וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן והאחיות בקמפיין חדש לקולקצייה בעיצובן

4.9.2011 / 14:30

את שלוש האחיות היפיפיות כוכבות סדרת הריאליטי המצליחה צילמה לקמפיין הפרסומי אנני לייבוביץ. התוצאה - טראש בניחוח אמנותי

האימפריה של משפחת קרדשיאן מתרחבת. בנוסף לסדרת ריאליטי מצליחה אשר הולידה שתי סדרות ספין, חוזי פרסום שונים, עסקאות חסות ורשת חנויות ביגוד (D.A.S.H), שלוש האחיות קרדשיאן, קים (31), קלואי (27) וקורטני (32), משיקות מותג אופנה חדש בהשראת סגנונן האישי -'קולקציית קרדשיאן' (במקור, Kardeshian Kollection, עם K), אשר משווק בלעדית ברשת 'סירס' האמריקאית.

שלוש היפיפיות ארוכות השיער, הצטלמו לאחרונה לקמפיין הקולקציה, הכוללת ביגוד, נעליים, תיקים, תכשיטים, חגורות, משקפי שמש וגם הלבשה תחתונה סקסית. כפי שגילתה קים קרדשיאן בבלוג האישי שלה ב-26 מאי, את תמונות הקמפיין צילמה לא פחות מהצלמת המוערכת אנני לייבוביץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פריטים ראשונים מהקולקציה הגיעו ל-400 חנויות רשת סירס בארצות הברית לפני מספר ימים ונחלו הצלחה רבה. הביקוש הסתמן כבר במכירות רשת מוקדמות ומוגבלות שהעידו על עניין ניכר.

בתמונות הקמפיין שצילמה הצלמת הוותיקה (61), נראות שלוש האחיות זוהרות בלנז'רי תחרה, שמלות מיני שחורות צמודות או מנומרות - הכי קרדשיאן. באופן מוזר, הבדלי הגובה בין השלוש לא ממש נראים פה ומי שלא עוקב אחר סדרת הטראש ריאליטי של משפחת קרדשיאן לא יכול לדעת שקלואי גבוהה מקורטני וקים בלפחות ראש אחד. מייסון, בנה הפעוט החמוד של קורטני האחות הבכורה, צולם גם הוא לכמה מתמונות הקמפיין בהתאם למסורת ה"הכל מול המצלמות" של המשפחה. בכל הצילומים הושם דגש באופן כלשהו על קים, האחות האמצעית, אשר התפרסמה לפני מספר שנים עם זליגת קלטת סקס שלה לרשת. לאחרונה היא נישאה בחתונת אגדות לכדורסלן ה-NBA כריס המפריז (וכמובן, מכרה את זכויות צילומי החתונה למגזין 'פיפל' בשני מיליון דולר).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא בטוח שצילומי קמפיין 'קולקציית קורדשיאן' הם נקודת פסגה בקריירה המפוארת של לייבוביץ, צלמת פורטרטים מיתולוגית אשר צילמה בעיקר הפקות אדיטוריאליות עבור ווג ווניטי פייר, הוציאה עשרות ספרי צילום, הציגה ברחבי עולם, זכתה בפרסים רבים על עבודתה וידועה היום בזכות צילומים שהפכו לאיקוניים, כמו אלו של ג'ון לנון ויוקו אונו, הילארי קלינטון, מיק ג'אגר, ברק אובמה, מייקל ג'קסון, אליזבת השנייה ורבים אחרים. ככל הנראה מצוקות כלכליות אשר הצלמת היהודייה-ניו יורקית נקלעה אליהן לפני כשנתיים הובילו אותה לצלם גם קמפיינים מסחריים, שלב חדש בקריירה שלה שהחל השנה עם קמפיינים קודמים כמו אלו של נייקי, דיסני, לואי ויטון ועכשיו גם קמפיין 'קולקציית קרדשיאן'.

מה אתם אומרים על הקמפיין? בואו לספר לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully