשמת הראובני-זילברשטיין ומעיין בזק. נמרוד סונדרס
פריטים מתוך האוסף הפרטי של הראובני: בשמת: מטפחת וינטג' של Lancel Paris – שייכת לסבתו זיכרונה לברכה של בעלה דניאל. עגיל של שאנל מגלרי פריזיאן שבשמת הפכה לסיכה. נעלי עקב של סטיב מאדן. תיק מנומר של ספארי. שרשרת טווס מוזהבת של אפרת קסוטו. סיכת כובע מבד מהכל בדולר. סיכת כובע מזהב של בלה וינטאג'. שרשרת פנינים מחנות הוינטאג' Day Job./נמרוד סונדרס

א או אופ אופנה

הג'ינג'יות ניחנו בבלוטת טעם מפותחת במיוחד בכל הנוגע לשיק וסטייל. הראובני-זילברשטיין מעריצה את שאנל, מריירת על בגדים קלאסיים בשחור ולבן ומתפייטת על שנות העשרים והשלושים. הגרדרובה שלה מורכבת בעיקר מפריטי וינטאג' ויד שנייה מהארץ ומחו"ל. לעומת זאת בזק, מתגאה בסגנון אורבאני ונקי. היא לעולם לא תלבש חולצות בטן ואל תדברו איתה בכלל על מכנסי טייץ או כל דבר שמדיף אייטיז. בעוד שהראובני-זילברשטיין מתענגת על הסטייל של אודרי הפבורן ואדית פיאף, אצל בזק לא נרשמת התפעלות יתרה מסטייל של בת אנוש כזו או אחרת אבל חשוב לה לפרגן לג'סיקה ראביט.

בשמת הראובני-זילברשטיין ומעיין בזק. נמרוד סונדרס
פריטים מהאוסף הפרטי של בזק: נעלי וינטג' מפריז של כריסטיאן דיור. קלאץ' פאייטים מברצלונה של אקססורייז. שפתון אדום לוריאל פריז. עגילים מתנה מסבתא. בושם D'azur של לנקום. נעלי עור עם כוכבים של המותג Anniel Sport. קמפרי מה'טוניק'./נמרוד סונדרס

ג'ינג'ר" כל שלישי בבר "טוניק", אחד העם 54 תל אביב.

טוניק. נמרוד סונדרס
הבר טוניק/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully