וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוחת קומבינה: קוסמטיקה לימי ערב לחים

שירלי אכסלרוד

8.9.2011 / 8:46

מדור קוסמטיקה קלה מתאכזב לראשונה ממוצר חדש של לאוקסיטן שמעיף לו את האף, אבל מוצא נחמה במייקאפ של קליניק

הריח פתח לי את השאסי - ג'ל פנים של ל'אוקסיטן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנקה היטב, אבל הריח - בלעחס. ג'ל אנג'ליקה של ל'אוקסיטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אי אפשר לחשוד בי' באובייקטיביות בכל מה שנוגע לל'אוקסיטן. מדובר באהבה תמימה וטהורה. רק שאחרי טבילת פנים במוצר מהסדרה החדשה, היא שוקלת את צעדיה מחדש: "הג'ל עדין מאוד, והופך במגע עם המים למעין קצף אוורירי. הוא מנקה היטב, ולא מייבש את העור. עד כאן - מושלם. אבל: יש בעיה עם הריח. הריח, איך לומר, פתח לי את השאסי. מלאכותי, חזק, נוראי. לא ברור איך דבר כזה עבר את הסטנדרטים הקפדניים של המותג. בלעחס".

ג'ל ניקוי לפנים מסדרת אנג'ליקה, L'Occitaine -. מחיר: 100 שקלים

לא עושה כבד על הנשמה - מייק אפ של קליניק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דווקא לא קרם לחות עם קצת צבע. Moisture Surge של קליניק/מערכת וואלה!, צילום מסך

בניגוד למקובל בעולם התמרוקים, שם את מתבקשת למרוח לחות, שכבה נוספת של קרם הגנה ומעליהם לקנח במייק אפ, וכמובן לשלם על כל אחד מהם בנפרד, מציע המוצר החדש של קליניק ארוחת קומבינה שמשלבת את כל השלושה יחד.

הנסיינית מ', שכבר שנים מכורה לג'ל הלחות הוורדרד Moisture Surge, המנחם ומרגיע מכאובים, ניסתה ואימצה גם את המייקאפ שנושא אותו שם: "בניגוד להבטחה, לא מדובר בקרם לחות עם קצת צבע – זהו מייקאפ סמיך מאוד שנותן כיסוי רציני אבל טבעי, ומצליח להחזיק מעמד יפה גם אחרי שעות ארוכות. הוא יעיל ונעים במריחה מהירה כשהוא לבדו, ולבעלות עור יבש שמסוגל לשתות את כל הטוב הזה, הוא יושב מצויין בלי להכביד, גם עם שכבה נוספת של קרם לחות תחתיו".

מייק אפ Moisture Surge של קליניק. 185 שקלים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

וריאציה מרוככת לזכרונות משפחתיים - בושם של איב סן לורן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לקחת את סבתא לכל מקום. בושם, SAHARIENNE של איב סן לורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבושם החדש של איב סן לורן, הבטיח לנסיינית ט' "הרפתקה לוהטת וחסרת מעצורים של שמש וחושניות אקזוטית", רק שמשהו בעיצוב הבקבוק דמה בעיניה פחות לז'קט הספארי המיתולוגי של המעצב, שאמור היה להיות לו השראה, ויותר לקונצרט של הפילהרמונית בשישי בצהריים – זקנות ורודות שיער ורשרוש עטיפת סוכריות. אחרי כמה התזות, גם הניחוח זרק אותה לאותו מקום, והזכיר לה את ניחוח ה"הלסטון" הוותיק והכבד שהלך עם סבתא שלה לכל מקום, רק בגירסה קלילה יותר, נקייה יותר ורעננה יותר, שהפכה לנעימה יותר ויותר ככל שנקפו השעות. וזה לא בהכרח רע - אין כמו וריאציה מרוככת לזכרונות משפחתיים לרגל החגים.

בושם, SAHARIENNE של איב סן לורן. בקבוק של 50 מ"ל ב-400 שקלים; בקבוק של 100 מ"ל ב- 480 שקלים

הנמצא המזור לקמטוטיה של ש'? טיפול במכונת ה-intrar

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשית משהו בפנים? הצעת הגשה ב-SunBody/מערכת וואלה!, צילום מסך

תשתי הרבה, ואל תחשבי חזק מדי - אם רק היתה ש' מקשיבה לעצות של סבתה המנוחה, אולי לא היתה מגיעה לגיל 35 עם חריצים אקדמיים במצח וסוגריים מסתמנים סביב הפה. ש' הוזמנה להתנסות בטיפול במכונת ה- intrarefine, מכשיר שעובד על גלי רדיו, ומבטיח בעזרת חיכוך וחום לזרז את זרימת הדם, בניית הקולגן, ולתרום לגמישות וחיזוק העור. הטיפול מבטיח שיפור מיידי, ואם תלכו על סדרת טיפולים – גם תוצאות שנשמרות עד שנתיים.

הנמצא המזור לקמטוטיה של ש'? ובכן, התהליך כשלעצמו הוא עדין מאוד וידידותי מאוד, על גבול המשעמם, וכולל מעין עיסוי חוזר ונשנה בעזרת המכשיר לאורכם ולרוחבם של האזורים הבעייתיים. אפשר לשכב על הגב, לבהות בתקרה או פשוט לעצום עיניים, ולהאזין להסברים מלומדים על איך כבר בגיל 25 העור מתחיל לחשב קיצו לאחור. בסיום הטיפול אפשר לבוא בציבור ללא חשש מאדמומיות או סימנים.
האם קרה נס? החריצים במצח נותרו איתנים, אולם ש' מוכנה להישבע כי בצד אחד של זוויות הפה נרשם שיפור של ממש – גמישות ניכרת וטשטוש עדין של הקמטים, וכל זה החזיק מעמד לפחות יום וחצי לאחר הביקור. במבחן שאלת ה-"עשית משהו בפנים?" – לא נרשמה הצלחה גדולה. למעשה, חוץ מ-ש', איש לא הבחין בשינוי, אבל ייתכן שסדרת טיפולים תשיג תוצאות מרשימות יותר – למי שעוד לא מרגישה בשלה לבוטוקס, ומוכנה להכניס את היד למעמקי הכיס.

טיפול חד פעמי לפני אירוע- 720 שקלים, סדרה של 8 טיפולים– 4690 שקלים.
SunBody, רמת אביב ג', תל אביב טל: 7444401 – 03

  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully